וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחג מכפתרות, אחר כך מתפרעות: שמלות ריב שישרתו אתכן נאמנה

14.9.2021 / 6:45

מצאנו את הפריט הוורסטילי המושלם שיקח אתכן מהארוחה המפסקת היישר לבית-הכנסת או לכיכר השכונתית - שמלת סריג מכופתרת בגובה הברך ומטה, עם אופציה צנועה לסגור עד הסוף ובהמשך לאוורר עם שסע או מחשוף. אלו האופציות המעניינות בחנויות

קשה להתעלם מתחושת החגיגיות שמלווה אותנו לאורך חודש החגים הצפופים ביותר בקלנדר היהודי, הלא הוא תשרי. מדובר בחודש שובר שגרה רציני בזכות אסופת וויקנדים בלתי נגמרת, וביניהם לא מעט ימי חופש שתחברים בקלות בסיוע כמה גשרים קטנטנים. ועוד לא ציינו את כמות הארוחות הבלתי נתפסת כמו גם את ריבוי המפגשים המשפחתיים, החברתיים והקהילתיים.

רגע לפני כניסת יום הכיפורים, שבאופן רשמי נספר כיממה, אולם בפועל מתפרס על פני על יומיים, מצאנו את הפריט הוורסטילי המושלם שיקח אתכן מהארוחה המפסקת היישר לבית-הכנסת או לכיכר השכונתית בה ההורים משגיחים על הילדים המתגלגלים שהשתלטו על כל פיסת כביש פנויה.

שמלת סריג מכופתרת בגובה הברך ומטה תחתום לכן כל פינה אפשרית גם ביום כיפור וגם בהמשך הסתיו והחורף. לפני כשבוע מגזין האונליין של ווג הכריז עליה כמצרך האולטימטיבי של העונה בהיותו טרנד עדכני וגם קלאסיקה על-זמנית שתמיד עובדת, ואף הצמיד לה את המושג הנחשק "היברידי" בהיותה רב שימושית - כקרדיגן פתוח, כשמלה וכטופ מכופתר בחלקו העליון שניתן לשלב מעל שמלה, חצאית או מכנסיים.

נקסט. יח"צ,
reiss לנקסט -1,337 שקלים/יח"צ

עוד תכונה שאנחנו אוהבות בשמלות הללו היא המנעד הרחב של התאמה לסיטואציות שונות. מהתכרבלות עם הספה בבית מעל בייבידול ונעלי בית פרוותיות, דרך מינמליזם לא מנכר עיניים שיכול להתקבל בשילוב סניקרס או מגפיים גבוהים ועד ללוק סופר סקסי באדיבות כיפתור חלקי שמעניק מחשוף ושסע. עקבים, חגורת מותן פלוס תכשיט סטייטמנט ואת מוכנה לצאת לחתונה בסטייל מתוחכם שיקבור לכולן על הרחבה.

זארה. יח"צ,
זארה - 139.90 שקלים/יח"צ

על החשיבות הגבוהה של שמלות סריג מכופתרות בעונת סתיו-חורף 21 מעיד שפע האפשרויות שמציף את זירות הקנייה מכל עבר: אם מהכיוון היקר של בוטגה ונטה, דולצ'ה וגבאנה, פראדה, פרואנזה שולר ושאנל, או ממותגי אמצע הדרך כמו סטאוד, דודו בר-אור, דרק לם וסנדרו ואם מהרשתות הנגישות והאהובות שלא מחסירות מאיתנו טונות של תרגומים מלהיבים לכל עיצוב בו חפצה נפשינו.

אולי יש בינינו כאלו שגינדור ויום כיפור הם שני קווים מקבילים שלעולם אינם נפגשים, אבל תכלס לא מדובר ב"דפיקת הופעה" מטרידה ותואמת להתקהלות השכונתית והחברתית שערב יום כיפור מספק.

בוטגה ונטה, פקטורי 54. יח"צ,
בוטגה ונטה לפקטורי 54 - 6,790 שקלים/יח"צ
ריזרבד. יח"צ,
ריזרבד - 69.90 שקלים/יח"צ

עוד בוואלה!

נקודות זכות: זה הטרנד הכי בועט כרגע וכך תלבשו אותו נכון

לכתבה המלאה
HM. יח"צ,
אייץ' אנד אם - 229 שקלים/יח"צ
מוסקינו, מימוזה. יח"צ,
מוסקינו למימוזה - 3,405 שקלים/יח"צ
רוני קובו, פקטורי 54. יח"צ,
רוני קובו לפקטורי 54 - 1,690 שקלים/יח"צ
מנגו. יח"צ,
מנגו - 229 שקלים/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • שמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully