וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאוני או מגעיל? הטריק שבזכותו נעלי העקב לא יכאיבו לך

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 15:40

טריק 5 השניות שימנע פציעות מיותרות בכפות הרגליים מהליכה ארוכה בעקבים הפתיע את צופי טיקטוק, אבל היו מי שנגעלו לאחר שגילו מה הפריט האינטימי בו עלינו להשתמש עבור זה

טריק שמונע כאבים ברגל כשהולכים עם עקבים/@joburtonread

החיים בפיג'מה ונעלי בית בשנה האחרונה קצת הקשו עלינו את החזרה לשגרה. כולנו קצת הורגלנו למראה המוזנח ושכחנו איך זה מרגיש להתאפר כל בוקר, למצוא משהו ראוי ללבוש ולעלות על עקבים. כעת כשנעלי העקב יצאו שוב מהארון - זה מרגיש קצת כמו צעד נואש, תרתי משמע, לנסות להימנע מהשלפוחיות והכאבים שעוד יחזרו לחיינו. אולם, משפיענית טיקטוק טוענת שיש לה שיטה פשוטה שתמנע כאבים בכפות הרגליים לכל החוזרות ללכת עם עקבים גבוהים.

לדבריה, כל מה שאתן צריכות כדי "ללכת על ענן" היא תחבושת היגיינית. בסרטון שלה, ג'ו ברטון ריד מדגימה את הטריק מציל החיים שלה, כשלצידו היא כתבה: "עשיתי את זה כל כך הרבה פעמים כשיצאתי לבלות".

בסרטון היא מדגימה כיצד היא שולפת את התחבושת מהאריזה, פותחת אותה, מורידה ממנה את הרצועה הדביקה ומכניסה אותה לנעל כך שתכסה את כל משטח הרגל. לדבריה, התחבושת תגן על כל כף הרגל - ובעיקר על העקב.

צפו בהדגמה:

@joburtonread

I've done this so many times on a night out ????????

♬ Ultimate life hacks - Kelly - The Life Bath

בעוד רבים החמיאו לה על השיטה, אחרים לא יכלו להישאר אדישים לשימוש בתחבושות: "אני נשבעת לכן שתחבושות היגיניות שימושיות לכל דבר, פרט למחזור", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "כבר עשיתי את זה בעבר. עובד יופי. הבעיה היא שאחרי ששתיתי כמה דרינקים חשבתי שזה רעיון טוב להראות את זה לכל האורחים בחתונה של הבן שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully