וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירג'יל אבלו מת בגיל 41 ממחלת הסרטן

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 22:00

וירג'יל אבלו, המעצב המוערך והמצליח שייסד את מותג הסטריט-וור אוף וויט מת בגיל 41 כתוצאה ממחלת הסרטן, אותה שמר בסוד במשך שנתיים. בדף האינסטגרם הרשמי שלו נכתב "לאורך כל התקופה הוא שמר על אתיקה מקצועית, סקרנות ואופטימיות"

וירג'יל אבלו. GettyImages
תדהמה ועצב בעולם האופנה - וירג'יל אבלו הלך לעולמו כתוצאה ממחלת הסרטן/GettyImages

תאגיד LVMH, לואי ויטון ובית המותג אוף וויט הכריזו הערב (ראשון) על פטירתו של וירג'יל אבלו, המנהל האומנותי של לואי ויטון ומייסד מותג הסטריט סטייל המצליח אוף וויט לאחר מלחמה בסרטן שנשמרה בסוד בשנתיים האחרונות, בגיל 41 בלבד. הפוסט שפורסם בעמוד האינסטגרם הרשמי של המעצב העולה הגיע כבשורה מרה בהפתעה גמורה לתעשיית האופנה והמוזיקה שאבלה על מותו המצער, כשאחריו השאיר אישה ושני ילדים.

הפוסט מפרט על מאבק ממושך בסוג של סרטן לבבי, אלים ונדיר ומסביר את הרצון לשמירת הפרטיות של אבלו: "הוא בחר לסבול את הקרב שלו בפרטיות מאז האבחון שלו ב-2019, ועבר טיפולים מאתגרים רבים, כל זאת תוך ניהול מספר מוסדות משמעותיים המשתרעים על פני אופנה, אמנות ותרבות. לאורך כל התקופה הוא שמר על אתיקה מקצועית, סקרנות ואופטימיות".

פוסט הפרידה

אבלו שהיה מזוהה כמעצב הראשי של מחלקת הגברים של בית האופנה היוקרתי לואי ויטון מ-2018, והפך לגבר השחור הראשון שהתברג בתפקיד נחשב שכזה, נטמע שנים רבות בתעשיית האופנה וכך גם ייסד את המותג הפרטי שלו אוף וויט שזכה להצלחה מסחררת ברחבי העולם כמותג צעיר ונמכר. אחד הקשרים הבולטים ביותר שהביאו בין היתר לתודעה שלו בציבור הייתה החברות הטובה והצמודה עם קניה ווסט, חברות שנרקמה ב-2009, השנה בה החל וירג'יל את הקריירה שלו כמתמחה במותג פנדי. מאז השניים נהגו לשתף פעולה בתחומי האופנה והמוזיקה והפכו לתומכים במיזמים זה של זה.

וירג'יל אבלו. GettyImages
רק בן 41, אחרי מאבק ממושך בסרטן אלים. לצד החבר הטוב קניה ווסט/GettyImages

אבלו נחשב למעצב בעל חזון וקריאייטיביות בלתי רגילה, כשהצליח בשנים האחרונות לערבב בין אופנה גבוהה לעולם הסטריט. אבלו זכה להכרה ואהדה בקרב תעשייה שלמה על היותו פנומן בעשייתו, עם עבודה לצד דוגמניות על ואושיות נחשבות שלבשו את מיטב יצירותיו, ביניהן היילי ביבר שהתחתנה בשמלה בעיצובו, האחיות חדיד שלא פספסו אף מסלול של אופוויט, נעמי קמפבל, קנדל ג'נר, ריהאנה ועוד.

עוד בוואלה!

מעצב האופנה אלבר אלבז מת מקורונה בגיל 59

לכתבה המלאה
ג'יג'י חדיד, וירג'יל אבלו. GettyImages
כולן לבשו אותו - וירגי'ל וג'יג'י חדיד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully