וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבראלט הלוהט: אם כבר לוותר על חולצה - אז ככה

12.9.2021 / 7:15

מאוד לא קל ללבוש אותו, הוא חושפני וגלאמי גם יחד, אבל המותג הרותח שאחראי ללא מעט להיטים הצליח גם הפעם לפצח את הנוסחה. אם כבר חזייה במקום חולצה - לכו על הבארלט המטריף של אורסונד אייריס

כשחולצות הבטן שבו להיות רלוונטיות לפני כמה שנים היינו סקפטיות לגבי הפיכתן מקוריוז נישתי לכדי מגמה שתתבסס לכדי נצח במושגי עולם האופנה. ומעבר לכך בעקבותיה נפתחה קטגוריה לוהטת נוספת של טופים קטנים אף יותר שמתקרבים בנראות שלהם לחזיות או מחוכים.

ממש כמו חולצות הבטן, גם הבראלט, שרק הכינוי בעל הניחוח הצרפתי מרים את מדד הסקס אפיל שלו לשמיים, תפס נישה של כבוד במלתחן של מובילות אופנה נחשבות. מה שמשמר את הנוכחות המסקרנת של הבראלט כל פעם מחדש היא העובדה שמאוד לא פשוט ללבוש אותו.

מדובר בפריט המתאים רק לקומץ נשים שהן גם נועזות מספיק וגם בעלות נתונים גופניים מתאימים, וכשאנחנו אומרות מתאימים הכוונה אינה קשורה ברזון דווקא, אבל כן מתבטאת באיזון מסוים שמתקיים למשל בין פלג גוף עליון נערי לבין טופ חושפני המפוצץ בגלאם סקסי. קייטי הולמס היא דוגמה מושלמת למישהי שאינה דוגמנית ואינה קרובה לגיל הנעורים אך יכולה להחזיק בראלט באופן מדויק.

מי שעוד מזוהות עם חיבה לפריט הפרלטטני הן, בין היתר, הדוגמניות אמילי רטאייקאוסקי, קנדל, בלה וג'יג'י לצד קרובות המשפחה קים, קורטני וקיילי. אלו מדגימות באופן תדיר איך אפשר לשלב אותו מתחת לז'קט, חולצת כפתורים פתוחה או טופ שקוף וגם מעל טי-שירט, חולצת כפתורים וכדומה.

האחרון שתפס את תשומת ליבנו הוא ה-Lace Trimmed Bralette החדש מבית Orseund Iris, המעוצב כחזייה דו שכבתית שחלקה העליון עשוי כותנה בצללית חזיית ברזלים קלאסית בעלת מחשוף ריבועי רחב וכתפיות עבות, בעוד חלקה התחתון מציג חזיית תחרה עם כתפיות ספגטי המבצבצת בגבולות הקאפים ועולה לכיוון הכתפיים.

צידה האחורי מטופל לא פחות וכולל סגירת תיקתקים כסופים המתחברת לחזייה העליונה, פלוס שתי רצועות דקות וארוכות במראה חגורה המאובזרת בחורים טבעתיים ואבזם - שניהם במתכת כסופה. שילוב האלמנטים התעשייתיים בדגם הנשי והמעודן חותם את הלוק בשיק תמציתי וסופר מתוחכם.

החזייה מגיעה בגווני קרם, חאקי או תכלת ומחירה המאתגר עומד על לא פחות מ- 395$. אין ספק שזהו עיצוב לא נגיש בעלות שאינה נגישה, אך בהחלט ניתן להתייחס אליו כמודל השראה ראוי ולתרגמו על ידי לבישת שתי חזיות אחת על השנייה.

הפוטנציאל שיש לבראלט המשגע הזה להפוך במהרה לאובססיה אינסטגרמית גבוה מאוד, שכן לאורסונד אייריס יש היסטוריה עמוסת להיטים ששמים את החזה הנשי בפרונט וזכו לשלל חיקויים ראויים והרבה פחות יקרים. הבולט מביניהם הוא ה-Tube tank, טופ ריב קרופי בגזרת סטרפלס עם כתפיות דקיקות ודייטיל במראה קאפים חיצוניים מתחת לחזה, שבעצם אחראי להזנקת הלייבל מכזה הנמכר דרך עמוד אינסטגרם מוצלח למותג מוביל בספוטים הכי נחשקים כמו נט-א-פורטה ומיי תרזה.

עוד בוואלה!

נקודות זכות: זה הטרנד הכי בועט כרגע וכך תלבשו אותו נכון

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • חזייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully