וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדה ברזילאית: אדריאנה לימה מטריפה בטקס מיס יוניברס

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 10:17

הדוגמנית האגדית של ויקטוריה'ס סיקרט הייתה חלק מפאנל השופטים של טקס "מיס יוניברס" שהתקיים בישראל ולכבוד האירועים בחרה ללבוש רק אופנה כחול-לבן עם גלאם טים מקומי משובח. קבלו את אדריאנה לימה מקבלת טיפול VIP מהטובים ביותר

בווידאו: רגע ההכרזה של נציגת הודו כמיס יוניברס לשנת 2021/צילום: רויטרס

השיח סביב טקס "מיס יוניברס 2021" שהתקיים אמש (ראשון) בישראל נע על הסקאלה שבין 'לא רלונטי בעליל לימינו אנו' לבין 'נועה קירל קברה לכולם ורק בשביל זה היה שווה להתכנס'. האירוע לשמחתנו עבר ללא תקלות והפגין שוב שהישראלים לגמרי יודעים לספק את הסחורה, בדיוק כמו בהפקת הענק של האירוויזיון בשנת 2019.

המתמודדת מהודו הרנאז סאנדהו זכתה בתחרות, ולצערנו נועה כוכבא הישראלית לא העפילה לגמר, אך לגמרי התאוששה מהעילפון. בפאנל השופטים הייתה נוכחות מעניינת עם שמות בינלאומיים, כשהבולטת ביותר, כמובן, היא אדריאנה לימה, הדוגמנית האייקונית של ויקטוריה'ס סיקרט, אגדה ברזילאית לוהטת ביותר.

הטופ מודל שנחתה בארץ כבר בשבוע שעבר בחרה ללבוש גם לחצי הגמר וגם לגמר שמלות בחייטות אישית של המעצבת הישראלית גליה להב. הלוק הראשון היה שחור ודרמטי - שמלת סאטן מוקפדת עם צווארון בניחוח טוקסידו וגזרת מעטפת. צוות הביוטי המקומי דייק את כל המראה עם צמה אלמותית היוצאת מקוקו גבוה בעיצובו של שגיא דהרי ואיפור נקי נקי ומרהיב של נאור אפל שהדגיש את תווי פניה הלא רגילים של לימה.

לערב הגדול, בו גם עלתה קירל להופיע בשמלת קוטור של גליה להב, הפציעה לימה בשמלה לבנה של המעצבת הנשענת על אותו אלמנט צווארון כמו בראשונה, רק הפעם עשויה בד קרפ עם שיבוץ אבני סברובסקי בצווארון וגזרה א-סימטרית בחלק התחתון פלוס נעליים של ג'ימי צ'ו.

כאן החליטו צוות הביוטי ללכת על מראה שטיח אדום קלאסי כשדהרי סירק אות הטופ מודל עם שביל מוקפד לצד כשהקארה הארוך שלה פזור אך מהודק, ואפל הקפיץ את האיפור הזוהר עם ליפסטיק אדום בוהק. עגילים היסטריים עם אבנים ירוקות מצאו חן בעינינו במיוחד, ואנחנו לגמרי נשמח לעוד ביקור של אושייה רותחת כמו לימה במחוזותינו.

עוד בוואלה!

"וולקאם טו יזראל!": צפו בהופעה של נועה קירל בטקס מיס יוניברס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully