וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקיון, תחכום ופשטות במשקפי המותג "גארט לייט"

בשיתוף גארט לייט

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 15:48

מותג המשקפיים שנוסד לפני כעשור בקליפורניה כובש את ישראל בזכות עיצוב ייחודי, מסגרות שמושכות את תשומת הלב וסטייל שאסור לפספס. הכירו את "גארט לייט"

גארט לייט דיוק אופטיקס/יח"צ

מותג המשקפיים Garrett Leight נוסד בקליפורניה בשנת 2010 על ידי צעיר בשם - גארט לייט. השם "לייט" מוכר מאד בתעשיית המשקפיים היות ואביו של גארט, לארי לייט, הוא הבעלים והמייסד האגדי של מותג המשקפיים "אוליבר פיפל", מגדולי מעצבי המשקפיים שהצעיד את "אוליבר פיפל" לפסגות גבוהות והפך אותו למותג בינלאומי איכותי. עכשיו השרביט עבר לידיו של גארט הבן, המעצב ומייצר קולקציות משקפי שמש ואופטיקה לנשים ולגברים בעיצובים מתוחכמים ואלגנטיים, עם ניקיון ופשטות שמעלים אותם לרמת גאונות, וברמת איכות הגבוהה ביותר.

משקפי גארט לייט. יח"צ,
משקפי גארט לייט/יח"צ

המותג ממוצב בחמישייה הפותחת ברמת החשיבות, בתחום המותגים ה"עצמאיים", כלומר מותגים שאינם שייכים לאחד מבתי האופנה.

מה מייחד את משקפי המותג?

פשטות, ניקיון, אלגנטיות, ותחכום, אלו המילים שהכי מגדירות אותו. משקפיים ומסגרות סופר מדויקים שיושבים בצורה המושלמת ביותר על הפנים, קלות משקל ובאיכות גבוהה ובלתי מתפשרת. למותג דגמים אייקוניים כמו "ברוקס" "האמפטון" "וילסון" ועוד, שחוזרים כל עונה בצבעוניות שונה ובשילובי צבעים חדשים.

משקפי גארט לייט. יח"צ,
משקפי גארט לייט/יח"צ

מסגרות מעוצבות בעיצוב נקי אלגנטי, מאד נוחות, עשויות אצטט בשילוב מוטות של מתכת טיטניום דקה. עדשות איכותיות, בהירות, כהות, וצבעוניות ויש גם עדשות פולרויד.

המותג עובד עם טובי המעצבים ועם חומרי הגלם הטובים ביותר, כל העיצובים נעשים בסטודיו בקליפורניה תוך הקפדה על בקרת איכות גבוהה. לא בכדי שהדרישה בארץ ובעולם למשקפי המותג עולה על יכולת האספקה.

משקפי גארט לייט. יח"צ,
משקפי גארט לייט/יח"צ

מי קהל היעד

זה התחיל במדינת "תל אביב" אומר ארז כהן הבעלים של 'דיוק אופטיקס' היבואנית והמפיצה בישראל של מותגי משקפיים בינלאומיים המובילים בעולם, ומי שמביאה בשורה אופנתית חדשה לעולם המשקפיים בישראל, "כיום אנחנו עוברים את איטליה במכירות".

המשקפיים נועדו לכל מי שמחפש מראה לא מתיימר מדי, קהל ה-WANNA BE שרוצה להרגיש שייך באופן צנוע ולא מוחצן, לאנשים עם סטייל שמבינים עניין ויודעים איכות מהי. המותג מזמן חצה מגדרים וגילאים והוא נרכש על ידי צעירים בני 20 ועד קהל של בני 60.

משקפי גארט לייט. יח"צ,
משקפי גארט לייט/יח"צ

זהו מותג בעיצוב נקי, צנוע ושופע סטייל. המבינים באיכות ומותגים, יזהו מיד שאתם עם Garrett Leight. גארט הצעיד אותו לגבהים חדשים בזכות איכויות עיצוביות לצד תחכום ואיכות, המאפיינים רק אותו.

טווח מחירים: 1400-2000 ₪

להשיג בכל חנויות האופטיקה המובילות בישראל

יבוא בלעדי "דיוק אופטיקס".

בשיתוף גארט לייט
  • עוד באותו נושא:
  • משקפי שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully