וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילות ערב: עומר נודלמן עושה את מרקש בשמלת עור רותחת

עומר נודלמן טסה לאירוע אקסלוסיבי במרקש, ולערב חתונה של מקורבים בלוקיישן חלומי לבשה שמלת עור מטריפה עם שסע עמוק, אותה אבזרה עם תיק יוקרתי. אז מאיפה הדרס?

מי מאיתנו לא חושקת שיזימנו אותה לאיזה אירוע מפונפן בניחוחות של לילות ערב? אדריכלות משגעת מסביב שתקפיץ כל תמונה, ברזים מזהב, שנדלייר עמוס קומות שמשתלשל מן התקרה וכל מה שיכול לגרום לנו להרגיש כמו יסמין מ'אלאדין' לפחות לכמה ימים. עומר נודלמן, האישה שמחתימה דרכון כל שני וחמישי בממוצע (בלי עין, רק מפרגנות) טסה למרקש בשבוע שעבר ובסטורי שלה נגלה עולם של חתונות ברמת פאר שלא רואים בכל יום.

עומר נודלמן. אינסטגרם עומר נודלמן, צילום מסך
שמלת עור של שלומית אזרד/צילום מסך, אינסטגרם עומר נודלמן

נודלמן, ששוהה ב'רויאל מנסור' במרקש, לא חסכה לרגל האירוע והגיעה בשמלת מקסי מעור, סקסית ונכונה, כזו שלא רואים בכל יום, שהופכת לרלוונטית עוד יותר כשמגלים שמאחורי העיצוב המשגע הזה עומדת מעצבת ישראלית.

מעצבת שמלות הכלה הידועה שלומית אזרד היא זו שאחראית לשמלת העור במחשוף סטרפלס עם שייפ לב, שסע פרונטלי עמוק וחגורת מותן דקיקה עם אבזם מזהב שהשלימה את הלוק וארזה יפה את הכיווצים בחלק העליון.

עוד בוואלה!

עם מחשוף כזה, פלא שראינו את הנעליים: עומר נודלמן בטופ משוגע

לכתבה המלאה

המחיר, לכאלה המעוניינות להשקיע לחתונה של מקורבים - 4,000 שקלים להשכרה בסטודיו של אזרד, אך במקרה של נודלמן זה לא הסתיים שם.

הסטייליסטית שני לסרי, שדאגה לשדך בין עומר לשמלה, הוסיפה גם סנדלים שחורים על עקב גבוה ותיק מעטפה מעור מנוחש של סן לורן שלא יורד מארבע ספרות.

עומר נודלמן. אינסטגרם עומר נודלמן, צילום מסך
רותחת במרקש. עומר נודלמן בשמלת עור ותיק מעטפה של סן לורן/צילום מסך, אינסטגרם עומר נודלמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully