וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היין ליאנג שלך: ברשת עפות על השמלה הזו של מנגו - ובצדק

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 15:15

שמלת המיני הרותחת של מנגו נמצאת בסטטוס סולד אאוט ברוב העולם, אבל למזלכן היא רק עכשיו נחתה בישראל, ואם תספיקו - תצליחו לשים עליה את היד. שמלת החורף המושלמת - סקסית, בקולור בלוק שחור-לבן שגם עובדת עם כל נעל. מוגש כשירות לציבור

פריט ויראלי מטעם רשת אופנה ספרדית הוא תמיד בשורה משמחת, בייחוד אם מוצדק מבחינת העיצוב, המחיר והרלוונטיות למזג האוויר הישראלי. כזו היא שמלת המיני הרותחת Cut-out back dress מבית היוצר של מנגו, המוגשת בקולור בלוק של שחור ולבן בחיבור א-סימטרי מקורי ומחמיא לצד שרוולים ארוכים, כריות כתפיים ומחשוף יהלום סקסי באזור הגב.

מדובר בשמלה שהיא פשוט מושלמת מכל כך הרבה בחינות: יש לה לוק יוקרתי שממש לא מסגיר את העובדה שמוצאה מרשת אופנה מהירה, היא חגיגית במידה כך שאפשר לחרוש עליה גם בשעות היום וגם בארועי ערב, ולמרות הפתח בגב ניתן להסתיר בה חזייה עם רכיסה נמוכה.

ברחבי האינסטגרם היא מככבת כבר מעל לחודש ונמצאת בסטטוס סולד אאוט ברוב בעולם, אבל לחנויות בארץ היא נכנסה ממש לאחרונה ומי שתמהר תצליח לשים עליה את היד תמורת 449 שקלים. אולי זו לא השמלה הכי זולה שנמכרת במנגו אבל ביחס לכל הפלוסים שטמונים בה היא ללא ספק מנצחת במבחן ה- value for money.

העיצוב עצמו ניחן בחיי מדף ארוכים והדבר היחיד שאולי לא יהיה נכון בעתיד הן כריות הכתפיים, משהו שאפשר להסיר מתי שרוצים בעזרת כל תופרת שכונתית. היא מתאימה לכל סוג נעליים, החל מסניקרס ומוקסינים שטוחים, מגפונים, מגפיים גבוהים וכמובן תקפיץ כל מסיבה בשילוב זוג עקבי סטילטו לוהטים. בימים קרים יותר אפשר לבלות איתה מעל גרבונים, טייטס או מכנסיים צמודים וארוכים בעלי שליץ באזור הקרסול.

מנגו. יח"צ רשמי,
מתוך קולקציית שחור-לבן של סתיו-חורף 2021. 449 שקלים/יח"צ רשמי

פרונט השמלה מעוצב בצללית שחורה על רקע לבן המציג משחק א-סימטרי המרפרר לרעיון החליפה הגברית, כאשר צד אחד בעל שרוול ארוך והצד השני מדמה גזרת סטרפלס. באזור החצאית החלק השחור מכסה את אותו הצד של השרוול הארוך בקו אלכסוני מה שמעניק אפקט הצרה לאגן ולמותן. הגוון הלבן משלים את שאר השמלה כך שבפועל המחשוף בקו הצוואר סגור ומעוגל ושני השרוולים ארוכים וזהים.

בחלקה האחורי ממוקמת רכיסת כפתור מוזהב בגב הצוואר ממנה מתחיל מחשוף הקאט אאוט, וניתן להבחין שגם שם ניתנה מחשבה לייצר חיבור קונטרסטי מחטב בין השחור ללבן. בקיצור, סורו למנגו במהרה לפני שגם פה בארץ היא תיעלם מהמדפים.

מנגו. יח"צ רשמי,
אותה גזרה גם בסגול. מנגו/יח"צ רשמי

עוד בוואלה!

הכי נכונה לסתיו, אבל לא רק: חליפה מחויטת היא הלוק ששווה לאמץ

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מנגו
  • שמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully