וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה יפה בבגד-ים: מה הסיפור מאחורי הפפראצי ההיסטרי של ג'וליה רוברטס?

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 11:05

מדורי הרכילות לא הפסיקו להתלהב מהפפראצי של השחקנית בחופי סידני כשהיא לבושה בבגד-ים ורוד בזוקה וחושפת רגליים ארוכות ומשגעות. המותג מאחורי הפיס הרותח מסמן סגירת מעגל מרגשת עם ג'וליה רוברטס וגם נותן קריצה לסרט האייקוני

לפני כשבוע פורסם פפראצי של השחקנית ג'וליה רוברטס בחופי סידני - ואין ספק שהתמונות האלו מכות גלים. הכוכבת בת ה-54, ששוהה באוסטרליה בענייני עבודה, לקחה פסק זמן מהלו"ז הצפוף בכדי לחגוג את חגי דצמבר עם בעלה והילדים, ופופרצה בעודה לובשת דגם בגד-ים שלם ובזוקי שהחמיא לה במיוחד. חוץ מהרגליים האינסופיות והחיוך שלא נגמר, היא שילבה את הפיס בצבע ורוד מסטיק עם משקפי שמש כהים וכובע בייסבול לסירוגין.

אז מעבר לעובדה שג'וליה בבגד-ים הוא מחזה נדיר ולא סתם מדורי הרכילות לעסו את התמונות במשך ימים, העניין האמיתי הוא דווקא סגירת המעגל והבחירה במותג שעומד מאחורי בגד הים המחרפן שלה - הונזה ג'י. המותג "הונזה" שהוקם במקור בשנות ה-80, זכה להצלחה מסחררת כאשר ג'וליה לבשה את שמלת החיתוכים בצבעי כחול-לבן עם החישוק הכסוף האמצעי המחבר. שם קטלגה אותה לאחת השמלות הזכורות ביותר בתולדות הקולנוע. בסרט רוברטס המתולתלת נראית בסטייל המסוקס, כשהיא זורקת מעליה מכופתרת אוברסייז לבנה של השותף ריצ'רד גיר והשאר היסטוריה טובה ומתקתקה.

שמלת הריב של 'הונזה' מהסרט "אישה יפה"

המותג שנסגר והושק מחדש ב-2017 כ"הונזה ג'י" בניהולה היצירתי של ג'ורג'יאנה הדארט, המשיך להעניק השראה לאינספור אושיות אופנה (היילי ביבר, הקרדשיאנז, רוזי הנטינגטון וויטלי ועוד) שבוחרות כל פעם מחדש את הדגמים המחמיאים בדמויי סריגת ריב של המותג.

שמלת ה'פריטי וומן' של רוברטס עברה חידוש ונמכרת כעת בקטגוריית רדי-טו-וור באתר ב-175 פאונד, או ב-245 דולר באתר Net-A-Porter. לצידה, בגד הים השלם הנוכחי והבזוקי דגם "פמלה" במחיר 145 פאונד שמעוצב בצווארון רטרו מרובע ורצועות ספגטי ונמכר גם בגרסת צבע לילך, ירוק, שחור, לבן ועוד. בעקבות ההיסטריה של ג'וליה נראה כי דאגו לאקסטרה מלאי מהפריט המדובר - וכרגע הוא זמין לרכישה באתר - ממש לא דבר מובן מאליו אצל הונזה.

הונזה ג'י. אתר רשמי HUNZA G, אתר רשמי
עדיין זמין לרכישה - בגד הים של ג'וליה רוברטס/אתר רשמי, אתר רשמי HUNZA G

חידוש השמלה המדוברת בשני הגוונים - לבן בחלקה העליון וכחול רויאל בתחתון, היא אולי ההנפקה הבולטת ביותר של המותג כרגע, שכמו בגד הים הנוכחי מגיע במידת וואן סייז בלבד. המלאי של הפיס הנוכחי גם כן אוזל במהירות, אבל מתחדש ממש באותו הקצב לאור הביקוש. בין היתר דגם השמלה האייקונית מגיע גם בתצורת בגד ים תמורת 155 פאונד, ותכלס, זה המינימום שאנחנו יכולות להשקיע תמורת שחזור קולנועי מטמטם על חופי הים בקיץ הבא.

עוד בוואלה!

יותר נוצץ מהאוסקר והאמי גם יחד: טקס פרסי האופנה הבריטיים היה חגיגה לעיניים

לכתבה המלאה
הונזה ג'י, שמלה "אישה יפה". אתר רשמי HUNZA G, אתר רשמי
שמלת "פריטי וומן", ללא הטאי דאי בחלק התחתון/אתר רשמי, אתר רשמי HUNZA G

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully