וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשאירי לנו את העבודה: איך להראות מדהים בבגד ספורט?

וואלה! אופנה בשיתוף NEXT

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 17:10

איך ממשיכים מאימון ליום סידורים ומשם ישר לקפה עם חברה והכל גם בנוחות וגם בסטייל? הקולקציה החדשה של אתר NEXT מציעה פריטי לבוש אופנתיים, שאת פשוט חייבת שיהיו לך בארון

בגדי ספורט מדויקים ומעוצבים הם כבר מזמן לא "עוד טרנד", אלא סגנון חיים. בעיקר בתקופה האחרונה, בה כולנו בילינו יותר זמן בבית והתרגלנו לנוחות, אנחנו מוצאות את עצמנו מעדיפות ללבוש בגדי ספורט לא רק לחדר הכושר או לסטודיו, אלא גם ליום סידורים. מצד שני, לפעמים אנחנו גם מאפשרות לעצמנו להמשיך עם אותם הבגדים אחרי האימון, לקפה עם חברה או ליום מלא בפעילויות ופגישות זום.

רוצה להתלבש בסטייל ונוחות? היכנסי לאתר NEXT

כך, החלק הזה בארון, שפעם כלל מגירה אחת של גופיות וטייצים, החל לתפוס יותר ויותר מקום - סטים תואמים וצבעוניים, טייצים עם הדפסים, גופיות וגם מכנסי ג'וגר נינוחים ומנדפי זיעה הפכו לפריטים השימושיים ביותר שלנו ובניגוד לשנים הקודמות - הפעם אנחנו לא מסתפקות בטייץ שחור וגופיה ישנה, אלא רוצות להיראות אופנתיות וטרנדיות גם כשאנחנו לבושות בגדי ספורט.

הבונוס: כשאנחנו קמות בבוקר ושמות סט ספורטיבי, כזה שגורם לנו להרגיש טוב, הסיכוי שנגיע לאימון, נצא לריצה או אפילו נחליט ללכת ברגל במקום לקחת רכב - עולה.

זו בדיוק הסיבה להתחדש בבגדי ספורט ממש עכשיו, שסופסוף אפשר להתחיל לחזור לשגרה. החגים נגמרו, הילדים נכנסו למסגרות, אפילו מזג האוויר הופך לקצת פחות חם וגורם לנו לרצות לצאת החוצה וליהנות מהנוף בזמן ריצה או הליכה. זמן אידיאלי להחליט לשוב לשגרת אימונים ולבנות לו"ז שיכלול פעילות גופנית כלשהי, בין אם בתחילת היום, לפני שנבלעים לתוך העבודה או בסיומו, כדרך מדהימה להרים את מצב הרוח ולנקות את הראש מכל מה שעברנו.

ועכשיו בחירת בגדי הספורט הופכת לפשוטה במיוחד: אתר NEXT הבריטי שכולנו מכירים ואוהבים משיק קולקציית בגדי ספורט מוקפדת ומעוצבת לנשים הקולקציה מתכתבת עם תרבות הלייפסטייל העכשווית וכמו תמיד באתר NEXT, המבחר רחב במיוחד ומגיע בטווח מידות גדול. בכל הפריטים משולבים בדים עמידים, נעימים, אופנתיים ומנדפי זיעה, עם גוזיות חלקות ומודפסות שמתאימות לפעילות בעצימות שונה, גופיות ספורטיביות, חולצות קרופ, טייצים באורכים וגוונים שונים, חלקם עם הדפסים מפתיעים, קפוצ'ונים, תיקי ספורט ועוד.

כדי לעזור לך, בחרנו כמה פריטי MUST, כאלה שיבנו עבורך את המלתחה המושלמת:

לחצי על התמונה לרכישה

גופיית ספורט 72 ש"ח. יח"צ חו"ל,
גופיית ספורט - 72 ש"ח/יח"צ חו"ל

לחצי על התמונה לרכישה

מארז גוזיות 72 ש"ח. יח"צ חו"ל,
מארז גוזיות - 72 ש"ח/יח"צ חו"ל

לחצי על התמונה לרכישה

טייץ ספורט 79 ש"ח, חולצה 72 ש"ח. יח"צ חו"ל,
טייץ ספורט - 79 ש"ח, חולצה - 72 ש"ח/יח"צ חו"ל

סט תואם: יש משהו מדויק ומוקפד בסט תואם - מצד אחד מדובר עדיין בבגדי ספורט ומצד שני, בהצהרה אופנתית לכל דבר. בין אם את הולכת לאימון או ליום ארוך ומלא בסידורים, סט של גופיה וטייץ משדר יוקרה ונותן מראה "אסוף" עם מחשבה לצד הרצון להרגיש בנוח.

לחצי על התמונה לרכישה

חזיית ספורט 100 ש"ח. יח"צ חו"ל,
חזיית ספורט - 100 ש"ח/יח"צ חו"ל

לחצי על התמונה לרכישה

חזיית ספורט 100 ש"ח. יח"צ חו"ל,
חזיית ספורט - 100 ש"ח/יח"צ חו"ל

לחצי על התמונה לרכישה

חזיית ספורט 93 ש"ח. יח"צ חו"ל,
חזיית ספורט - 93 ש"ח/יח"צ חו"ל

גוזיה או חזית ספורט איכותית: יש נשים ברות מזל, שיכולות ללבוש גוזיה פשוטה ולהראות מדהים. לעומתן, בעלות חזה גדול יותר, התרגלו לכך שגוזיה היא פריט ששמור לאחרות. החדשות הטובות הן שבקולקציה ניתן למצוא גם גוזיות וחזיות ספורט שמותאמות במיוחד לחזה גדול, מספקות תמיכה משמעותית, מגיעות עד למידה DD ולא מתפשרות על המראה, עם עיצובים מיוחדים שמשלבים בין תמיכה ונוחות לסטייל. וכן, את אפילו יכולה להתאמן רק איתן, בלי חולצה מעל.

לחצי על התמונה לרכישה

טייץ ספורט 52 ש"ח. יח"צ חו"ל,
טייץ ספורט - 52 ש"ח/יח"צ חו"ל

לחצי על התמונה לרכישה

חולצות ריצה 79 ש"ח. יח"צ חו"ל,
חולצות ריצה - 79 ש"ח/יח"צ חו"ל

לחצי על התמונה לרכישה

חולצה 52 ש"ח. יח"צ חו"ל,
חולצה - 52 ש"ח/יח"צ חו"ל

חולצה ארוכה ומנדפת זיעה: אחד הדברים החשובים ביותר, בטח במזג האוויר המשתנה, הוא לא לוותר על חולצה ארוכה רגע אחרי שיוצאים מהאימון, כשהשרירים עדיין חמים. זו הסיבה שכל ארון צריך חולצה ארוכה ודקה שאפשר ללבוש לפני ואחרי הפעילות - רצוי שתהיה דקה ונעימה, שתנדף זיעה וכמובן, שתהיה אופנתית.

לחצי על התמונה לרכישה

מכנס 72 ש"ח. יח"צ חו"ל,
מכנס - 72 ש"ח/יח"צ חו"ל

טייץ עם הדפס: רובנו רגילות לבחור בטייץ בצבע אחיד ולהתפרע יותר עם החולצה או הגופייה, אבל אף מלתחת ספורט אינה מושלמת בלי טייץ אחד לפחות עם הדפס נועז ומעניין. בין אם מעדיפה טייץ ארוך או קצר, בהדפס גיאומטרי או חייתי, זה הזמן להוסיף פריט מפתיע לארון שלך.

מכנסי בייקר: טייץ שמגיע למרכז הירך, לא קצר מדי ולא ארוך מדי, כזה שיהיה נוח לרכיבה על אופניים ולא יתגלגל מעלה בזמן ריצה. מדובר בפריט טרנדי במיוחד, שנראה נהדר עם גוזיה או טופ ומקבל טוויסט של סטריט סטייל בשילוב עם חולצה ארוכה ודקה או אפילו סווטשירט או ז'קט. את יכולה לעבור איתו בקלות מלוק ספורטיבי לכזה שמתאים גם למפגש טרנדי עם חברות.

לחצי על התמונה לרכישה

טרנינג ספורט. יח"צ חו"ל,
טרנינג ספורט - 85 ש"ח/יח"צ חו"ל

לחצי על התמונה לרכישה

מכנס 72 ש"ח. יח"צ חו"ל,
מכנס - 72 ש"ח/יח"צ חו"ל

מכנסי ג'וגר: כולנו מכירות את הימים האלו בהם כל מה שאנחנו רוצות זה לשים טרנינג (או להישאר בפיג'מה), אבל חייבות לצאת מהבית במראה הגיוני. אלו בדיוק הימים בהם שמים את הג'וגר, מכנסיים נינוחים ומעט רחבים, שמלטפים את הגוף ועדיין נראים מהודקים יותר מטרנינג. הם מתאימים עם טי-שירט, אבל המתקדמות אופנתית יכולות לצוות אותם גם עם ז'קט, למראה סופר אופנתי.

מוכנה לשופינג? היכנסי לאתר NEXT

וואלה! אופנה בשיתוף NEXT
  • עוד באותו נושא:
  • NEXT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully