וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו-תק: יש לנו קראש חזק על ג'ייק ג'ילנהול

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 11:07

לא ברור אם זה המבט והחיוך הממזרי והמסוקס או התפקידים שהפכו אותו עם השנים לאחד הגברים הבולטים בתעשיית הקולנוע, אבל ג'ייק ג'ילנהול מקפיץ לנו את הלב עם סטייל מדויק להפליא ומקבל את התואר - הקראש החדש שלנו

ג'ייק ג'ילנהול. GettyImages
הוא תמיד היה פה - עכשיו במלוא הדרו: ג'ייק ג'ילנהול בחליפה בוורוד סמוק של פראדה/GettyImages

את החיוך השובה והחצוף של ג'ייק ג'ילנהול (40) אי אפשר לפספס, בין הוא בדמות הקאובוי הגיי הכי לוהט שיש, המתאגרף המבויש ועוד שלל תפקידים שהפכו אותו בשני העשורים האחרונים לגבר שבגברים. המועמד לאוסקר לשעבר עשה קצת מהכול והמציא את עצמו מחדש בהזדמנויות שונות, אבל מה שלא השתנה הוא חוש הסטייל הייחודי שלו, שעם השנים התפתח והוכיח שהסוד להיראות טוב מתחיל ביצירת חוקים משלך.

ג'ילנהול נהנה משני עשורי הצלחה בהם כיכב בסרטים שוברי קופות וממש היום (1 באוקטובר) יוצא בסרט חדש "האשמים", מותחן פשע מחודש לגרסה האמריקנית שישודר בנטפליקס, שם הוא על תקן שחקן ומפיק. ההופעות האחרונות שלו פומבי גרמו לנו להתעורר על עצמנו ולהבין שיש פה דפוס חוזר של גבר שיודע דבר או שניים על אופנה ובין היתר מבין איך להעביר את הפאסון השרמנטי והמדויק ברגעים הנכונים.

ג'ייק ג'ילנהול. GettyImages
פאסון שרמנטי ומדויק/GettyImages

ניכר כי עד היום הדפוס של ג'ילנהול בכל הנוגע לארון הבגדים היה חוזר, צפוי ופחות מרגש. בשנה האחרונה השחקן נכנס חזק לעניינים ומקבל אהדה והכרה גם מבחוץ, כמו בשער האחרון ל"דה טיימס סטייל" שם הוא לבוש בסריג צמר ורדרד וקוזי (הכי להתחבק כפיות מתחת לפוך ביום סגרירי).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הלוקים הבולטים האחרונים שלו בצבעי פודרה שרק מבליטים כמה שצבע נשי (כביכול) יכול דווקא לשדר גבריות בשיאה, לא משנה לאיזה צד אתה נוטה ולגרום לכלל המראה להיות סופר מדויק. השתתפותו בטקס פרסי הטוני לתיאטרון בחליפת פראדה בצבע ורוד סמוק עם משחקי הבהירות והגעתו לפסטיבל ונציה ללוות ולחלוק כבוד כמו ביג בראדר גאה לאחות מגי לקראת הקרנת הבכורה העולמית של סרטה, לבוש בחליפת שמנת היסטרית של ולנטינו בשילוב זיפים ושיער מפואר מתנוסס על ראשו, רק מוכיחים לנו שהוא מצליח לכבוש את השטיחים האדומים בפיקנטיות מוגזמת.

ג'ייק ג'ילנהול. GettyImages
חליפת שמנת של ולנטינו עם אבזם מעניין בצידי הבלייזר/GettyImages
ג'ייק ג'ילנהול. GettyImages
מפרגן לאחותו בפסטיבל ונציה. ג'ייק ומגי/GettyImages

כיום ג'ילנהול משמש כפנים של הבושם החדש לגבר של פראדה 'לונה רוסה אושן' בהשראת שייט איטלקי ובחיבור ישיר לתדמית המסוקסת שרכש. בין הקידומים השונים לקראת סרטו החדש אנחנו מקבלות הצצות מעבר לים של לוקים אמיצים שכוללים צבעים בולטים וחזקים (חליפה בירוק עמוק של בוטגה ונטה) ומכופתרות סאטן שמעמידות אותו למתלבש שבטוח בעצמו ללא עוררין.

ג'ייק ג'ילנהול. GettyImages
לא מוותר על המותגים החמים ביותר - חליפת קטיפה ירוקה של בוטגה ונטה/GettyImages

בראיון למגזין GQ סיפר שהיום הוא הרבה יותר "מאומן" להתלבש בעצמו, כשרוב ההחלטות באות מהרצונות שלו בלבד ושבסוף סגנון טוב הוא הביטוי והייצוג של המוח שלך. מאז שנכנס ג'ילנהול לשואו ביזנס בגיל צעיר, אין ספק שהפך לאחד הגברים המבוקשים ביותר (עדיין לא תפוס חזק נכון לשעה זו) כשהוא מצליח לשמר את תדמית של 'האחד שישבור לך את הלב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully