וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נולד ללא גפיים והפך למומחה איפור שמטריף את כולם

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 23:21

גייב אדמס-ויטלי נולד עם תסמונת האנהארט - ללא ידיים ורגליים. הוא ננטש ע"י הוריו וכל חייו נאבק בביריונות ואף שקל לא פעם לשים קץ חייו. כיום הוא נשוי באושר והפך לכוכב רשת בזכות יכולותו להתאפר בצורה מושלמת - ללא ידיים

מאפר ללא ידיים/@gabeadams

גייב אדמס-ויטלי הוא ההוכחה שאפשר להשיג הכל בחיים אם רק עובדים מספיק קשה ולא מאבדים תקווה. גייב בן ה-21 במקור מסאו פאולו, ברזיל, אובחן בלידתו כסובל תסמונת האנהארט, מצב גנטי נדיר המאופיין בחוסר גפיים. הוא ננשט על ידי הוריו בבית החולים ואומץ בידי משפחה אמריקאית בת 12 אחים וכיום מתגורר עם בעלו ביוטה. לאתר הלהט"בי Queerty, סיפר גייב כיצד סבל מבריונות כילד ואף שקל לא פעם להתאבד. הוריו המאמצים ואחיו חיזקו ותמכו בו לאורך כל הדרך וכיום הוא זוכה לאהבת הקהל - בזכות כישוריו באיפור אותם הוא מציג לראווה בעמוד הטיקטוק שלו.

אמן האיפור מוכיח במגוון הסרטונים שלו כיצד הוא מצליח להתאפר - ואפילו לשים לעצמו ריסים - ללא שימוש בידיים. מומחה היופי מתגאה ב-2 מיליון עוקבים בטיקטוק ולא פחות מ-58 מיליון לייקים לכל הסרטונים שלו.

צפו ביכולות שלו

באחד ממדריכי האיפור האחרונים שלו שזכה ליותר מ-4 מיליון צפיות, גייב מציג כיצד הוא מתאפר למשעי ואפילו מדביק לעצמו ריסים מלאכותיים באופן מושלם. מאחר שאין לו ידיים, הוא מחזיק את כלי האיפור כשגופו נשען על קצה השולחן - והבחור אינו מוותר על שום פריט איפור אפשרי ללוק המושלם.

הצופים נותרו המומים מכישוריו. "אתה מדהים. אתה ההוכחה ששום דבר אינו בלתי אפשרי. אתה לא יודע כמה השראה אתה מעניק בסרטונים שלך. אתה מוכשר מאוד ואני מקווה לראותך כובש ועוד ועוד פסגות", כתבה אחת בתגובה לסרטון ואחרת הוסיפה: "אצלך זה נראה כל כך פשוט לשים ריסים. לי זה לוקח כל כך הרבה זמן". אחרת כתבה: "אני גם עם שתי ידיים לא יכולה לשים ככה צלליות. וואו". צופה נוספת חיזקה: "מדהים. אתה מתאפר הרבה יותר טוב ממני ועוד בלי ידיים. איזה כישרון".

@gabeadams

@urbandecaycosmetics helping me turn looks 24/7 just in time for my wedding weekend. Show me how you slay 24/7 ##UD247 ##UrbanDecayPartner

♬ SLAY IT 247 - urban deacay

גייב על הסקייטבורד:

ולצד בעלו:

@gabeadams

Reply to @notorious.4ever my forever and always!? ##mariedlife ##4u ##couplegoals ##husband

♬ Missing Piece - Vance Joy

גייב נעזר בהצלחתו הויראלית כדי להעביר מסרים נגד בריונות. הוא סיפר למגזין Queerty: "בילדותי הייתי חוזר הביתה בדמעות כי אנשים היו צוחקים עליי שאין לי ידיים ורגליים. זה היה נורא. יום אחד אמא שלי אמרה לי: 'אני צריכה שתסתכל במראה ותמנה עשרה דברים שאתה אוהב בעצמך. אחר כך אני רוצה שתלך לבית הספר, תבחר עשרה אנשים ותגיד דבר אחד נחמד עליהם. עצם הפעולה הזו יצרה את החיוביות הזו בחיי שגרמה לי לשאוף לעשות טוב יותר ולהיות מאושר, כדי שאוכל להעניק את המיטב לכל השאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully