וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסיות נטולת מאמץ: המותג כחול-לבן שאתן חייבות להכיר

בשיתוף Shosh Simply Wear

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 20:16

שוש פישלר, מעצבת מותג Shosh Simply Wear, מציעה סטייל מעולה, נקי ופשוט, שמתאים לאישה שרוצה לעשות הכל. כל פריט יוצא בכמות מצומצמת, כדי לשמור על הייחודיות שלך וההשקעה בפרטים והרמה הגבוהה כבר עושים את היתר

לחצו על התמונה

Shosh Simply Wear. יח"צ,
Shosh Simply Wear/יח"צ

כולנו מוצאות את עצמנו בשלב זה או אחר גוללות בחנויות האינטרנטיות ולא מצליחות להפסיק. מאות שמלות, חולצות, מכנסיים וחצאיות מתערבבות לכדי מבחר מבלבל ולא ברור, שכמעט בלתי אפשרי לבחור מתוכו.

לפעמים ההרגשה היא כאילו אנחנו מוצפות באתרי אופנה שמציעים לנו אינסוף אפשרויות וסגנונות, וכולם דומים זה לזה, וכשהמבחר גדול וחוזר על עצמו, אנחנו הולכות לאיבוד ונותרות מתוסכלות משתי סיבות -הראשונה הרצון לבחור את הפריט הנכון, המדויק, האיכותי והמחמיא ביותר. השנייה היא הפחד להיתפס באאוטפיט זהה לזה של מישהי אחרת במשרד או באירוע.

לחצו על התמונה

Shosh Simply Wear. יח"צ,
Shosh Simply Wear/יח"צ

זו הסיבה בגללה אנחנו כל כך אוהבות למצוא מעצבים קטנים ובוטיקים, כאלו שדבקים בסגנון מהודק וברור, לצד כמות מצומצמת לכל פריט. למצוא מעצבים כאלו זה ללא ספק היילייט ואנחנו יודעות שכל פריט יהיה באיכות גבוהה, יתאים בול, יחמיא, וכמובן - ייראה שונה בנוף לעומת הפריטים שנקנים ברשתות ה"אופנה המהירה".

אחד מאותם מותגים הוא Shosh Simply Wear, מותג אופנתי שמעוצב כולו בקו נקי ופשוט, תוך הקפדה על איכות בדים ותפירה גבוהים במיוחד. שוש פישלר, מעצבת המותג, מבינה את הרצון של הלקוחה הישראלית "להתלבש בקלות" ומציעה מבחר מדויק של פריטים בעיצובים נקיים, קלאסיים ופשוטים, החל מחולצות שמתאימות לאקלים הישראלי ויושבות על הגוף ברישול מעודן לעד לשמלות מעילים ומכנסיים העשויים מבדים נעימים רכים ואווריריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

לחצו על התמונה

Shosh Simply Wear. יח"צ,
Shosh Simply Wear/יח"צ

מה שמבדל את הפריטים של Shosh Simply Wear הוא ההשקעה בפרטים הקטנים, שמרימים את העיצובים, נותנים טאץ' ייחודי ומראים שמדובר בפריטי מעצבים, עם רמת תפירה גבוהה, בדים איכותיים שנשארים גם אחרי כביסות מרובות וממשיכים לכמה וכמה עונות והשקעה בדיטיילים מדויקים כמו צווארונים, שסעים קטנים ועוד.

דבר נוסף שעליו מקפידים ב- Shosh Simply Wear הוא כמות העיצובים, מתוך הבנת הרצון של כל אחת מאיתנו להיות מיוחדת, ללבוש פריטים מקוריים וייחודיים, ולא לדאוג שנראה את החולצה או השמלה שלנו על מישהי אחרת. כל קולקציה מציעה כמות מצומצמת של פריטים ולמרות שהעיצובים פשוטים ונקיים - אין חזרה על פריטים מדי עונה.

לחצו על התמונה

שוש. יח"צ,
Shosh Simply Wear/יח"צ

הגזרות בקולקציה מותאמות לאישה העסוקה, שעושה הכל ומחפשת לבוש אורבני קליל ויומיומי, כזה שמחמיא לכל מבנה גוף ומידה ולא מצריך מאיתנו לעמוד מול המראה במשך שעות בכל בוקר במחשבה מה ללבוש. הקווים ישרים ומוקפדים, רחוקים מהגוף אך נשיים ורכים והעיצוב נולד עבור אלו שרוצות להספיק הכל: ללכת למשרד, לעשות סידורים, לאסוף את הילדים מהמסגרות ואפילו להספיק לצאת לדייט או לדרינק עם חברה, הכל בלבוש מחמיא ונוח, שלא צריך לחשוב עליו או להתעסק בו, ובקלאסיות נטולת מאמץ.

והחלק החשוב ביותר - המותג כולו 100% כחול-לבן - החל מהמעצבת, שוש פישלר, ועד לייצור כולו שמתבצע בישראל. את כל הפריטים ניתן להשיג באתר המותג או בבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ.


וכעת במבצע - ברכישת 3 חולצות מקולקציית קיץ, החולצה ה-4 מתנה!

בשיתוף Shosh Simply Wear
  • עוד באותו נושא:
  • אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully