וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיקי מאוס מבקש חזרה את המגפיים": הגולשים בהיסטריה מהנעליים של מרב מיכאלי

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 12:43

שרת התחבורה מרב מיכאלי נפגשה עם שגריר איחוד האמירויות בישראל והלוק הנבחר למפגש יצר סערה לא קטנה בדף האינסטגרם שלה. "בוב הבנאי", "מה נסגר עם הבוטס?", ו"כשיש לך פגישה ב-10:00 וחליבת פרה ב-12:00" - העם לא שותק, גם כזה שנוגע לאופנה

-/ערוץ הכנסת

את הזרימה הטוטאלית שמביאה איתה חברת הכנסת ושרת התחבורה מרב מיכאלי (55) לעולמות הדיגיטל כבר די אימצנו ולמדנו להכיר. פוליטיקה בצד, בזירת הרשתות היא נותנת פייט רציני לכל הפוליטיקאים האחרים, בין אם זה הראש הפיקנטי וההומוריסטי שלה שמאחורי כל פוסט או הצוות האחראי על ניהול נכסיה הדיגיטליים. כך או כך היא למדה (במיוחד בשנה האחרונה) להעביר את המסרים בצורה קלילה ואפילו להגיב לפוסטים של "הפשוטע" תוך כדי רלוונטיות לנושאי תחבורה שהיא מקדמת.

מרב מיכאלי במצעד הגאווה. ניר פקין
שחור זה הקטע שלה. מרב מיכאלי/ניר פקין

באחד הפוסטים האחרונים העלתה מיכאלי תמונה משותפת עם שגריר איחוד האמירויות בישראל, פוסט שטלטל קורבנות אופנה רבים שעטו להגיב במהרה על בחירת הלבוש של השרה למפגש פורמלי שכזה, בדגש על המגפיים השחורים שנעלה. הבוטס הצליחו לעורר ממים קורעים ברשת, בין היתר בשל היותם גסים ומאסיביים, בסטייל נעלי הקומבט הטרנדיות רק טיפה יותר קיצוני ומטריד.

אז התגובות כמובן לא איחרו להגיע, ביניהן תהיות האם מדובר בבדיחה ושלל דימויים לסיטואציות או דמויות מוכרות שונות: "גנבה את הנעליים לאוליב, אשתו של פופאי", "מיקי מאוס מבקש חזרה את המגפיים", "לקחת לבוב הבנאי את הנעליים", "כשיש לך פגישה ב-10:00 וחליבת פרה ב-12:00" וגם כאלה אכזריות אחרות: "צריך נעליים גדולות כשדורכים על כל כך הרבה אנשים". אאוץ'.

מרב והמגפיים

הבחירות האופנתיות של מיכאלי לרוב לא אמורות לעורר בהלה בקרב אף אחד, כבר שנים שהיא דוגלת בלבוש בצבע שחור בלבד כביטוי להעצמה נשית. בעבר הסבירה כמה וכמה פעמים שהיא לובשת שחור (לא, לא כי זה מרזה) כי חשוב לה שיקשיבו למה שהיא רוצה להגיד ושישימו לב למעשיה,ולא למה שהיא לובשת.

הדרך הנגישה של השרה למשתמשי הרשתות החברתיות ממשיכה לכבוש את תשומת ליבם גם כשהיא מאבדת את זה בתוך מסגרת הסטיילינג הקפדני השחור, כשבסוף יצא לה הפוך על הפוך - גם כשלא רצתה לבלוט בגלל בחירות הלבוש, אי אפשר היה להתעלם מזוג המגפיים שהיו כגלגל שלישי בפגישה הרשמית.

עוד בוואלה!

סחתיין: מירי רגב בנעליים שלא ציפינו להן

לכתבה המלאה
מרב מיכאלי, יבגני זרובינסקי. אינסטגרם  יבגני זרובינסקי, צילום מסך
"מה הלוז"? מתוך האינסטגרם של יבגני זרובינסקי/צילום מסך, אינסטגרם יבגני זרובינסקי

בכל זאת, נראה שנוחות ופרקטיות הם שם המשחק אצל מרב, שדואגת יחד עם הצוות המלווה אותה להעביר את המאורע הטראומתי בחוש הומור עצמי שאין שני לו, עם פוסט נוסף מהיממה האחרונה לרגל יום הולדתה ה-55. בין המעלות של חברת הכנסת, הישיגיה בשנה האחרונה ותמונה חוזרת ומשעשעת של המגפיים עם כיתוב: "כולנו מכירות אותה כמנהיגה גם בתחום האופנה". אין מה לומר - מודעות לפני הכול.

מרב מיכאלי. תומר נויברג, פלאש 90
גם צוות הסושיאל שלה יודע לשעשע - "כולנו מכירות אותה כמנהיגה גם בתחום האופנה"/פלאש 90, תומר נויברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully