וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמרו לכם החגים אבל אתם עדיין רוצים חופש? מצאנו את הטריק

בשיתוף ג'יימס ריצ'ארדסון

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 14:27

בסופו של דבר, כשזה נוגע לבושם, מה שמכריע עבורנו הוא התחושה והזיכרון שעולים - רגע מתוק מהעבר, אווירה חופשית ורגועה. זו המחשבה שעומדת מאחורי סדרת הניחוחות הייחודית והמרתקת של מותג הבישום הבינלאומי מייזון מרז'יאלה, שנכנס לראשונה לג'יימס ריצ'רדסון

לא משנה כמה ינסו להסביר לי על ריחות, בשמים ותווי ריח - הדבר היחיד שבאמת ישנה לי הוא איך הבושם גורם לי להרגיש. זה יכול להיות בושם מוכר יותר או פחות, מעוצב או לא, בסופו של דבר - מהרגע שאני מקרבת את הניחוח לאף, כל מה שאני חושבת עליו זה אילו תחושות הבושם מעורר בי: האם הוא גורם לי להרגיש טוב יותר, האם הוא מלהיב ובעיקר, האם זורק אותי לעבר הרגשה שאני רוצה לשחזר, זיכרון מרוחק או רגע מתוק מהעבר.

זו בדיוק המחשבה שעמדה מאחורי יצירת סדרת הניחוחות הייחודית של מותג הבישום מבית "מייזון מרז'יאלה", שנכנסת לראשונה לג'יימס ריצ'רדסון. הסדרה כולה מבוססת על חוויות חושניות ורגשות חיוביים, ויוצרת תחושה של טיול בתוך הזיכרונות האישיים של כולנו.

קחו את ניחוח Beach Walk למשל. ברגע שמריחים אותו, הוא גורם לנו מיד לחשוב על הרגעים הנעימים והחמקמקים האלו בים. רגעים שכולנו חווינו, בארץ או בחופים זהובים בעולם. טיול לאורך החוף בו חשבנו על הכל אבל בעצם גם על שום דבר, התחושה הזו של גלים ששוטפים את הרגליים בחול הרטוב, וגם אותם רגעים עייפים ונינוחים, עם שיער לח ועור חם, עטוף במליחות של הים.

כולנו חווינו רגע כזה, לבד או עם אדם אהוב. כשהשמש לא לוהטת מדי ואנחנו מוצאים את עצמנו מתנתקים ומנסים לחוות, ליהנות מהרגע ולנשום את האוויר והחופש. זה הרגש שמעביר Beach Walk.

הגיע הזמן שתפנקי את עצמך>>

Beach Walk קאלבי, 1972/ הזיכרון: עור מלוח שנישקה השמש. יח"צ,
Beach Walk קאלבי, 1972/ הזיכרון: עור מלוח שנישקה השמש/יח"צ

חוץ ממנו, בסדרה ניחוחות נוספים, שכל אחד מהם מצליח לעורר רגש ברור ומובהק וממש לזרוק אותנו אל תוך הספרייה המאובקת שאנחנו שוכחים שקיימת לנו בראש.

מדובר בסדרה שונה ומיוחדת בנוף הבשמים, דבר הניכר בבקבוקים שעוצבו בהשראת צנצנות הרוקחים הקלאסיות, כאשר על כל אחד מהם תווית כותנה והם נראים כמו שיקוי מתוך אגדה ישנה, עם פשטות אלגנטית ומיוחדת שאי אפשר להתעלם ממנה. סדרת Replica כולה שואבת השראה מקולקציה של בגדים ואקססוריז שהציג מותג האופנה "מֶייזוֹן מָרז'יאֶלַה" בשנת 1994. מדובר בקולקציה בהשראת פריטים בסגנון וינטג', שנאספו מכל רחבי העולם ומוינו לפי האוניברסליות והאל-זמניות של סגנונם ושל ההיסטוריה שלהם.

ניחוח נוסף שלא יכולתי לעמוד בפניו הוא ה-Flower Market שמבטיח "זר של טקסטורות" - שילוב בין פרחים שזה עתה נקטפו, עלי כותרת לחים וזרים באגרטלים גדושי מים, במגוון אדיר של הרכבים פרחוניים. לי הניחוח הזה הזכיר את שוק הפרחים באמסטרדם - הליכה בתוך רעש של אנשים ומוכרים, כאשר סביבי אינסוף פרחים, שתילים וטוליפים צבעוניים. לא מדובר פה בריח של פרח, אלא באותה תחושה נעימה וחמקמקה של טיול נטול דאגות בשוק, כשהרגליים דורכות על עלים מרוסקים והאוויר מרגיש כמו החופש.

Flower Market פריס 2011/הזיכרון: הזיכרון שבניחוח. יח"צ,
Flower Market פריס 2011/הזיכרון: הזיכרון שבניחוח/יח"צ

ניחוחות נוספים שניתן למצוא בסדרה כוללים את ה-Lazy Sunday Morning, ניחוח שמרגיש כמו החופשה החלומית בעולם - אותו רגע של התעוררות במלון עם נוף אירופאי (זכורה לי פריז, עם חלון בגובה עצום ממנו רואים את גגות העיר) בתוך מצעי כותנה רכים ולבנים שרק יצאו מהכביסה, כשהווילונות הלבנים מתנופפים בקלילות מרוח נעימה ובראש אין אף דאגה בעולם, אולי רק האם לחזור לעוד שעה של שינה או מה לאכול לארוחת הבוקר.

/ Lazy Sunday Morningפירנצה, 2003/ זיכרון: עור רך ומצעי מיטה. יח"צ,
Lazy Sunday Morning פירנצה, 2003/ זיכרון: עור רך ומצעי מיטה/יח"צ

להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי או באמצעות הזמנה מהבית לפני הטיסה (שבועיים לפני הטיסה ועד 4 שעות לפני הטיסה ולאסוף בשדה התעופה)

למגוון הניחוחות כנסו לאתר של ג'יימס ריצ'רדסון>>

בשיתוף ג'יימס ריצ'ארדסון
  • עוד באותו נושא:
  • בשמים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully