וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ מנצח: איך קונים בחגי השופינג של נובמבר תכשיטי יוקרה בלי חשש?

וואלה! אופנה בשיתוף הבורסה לתכשיטים

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 11:22

חגיגת הקניות אונליין מציעה סיילים ומחירים מדהימים, אבל לעיתים אנחנו מודאגים מרכישה של פריט כל כך מיוחד ברשת. הפתרון הוא לפנות רק לרשת מוכרת, כמו הבורסה לתכשיטים, שם תמצאי קולקציות "בלאק פריידי" שיגשימו לך חלומות

הבורסה לתכשיטים. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים

לא משנה אם ביומן שלכם מסומן ShopingIL, בלאק פריידיי, סייבר מאנדיי או יום הרווקים הסיני - נובמבר הוא ללא ספק החודש שכולנו מחכים לו כדי להתחדש. חלקנו רוצים בגדים, אחרים מחפשים מוצרי אלקטרוניקה ויש כאלו שמתרגשים מקוסמטיקה ובגדי ילדים, אבל דבר אחד כולם אוהבים - תכשיטי הזהב והיוקרה.

כיוון שמדובר בפריט כל כך מיוחד עבורנו, לעיתים קרובות אנחנו מוותרים על ההנחות הגדולות של חגי הקניות בנובמבר בגלל החשש לקנות אונליין. רכישת תכשיט ברשת יכולה להיות מלחיצה, אבל אם מוצאים את המקום הנכון והטוב ביותר, חבל לפספס את ההזדמנות המיוחדת הזו, כי זה יכול להיות הרגע המושלם לרכוש את התכשיט שתמיד חלמנו עליו.

בווידיאו: הכירו את האתר החדש של רשת הבורסה לתכשיטים/יח"צ

אבל איך עושים את זה נכון ומוודאים שאנחנו קונים את התכשיט שלנו ממקור אמין? כמובן שהכל מתחיל בתחקיר קצר ומושקע. כדי לקנות בביטחון, הקפידו לפנות לרשת מוכרת ומקצועית כמו הבורסה לתכשיטים, רשת ותיקה ומנוסה שיודעת גם להציע לכם את המבצעים המעולים וגם לספק חוויית שירות והחלפה בכל הסניפים ברחבי הארץ. זו הדרך הנכונה לקנות בנוחות, בלי לזוז מהספה, לקבל את המשלוח עד הבית ולהישאר רגועים לכל אורך התהליך, בידיעה שיש למי לפנות ושנקבל בדיוק את מה שהזמנו.

השנה, לקראת חודש המבצעים, משיקה רשת הבורסה לתכשיטים אתר קניות חדש ונוח במיוחד: www.thebursa.co.il. לכבוד ההשקה ניתן לבצע באתר משלוחים עד הבית ללא עלות ואנחנו ממליצים לכם לנצל את החגיגה הזו לרכישת פריטים יוקרתיים, אלו שתמיד חלמתם עליהם, והכל במחירים מיוחדים. נובמבר הזה הוא צ'אנס חלומי להתחדש בתכשיטי יהלומים נוצצים שילוו אותנו לכל החיים ויוסיפו הרבה גלאם לכל אאוטפיט.

בין הפריטים השווים שניתן למצוא בקולקציית "בלאק פריידי" של רשת הבורסה לתכשיטים ישנם פריטי "MUST", כמו עגילי חישוק קטנים - תוספת טרנדית שהולכת להופיע בכל מקום בחורף הזה (הם נראים טוב במיוחד עם גולף ושיער אסוף, או עם חולצה מכופתרת ושיער מרושל), צמידים וטבעות שניתן לשלב עם תכשיטים נוספים שקיימים בבית, ושרשראות אופנתיות שיחמיאו לכל סגנון לבוש.

  • הבורסה לתכשיטים נובמבר תיקיה 1. הבורסה לתכשיטים

    צמיד אינפיניטי זהב 14K

    890
    לחצי כאן לרכישה
  • הבורסה לתכשיטים נובמבר תיקיה 1. הבורסה לתכשיטים

    שרשרת בר , 14K זהב

    1,090
    לחצי כאן לרכישה
  • הבורסה לתכשיטים נובמבר תיקיה 1. הבורסה לתכשיטים

    עגילי חישוק זהב K14

    1,340
    לחצי כאן לרכישה
  • הבורסה לתכשיטים נובמבר תיקיה 1. הבורסה לתכשיטים

    תליון לב זהב K14

    390
    לחצי כאן לרכישה

לאוהבות הקלאסיקה, זה הזמן להשקיע בעגילים משובצים יהלומים וצמודים לאוזן, ואם את מעדיפה את הקלאסיקה שלך עם טוויסט, עינדי שני עגילים צמודים וזהים בשני חורים צמודים של אותה אוזן וקבלי גם נקודת בונוס אם את מצרפת אותם לעגילי חישוק.

תוספת משובחת לקופסת התכשיטים היא טבעות קלאסיות או מעוצבות: העונה את יכולה לבחור בטבעת דקיקה ועדינה או להפתיע עם טבעת סטייטמנט משובצת. העיקר להוסיף עוד עניין לשרוולים הארוכים.

אחד הדברים שכולנו רוצות, אבל משום מה אף פעם לא קונות, זה שעון יוקרה ממותג - שעון שהוא תכשיט, פריט אופנה על-זמני ונחשק, כמו השעונים של קולקציית Medusa Secret מבית ורסאצ'ה. מדובר בפריט יוצא דופן: השעון מעוטר עם הסמל המוכר של מותג האופנה היוקרתי, ואם רוצים לדעת מה השעה לוחצים על כפתור, והמחוגים מתגלים.

ואם כבר מתנות - נובמבר הוא בדיוק החודש לפנק גם את הגברים בחיינו. זה הזמן להציץ בקולקציית תכשיטי הגברים החדשה והמהפנטת של רשת הבורסה לתכשיטים. לגבר הקלאסי אפשר לבחור בשעון גדול שגונב את ההצגה ומשמש כאקססורי לכל דבר, ולגברים שאוהבים תכשיטים - המבחר אינו נגמר, עם תכשיטים קלאסיים דוגמאת טבעות חותם, שרשראות וצמידי חוליות כמו גם תכשיטים טרנדיים ומפתיעים מזהב מושחר בשילוב של זהב וחוטי משי קלועים.

הבורסה לתכשיטים. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים

את הפריטים ניתן להשיג באתר הרשת או בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

וואלה! אופנה בשיתוף הבורסה לתכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully