וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הכוכבת הכי מעניינת מ"משחק הדיונון"

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 9:50

הבאזז סביב "משחק הדיונון" המותחן הפסיכופתי והעגום של נטפליקס לא נרגע, ובין כל הביקורות שמחנו לגלות שצנג הו-יון, היפהפייה החדשה על המסך שלכם היא בעצם טופ מודל בינלאומית

טריילר לסדרה "משחק הדיונון"/נטפליקס

אם העלילה המתפתלת של הלהיט של נטפליקס "משחק דיונון" גורמת לכם לאי נוחות, תנשמו, אתם לא לבד. מאז הופעת הבכורה שלה בספטמבר, הסדרה עברה מלהיט לתופעה תרבותית והפכה במהרה לתוכנית המקורית שמוצעת כפופולרית ואינה באנגלית אשר כובשת את הפלטפורמה. ההיסטריה מתבטאת בגאגאים אינסופיים שרצים ברשתות, שיח יומי של אנשים השואלים: "נו, ראית כבר משחק הדיונון?", וגם ברחבי העולם מתחילים להתכונן להאלווין שנחגג בסוף אוקטובר, כשהמכירה של דגם הסליפ-און, הבייסיק הלבן של ואנס, עולה בקצב הזוי בעקבות תלבושות השחקנים. בקיצור, הבאזז שהתוכנית מייצרת לא פוסק ועכשיו מובן גם למה. סדרת הטלוויזיה הדרום קוריאנית היא ביקורת חדה על קפיטליזם ומציאות עגומה שמראה את הדברים הנואשים שאנשים יעשו בשביל לצאת מחובות, אבל לא רק.

משחק הדיונון. נטפליקס,
הכוכבת האמיתית של "משחק הדיונון" - הויאון ג'ונג/נטפליקס

בין השחקנים הקוריאנים בולטת הדמות הנשית הראשית, 'קאנג סאי-בייוק' שחקנית מספר 067, אותה משחקת צנג הו-יון (27), בתור עריקה צפון קוריאנית שנכנסת למשחק על מנת לשלם עבור מתווך שיוכל למצוא ולהבריח את בני משפחתה מצפון קוריאה. מתברר כי ג'ונג היא טופ מודל מהשורה הראשונה ויותר מזה. לאחר שסיימה קורסי משחק, קיבלה את תפקידה הראשון בתחום, בקפיצת ראש חדה אל "משחק הדיונון" לאחד התפקידים המדוברים ביותר של 2021. מזל של מתחילות? ימים יגידו.

השחקנית הקוריאנית המבוקשת ביותר באינסטגרם היא מזמן כבר פרצוף מוכר בעולם האופנה. הו-יון דיגמנה בעברה עבור מותגי על כמו שאנל, בוטגה ונטה, אוסקר דה לה רנטה ולואי ויטון, שהשבוע גם מינה אותה לשגרירה עולמית חדשה של בית האופנה היוקרתי. מהפרברים של סיאול גדלה ג'ונג כעצמאית שמנסה להשתחל בדרך כזו או אחרת לתצוגות ועבודות דוגמנות ללא עזרה מסוכנויות, דבר שהבשיל רק לאחר שש שנים והיא כבשה את אחד היעדים החשובים - שער למגזין ווג הקוריאני.

זו לא הפעם הראשונה שהדוגמנית תשתף פעולה עם מותג יוקרה גבוה כמו לואי ויטון. בעבר עלתה על המסלול בקולקציית רדי-טור-וור לאביב 2017 של ויטון, שם צעדה בשמלת סטרפלס שחורה מעור, מגפיים גבוהים ושיער אדום. כבר בזמנו ניקולה גסקייר, מנהל הקריאייטיב של לואי ויטון מאז 2013, חשף את ההתאהבות המיידית בכשרונה של הויאון והכריז שמצפה להמשיך בעבודה המשותפת וכך קרה.

שגרירות מותג יוקרה היא הישג אדיר עבור הגורג'ס החדשה על המסך שלכם, בעקבות הצלחתה ההולכת וגוברת - תחילה כמתחרה בדוגמנית הטופ מודל הבאה של קוריאה בשנת 2013, ועכשיו כשחקנית, שדי ניתן להגדיר אותה כאחת הדמויות המרתקות ביותר בסדרה.

ימים ספורים לאחר נחיתת הסדרה בנטפליקס, היא הפכה לדרמה הקוריאנית הראשונה בהיסטוריה שהגיעה למקום הראשון בארה"ב, שכוללת בין היתר תפאורה קוריאנית מהאסתטיות ביותר שנראו. הו-יון מצידה זכתה לזרם פתאומי של מיליוני עוקבים באינסטגרם, מה שהופך אותה אטרקטיבית עוד יותר עבור הקמפיינים הבינלאומיים של לואי ויטון.

עוד בוואלה!

בין "משחקי הרעב" ל"פרזיטים": "משחק הדיונון" בנטפליקס מספקת בינג' סוחף על תחרות חולנית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully