רוסלנה רודינה, הפקת אופנה, סוכנות יולי, לשימוש אופנה בלבד. עומרי רוזנגרט,
רוסלנה רודינה, הפקת אופנה, סוכנות יולי, לשימוש אופנה בלבד/עומרי רוזנגרט

יפות ולא שתוקות

עודכן לאחרונה: 7.9.2021 / 10:52

החלום הגדול, האיש שעבר את הגבול על הסט, הטוקבק ששבר אותן והתשובה המוחצת למי שעדיין חושב שלהיות דוגמנית זה רק פנים יפות - הכוכבות המובילות של סוכנות "יולי" עונות על ה-כ-ו-ל! הפקה חגיגית לשנה החדשה

רוסלנה רודינה, עומר ברבי, ניקולה וורד, נטע ברזני ודיאן שוורץ, הדוגמניות המובילות של סוכנות "יולי", מככבות בהפקת החג המיוחדת של וואלה! אופנה וחושפות רגעים מכוננים בקריירה - מהצד האפל של תעשיית הדוגמנות ועד נגיעה בכוכבים. הן יפות, בועטות ולא מוכנות לשתוק לאף אחד.

צלם: עומרי רוזנגרט
איפור: מישל אדרי לסולו
שיער: ליאור גבריאלוב לסולו
סטיילינג: אייל חג'בי לסולו

רוסלנה רודינה, הפקת אופנה, סוכנות יולי, לשימוש אופנה בלבד. עומרי רוזנגרט,
ניקולה: מכופתרת קוס, שמלה סטודיו שי רוזנשטוק, רוסלנה: חליפה סטודיו שי רוזנשטוק, עומר: שמלה סטודיו שי רוזנשטוק, כולן בתכשיטים של סה קלייר/עומרי רוזנגרט

רוסלנה רודינה

רוסלנה רודינה, הפקת אופנה, לשימוש אופנה בלבד. עומרי רוזנגרט,
"מי שחולם, עובד ומתמיד - הוא זה שיצליח"/עומרי רוזנגרט

הפעם הראשונה בחיים שנחצה קו אדום מבחינתי: "היו לי כמה וכמה תקריות לא נעימות, אבל תמיד ידעתי לענות ולהגיב. הצעה לבלות וויקנד שלם שלא למטרת עבודה, נסיעה במסוק פרטי למקום אקזוטי וכו'. מבחינתי זה חציית גבול ברורה והמטרה היא לא ראויה ולא מכבדת".

הטוקבק ששבר אותי: "אני בן אדם שלא קורא טוקבקים באופן קבוע. לאורך השנים כבר החלטתי שאנשים משועממים וממורמרים לא יהיו חלק מחיי, אבל כן זכור לי שבשנים הראשונות בקריירה כן הייתי קוראת. אני זוכרת שרגעים ספורים אחרי שילדתי ראיתי טוקבק על יאן וזה פגע בי והכעיס אותי כל כך. מאותו הרגע הפסקתי לתת לזה חשיבות ולא נתתי לזה להשפיע עליי".

החלום הגדול: לשחק בתפקידים שונים בסדרות. אני שמה לב שיש איזה עניין שקטלגו אותי כסובייטית, אישה רצינית וקשוחה, ונורא קשה לפרוץ את זה. דווקא חשוב לי להראות צדדים אחרים שלי - אף אחד לא יודע שאני משוגעת ויכולה להיות גם קומית. מאחלת לי גם שמותג בגדי הים שלי יפרוץ גבולות. במהלך הדרך למדתי שמי שחולם, עובד ומתמיד הוא זה שיצליח. מי שיושב בבית ולא מזיז הרים ימשיך לחשוב על זה בגדר חלום".

רוסלנה רודינה, הפקת אופנה, לשימוש אופנה בלבד. עומרי רוזנגרט,
גופייה - אריאל טולדנו, מעיל טרנץ' - guess/עומרי רוזנגרט

נטע ברזני

נטע ברזני, הפקת אופנה, לשימוש אופנה בלבד. עומרי רוזנגרט,
חולצה - טומי הילפיגר לפקטורי 54/עומרי רוזנגרט

העצה הכי טובה שקיבלתי כשנכנסתי לתעשייה: "להישאר מי שאני. לאורך כל הדרך מהשתתפות ב'מירוץ למיליון' ועד היום, אני נשארתי אני".

סיטואציה שהרגשתי אי נוחות על הסט: באחד מימי הצילום ל'המירוץ למיליון' ניגש אליי מישהו ושאל אותי 'אם חזרו לי הפרעות האכילה'. אז לא. יש לי גוף שמשתנה כל הזמן, גם אם יש לי תקופה רזה או מלאה יותר זה - לא אומר שאני לא בריאה. היום אני מקפידה על אורח חיים בריא ותזונה מסודרת ואין סיבה שלמישהו יפריעו מידות הגוף שלי".

הטוקבק ששבר אותי: "היו הרבה, אפילו יותר מדי - 'הלוואי שתמותי', 'אמן שתקבלי סרטן', 'שתעשי תאונת דרכים'. יש אנשים מהממים שמפרגנים ויודעים גם לתת ביקורת בונה ולא מלוכלכת ויש אנשים שפחות. בהתחלה אני זוכרת שהייתי בוכה ונעלבת מאוד. היום אני כבר לא חושבת אפילו להיכנס ולקרוא טוקבקים".

מה תגידי למי שעדיין מאמין שדוגמנית צריכה להיות יפה ולשתוק? "כפרה - תתקדם דחוף. אמירות כאלה לא רלוונטיות וממש כדאי לאנשים לא להגיד דברים מהסוג הזה כשאני בסביבה".

החלום הגדול: להמשיך לעבוד ולהשתתף בקמפיינים, פרויקטים ותוכניות חדשות, גם בהיקף בינלאומי. חשוב לי שהקריירה של עומר ושלי תמשיך לפרוח גם השנה ושנינו נשיג את כל היעדים והמטרות שהצבנו לעצמנו".

נטע ברזני, הפקת אופנה, לשימוש אופנה בלבד. עומרי רוזנגרט,
"לאורך כל הדרך נשארתי מי שאני". שמלת סריג - guess, ז'קט - טומי הילפיגר לפקטורי 54/עומרי רוזנגרט

ניקולה וורד

ניקולה וורד, הפקת אופנה, סוכנות יולי, לשימוש אופנה בלבד. עומרי רוזנגרט,
חולצה וחצאית - אריאל טולדנו/עומרי רוזנגרט

הקמפיין שהרגשתי - אני על המפה: "הקמפיין שעשיתי לסקארה ב-2015, ולמעשה הייתי הפנים הראשונות של המותג. ברמה הבינלאומית הקמפיין שעשיתי לחברת הקוסמטיקה יוסרין שמופיע כבר מעל לשלוש שנים בכל רחבי העולם".

סיטואציה שהרגשתי אי נוחות על הסט: "לפני כמה שנים על סט צילומים גנזו לי כמעט את כל הלוקים שנבחרו ונמדדו עליי ערב לפני עם הסטייליסטית. הרגשתי פגועה, חשופה ומובכת מהסיטוציה. רק רציתי לקום וללכת".

הפעם הראשונה בחיים שנחצה קו אדום מבחינתי: כשהייתי דוגמנית צעירה ועד גיל 18 הוריי דרשו להצטרף אלי לכל יום צילום. הייתה פעם, כשהייתי בת 15 שאימא שלי לא יכלה להצטרף והצלם ניצל את עצם היותי קטנה ובלי ניסיון בתחום וביקש שאוריד את החולצה. רצה שרק השרשרת הגדולה שעליי תסתיר לי את החזה. אני שמחה שבאותו רגע עמדתי על שלי ואמרתי - 'את זה אני לא עושה!' וכך היה, נשארתי עם החולצה והמשכנו בצילומים".

הטוקבק ששבר אותי: "כשחזרתי מהצילומים של "הישרדות" התחילו לצאת אייטמים בכלי התקשורת, ובאחד האייטמים בוואלה! סלבס נאמר עליי ועל אותו מתמודד שהכרתי שם על הסט, על כך שהתחלנו לצאת. אימא שלי ראתה את הידיעה וקראה את הטוקבקים הקשים שנכתבו - 'זונה רוסיה', 'זאתי ישר פתחה רגליים' וכו'. היה לי מאוד קשה לראות אותה נסערת מהקלות בה אנשים ממהרים לכתוש אותך באינטרנט ומשאירים צלקת לכל החיים".

החלום הגדול: "השלב הבא מבחינתי זה לכבוש את ניו יורק, לעבוד עם המגזינים הגדולים וכמובן עם לקוחות גדולים ומשמעותיים בתעשייה. מהיום שבו התחלתי לדגמן החלום הגדול שלי הוא להשתתף בקמפיינים של אסתי לאודר וקלווין קליין".

ניקולה וורד, הפקת אופנה, סוכנות יולי, לשימוש אופנה בלבד. עומרי רוזנגרט,
"אנשים ממהרים לכתוש אותך באינטרנט ומשאירים צלקת לכל החיים". שמלה - סטודיו שי רוזנשטוק/עומרי רוזנגרט
רוסלנה רודינה, הפקת אופנה, סוכנות יולי, לשימוש אופנה בלבד. עומרי רוזנגרט,
ניקולה: עמנואל, עומר: עמנואל, דיאן: בגד גוף עמנואל, ג'ינס דיזל, רוסלנה: חולצה עמנואל, ג'ינס guess, נטע: גולף לילך אלגברלי, ג'ינס אריאל טולדנו/עומרי רוזנגרט

עומר ברבי

עומר ברבי, הפקת אופנה, לשימוש אופנה בלבד. עומרי רוזנגרט,
ז'קט - פולו ראלף לורן לפקטורי 54/עומרי רוזנגרט

העצה הכי טובה שקיבלתי כשנכנסתי לתעשייה: "לשמור על איזון והפרדה בין החיים האישיים שלי לבין עולם הדוגמנות והקריירה המקצועית שלי. לימודים, משפחה, חברים וזוגיות הם דבר אחד וקריירה ועבודה זה דבר שני. אני מרגישה שככה אני מצליחה לשמור על השפיות שלי, ולא נותנת לרעשי רקע להפריע לי".

הפעם הראשונה בחיים שנחצה קו אדום מבחינתי: "הייתי במדידות במספר אודישנים בשבוע האופנה ואני זוכרת שהייתה שם אווירה מאוד לא נעימה לבנות שלא באו בדיוק במידות שדרשו מהן. הרגשתי שזאת התייחסות לא ראויה בתוך סיטואציה לא פשוטה שבוחנת את הבנות. כיום אני חושבת שאני כעומר כבר לא הייתי שותקת. אני יודעת שאנשים שירדו לרמה כזו - לא אעבוד איתם יותר".

הטוקבק ששבר אותי: "אני חושבת שאנשים לא יודעים את זה עלי, אבל כבר מהיום הראשון בתחום, ובעיקר בגלל שהייתי בזוגיות מתוקשרת בתחילת דרכי, ידעתי שאני לא נכנסת לקרוא שום טוקבק. אני חושבת שזה רעל טהור של אנשים ואני לא אתן לזה לחדור אליי".

מה תעני למי שעדיין מאמין שדוגמנית צריכה להיות יפה ולשתוק? "דוגמנית היום זה הרבה מעבר למה שהיה בעבר. יש פה דגש על הערכים והאופי שהיא מייצגת וככה היא מובילה את המותג".

החלום הגדול: "לפרוץ בתחום המשחק ולקבל תפקידים נוספים ומעניינים שיפתחו ויאתגרו אותי. בקריירת הדוגמנות אני מציבה לעצמי יעדים חדשים, ביניהם להשיג קמפיינים גדולים ובינלאומיים. אפשר להגיד ששלט קטן בטיימס סקוואר יהיה פסגת השאיפות שלי".

עומר ברבי, הפקת אופנה, לשימוש אופנה בלבד. עומרי רוזנגרט,
"שלט קטן בטיימס סקוואר יהיה פסגת השאיפות שלי"/עומרי רוזנגרט

דיאן שוורץ

דיאן שוורץ, הפקת אופנה, לשימוש אופנה בלבד. עומרי רוזנגרט,
ז'קט - זארה, מכנסיים - סטודיו שי רוזנשטוק/עומרי רוזנגרט

העצה הכי טובה שקיבלתי כשנכנסתי לתעשייה: "לא לקרוא טוקבקים. אני חושבת שאנשים ממהרים לשפוט. להיות דוגמנית זה לא רק להיות יפה ולעשות פוזות למצלמה - זאת עבודה מאתגרת שדורשת ממני הרבה ורק בעזרת עבודה קשה הצלחתי להגיע לאן שאני היום".

סיטואציה שהרגשתי אי נוחות על הסט: "לפני שלוש שנים העיפו אותי מסט שהשתתפתי בו בטענה שאני 'ממלאה' יותר מדי את הבגדים שאותם אני צריכה ללבוש. הייתי בשוק. אחרי כמה דקות פשוט הקפיצו דוגמנית חדשה והבנתי שבשביל לעבור הלאה אני צריכה להתעלם ולא לתת לזה הרבה מקום. אני חושבת ש'בזכות' האירוע הזה סיגלתי לעצמי עור של פיל והיום אני אתן לא אתן להערות כאלה מקום בחיים שלי".

הפעם הראשונה בחיים שנחצה קו אדום מבחינתי: "אני אישה דעתנית, לפעמים עם פה גדול שלא נותנת לקווים אדומים להתקרב אליי. אני נוטה לשים את הגבול בצורה מאוד ברורה כאשר אני מרגישה שהוא עומד להיחצות".

החלום הגדול: "להתחיל לעבוד בעולם הדוגמנות הבינלאומי ולקטוף קמפיינים נחשבים ומשמעותיים. אני שמחה על החתימה בסוכנות הבינלאומית ELITE מיאמי ואני מרגישה שזה נתן לי אור ירוק לפרוץ בעולם".

דיאן שוורץ, הפקת אופנה, לשימוש אופנה בלבד. עומרי רוזנגרט,
"להיות דוגמנית זה לא רק להיות יפה ולעשות פוזות למצלמה". בגד-ים - רוסלנה רודינה, תכשיטים - סה קלייר/עומרי רוזנגרט
רוסלנה רודינה, הפקת אופנה, סוכנות יולי, לשימוש אופנה בלבד. עומרי רוזנגרט,
דיאן: זארה, עומר: שמלה סטודיו שי רוזנשטוק, רוסלנה: חליפה סטודיו שי רוזנשטוק, ניקולה: שמלה סטודיו שי רוזנשטוק, חולצה קוס, נטע: גופייה ומכנסיים אריאל טולדנו, תכשיטים לכולן סה קלייר/עומרי רוזנגרט
עומר ברבי, הפקת אופנה, לשימוש אופנה בלבד. עומרי רוזנגרט,
"אני לא קוראת טוקבקים. זה רעל טהור של אנשים". עומר ברבי/עומרי רוזנגרט
רוסלנה רודינה, הפקת אופנה, סוכנות יולי, לשימוש אופנה בלבד. עומרי רוזנגרט,
רוסלנה: טופ בגד-ים - רוסלנה רודינה, מכנסיים - פקטורי 54, נעליים - עמנואל, דיאן: בגד-ים - רוסלנה רודינה, ז'קט - דיזל, נעליים - עמנואל, עומר: טופ - רוסלנה רודינה, מכנסיים - פקטורי 54, נעליים - עמנואל, ניקולה: ז'קט - פקטורי 54, תחתונים - רוסלנה רודינה, נעליים - עמנואל, נטע: בגד- ים - רוסלנה רודינה, ג'ינס - דיזל, נעליים - עמנואל/עומרי רוזנגרט
ניקולה וורד, הפקת אופנה, סוכנות יולי, לשימוש אופנה בלבד. עומרי רוזנגרט,
"השלב הבא זה לכבוש את ניו יורק". ניקולה וורד/עומרי רוזנגרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully