וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וין דיזל ושמלת קוטור: בתו של פול ווקר התחתנה

24.10.2021 / 13:00

כשהחבר הכי טוב שלך הוא המנהל הקריאטיבי של מותג על, כנראה שאין לך מה לדאוג לבחירת שמלת כלה מושלמת - מדו ווקר, בתו של השחקן המנוח פול ווקר, התחתנה בחתונת חוף מפוארת בשמלת הוט קוטור כשהיא צועדת יד ביד עם הסנדק והחבר הטוב וין דיזל. כל הפרטים

מדו ווקר (22), בתו של השחקן המנוח פול ווקר הודיעה ביום שישי האחרון על נישואיה לשחקן לואי ת'ורנטון-אלן בצילומי אינסטגרם בהם הכריזה "אנחנו נשואים!!!". ווקר הצעירה היא שחקנית שעושה את צעדיה הראשונים בעולם הגדול, כשבתחילת 2021 קטפה את הקמפיין הראשון שלה כשנבחרה לפרזנטורית של מותג האופנה העילית פרונזה שולר.

הנישואין מגיעים שמונה שנים לאחר מותו של אביה פול ווקר שנפטר בתאונת דרכים בגיל 40 בלבד כשהיתה רק בת 15. מאז, השחקן וחברו הטוב של ווקר, וין דיזל, יישם בדרך הכי מרגשת את המושג "פרינדשיפ גולס", כשלקח את הדוגמנית תחת חסותו והבטיח שישמור עליה כבת לכל דבר. כסנדק שלה דאג ללוות אותה אל עבר החופה בטקס אינטימי ומצומצם בחברת משפחה וחברים קרובים. וכשאנחנו מתכוונות לחברים קרובים, אנחנו מכלילות גם את אחד הבסטיז של הכלה, מת'יו וויליאמס (36) בין היתר, המעצב הראשי של מותג העל הצרפתי ז'יבנשי שדאג לה לשמלה חלומית ואלגנטית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בראיון לווג סיפרה: "אחד האנשים הראשונים שהתקשרתי אליהם לאחר שהתארסתי היה ידידי היקר מאט, שאלתי אותו אם הוא יעצב לי שמלה. הוא כמובן בירך והסכים ורק לאחר השיחה התעורר בי ההלם שמת'יו וויליאמס הסכים לעצב עבורי שמלות כלה של ז'יבנשי הוט קוטור". אנחנו היינו מתרגשות מעצם העובדה שיש לנו בחיוג מהיר איש קשר בכיר מז'יבנשי, אבל לא שופטות.

לטקס על חופי הרפובליקה הדומיניקנית צעדה מדו ווקר בשמלת משי פשוטה ומודרנית, בעלת רצועה אחת מסביב לצווארה שחושפת גב פתוח, נשפכת במראה קלאסי וטבעי בלי יותר מדי התחכמויות והשלימה את הלוק עם תכשיטים נוצצים של טיפאני ושות'. וויליאמס הוסיף: "רציתי באמת לתת לאישיות שלה לזרוח עם שמלות הכלה הפשוטות והמודרניות ביותר, שמרנו על עיצוב מינימליסטי שישמור את המיקוד על עיניה היפות, הפנים והזוהר המפוסל הטבעי".

כמה ימים לאחר מכן, בספין אוף סקסי וצעיר הציגה ווקר שמלת כלה לבנה מסורתית באורך מיני עם רצועות ספגטי נוצצות, כשהנשואים הטריים המשיכו את החגיגות בניו יורק עם חברים, ועברה לעוד לוק שכלל טופ כסוף ותחתונים מבצבצים מחצאית רשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully