וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחרנו בפינצטה: פריטים חורפיים יפים מהקולקציות החדשות

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 10:58

בגד גוף מגה סקסי של קלואי קרדשיאן, שמלה היסטרית של זאדיג אנד וולטר, תיק מפנק של Bash, חליפה באווירת ניינטיז של טומי הילפיגר ומעיל מושלם של אמריקן וינטג' - מה מצאנו בקולקציות החדשות של המותגים הבינלאומיים?

עכשיו כשכבר אין עוררין על נוכחותו של החורף הישראלי לצד העובדה שהסיילים ממש בפתח, אפשר לחשוב ברצינות על שופינג מהלייבלים הבינלאומיים הכי נחשקים שמגיעים לארץ. הנה מה שסימנו מקולקציות החורף החדשות.

גוד אמריקן

גוד אמריקן, פקטורי 54. יח"צ,
מותג הג'ינסים של קלואי קרדשיאן נחת בישראל/יח"צ

לייבל הדנים השווה Good American בבעלות קלואי קרדשיאן ואמה גריד נחת העונה ברשת Factory54. הקניינות החכמה התמקדה בדגמי מאסט-הב של ג'ינסים כמובן, וגם בבגדי גוף שהפכו בעונות האחרונות לבסיס מלתחה נשי שהתמכרנו אליו. בחרנו בסקיני גבוה ומחטב שאורז הכל באפור משופשף ובכחול בעל שטיפת מדיום מדויקת, אוברול בגד גוף בצללית בייקר, ושני בגדי גוף שחורים שיסגרו מגוון רחב של טוטאל לוקים.
להשיג בחנויות פקטורי 54 ובאתר.

מה בחרנו?

גוד אמריקן, אילוסטרציה. אילוסטרציה,
בגד גוף גופייה - 299 שקלים, בגד גוף ארוך - 449 שקלים, ג'ינס כחול כהה - 599 שקלים, ג'ינס שחור - 599 שקלים, אוברול מחטב - 299 שקלים/אילוסטרציה

זאדיג אנד וולטר

זאדיג אנד וולטר. יח"צ,
קולקציית החורף של זאדיג אנד וולטר/יח"צ

אוסף החורף של זאדיג אנד וולטר עוצב העונה בהשראת בירות האופנה ניו יורק, לוס אנג'לס, טוקיו, סיאול, לונדון, שטוקהולם וגם שנחאי (אף אחד לא רוצה להסתבך עם הסינים). הסגנון האהוב של גלאם רוק'נרולי המוגש ברמה סופר-מרשימה שוכלל עוד יותר והקולקציה כוללת פיסים נצחיים שקשה לעמוד בפניהם. בחרנ בבלייזר מחויט בדפוס מנומר, מכנסיים ספורטיביים כחולים בגזרת סטרייט עם פסי צד אורכיים ומטאליים, חצאית קומביניזון בדפוס מונוגרמה אפור/חאקי, שמלת סליפ אדומה בעלת גימורי תחרה ושמלת מיני פרחונית בצללית טוונטיז משגעת.
להשיג בחנות בכיכר המדינה ה' באייר 44 תל-אביב.

מה בחרנו?

זאדיג אנד וולטר, אילוסטרציה. אילוסטרציה,
מכנסיים - 1,185 שקלים, חצאית - 1,340 שקלים, שמלת מידי עם תחרה - 1,440 שקלים, שמלת מיני - 1,930 שקלים, בלייזר - 2,800 שקלים/אילוסטרציה

Ba&sh

באש. יח"צ,
קולקציית החורף של Ba&sh/יח"צ

הקולקציה של Ba&Sh מציעה מגוון של דגמים ורסטיליים המעוצבים באופן כזה שניתן לשלב אותם במגוון סגנונות כך שכל אחת תוכל להבליט את הייחודיות האישית שלה. אנחנו אהבנו מגפי זמש בחום ג'ינג'י על עקב עץ ריבועי בעלי גימור מעולמות הרכיבה על סוסים, סווטשירט בשילוב בלוקי צבע גיאומטריים של ורוד ואדום, אוברול חרדלי בגזרה מדגישת מותן, סריג חצי גולף בעיטור אצטקי ותיק קרוס בצללית פרסה המשלב קנבס לבן ועור שחור.
להשיג בחנות בשבזי 40 נווה צדק תל-אביב.

מה בחרנו?

באש, אילוסטרציה. אילוסטרציה,
סווטשירט - 893 שקלים, אוברול - 1,338 שקלים, סריג - 1,323 שקלים, מגפיים - 2,208 שקלים, תיק - 2,079 שקלים/אילוסטרציה

אמריקן וינטג'

אמריקן וינטג', אילוסטרציה. יח"צ,
קולקציית החורף של אמריקן וינטג'/יח"צ

המותג הצרפתי שמזוהה כבר שנים עם קז'ואל משובח העשוי מהטקסטילים הכי נעימים שיש כמו גם הקפדה על גוונים וצבעים שאין לאף אחר, מציג העונה קו לאונג' מורחב הכולל אופציות יפיפיות שלוקחות את קטגוריית הבית-ספורט למחזות שיק גבוהים. מפלטת הסגולים המשגעת התבייתנו על שורטס ספורטיביים בגזרת מכנסי ריצה, סווטשירט עם גימורי ריב בשמנת המעוטרים בפסים דקים של צהוב וכתום ועל מעיל בגוון לילך המעוצב בצללית חלוק משודרגת. להם התאמנו סריג גולף ירוק פסטלי וטופ גופיית ריב אפורה באורך קרופ.
להשיג בחנויות הרשת.

מה בחרנו?

אמריקן וינטג', אילוסטרציה. אילוסטרציה,
מעיל - 2,065 שקלים, סווטשירט - 879 שקלים, שורטס - 299 שקלים, גולף ירוק - 879 שקלים, טופ אפור - 415 שקלים/אילוסטרציה

עוד בוואלה!

כשנוחות וסטייל נפגשים: איתרנו 20 חליפות טרנינג משגעות

לכתבה המלאה

טומי הילפיגר

טומי הילפיגר, פקטורי 54. יח"צ,
אחד משיתופי פעולה החמים של העונה - טומי הילפיגר X טימברלנד/יח"צ

קולקציית החורף של טומי הילפיגר מתמקדת בפריטים על זמניים לצד עיצובים אייקוניים בהגשה עדכנית מחודשת. ממנה בחרנו תיק קרוס ריבועי בגודל מיני המשלב עור חום ופרוות שרלינג בגוון טבעי, שכפץ קווילט בצבע קאמל מושלם המעוצב בצללית ארוכה מהרגיל - שתי קלאסיקות שיהיו שימושיות למשך עונות רבות. נגיעות מלהיבות של רטרו עדכני מצאנו בחליפת ניילון ספורטיבית שאפשר ללבוש אותה כסט או לחרוש על כל אחד מהחלקים בנפרד ובמעיל בייסבול מסוגנן בגווני כחול כהה וחרדל מאוסף הקפסולה של טומי וטימברלנד.
להשיג בחנויות טומי הילפיגר ופקטורי 54.

מה בחרנו?

טומי הילפיגר, אילוסטרציה. אילוסטרציה,
מכנסיים - 479 שקלים, ז'קט ניילון - 829 שקלים, מעיל של טומי X טימברלנד - 2,490 שקלים, תיק - 1,090 שקלים, שכפץ - 1,590 שקלים/אילוסטרציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully