וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט ולא זיהינו את גל גדות בשער החדש

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 8:24

גל גדות הצטלמה להפקת רטרו מפולפלת לגיליון פברואר של מגזין אינסטייל וחשפה בריאיון די מדהים אנקדוטות מהאימהות, על הכסף בהוליווד, והתוכניות ל"וונדר וומן 3". אנחנו ננעלנו על הפוני החדש שבא לנו לאמץ ועל הסטיילינג המדויק שהוציא את השחקנית בשיאה

"אני אוהבת ללדת. הייתי עושה את זה פעם בשבוע אם הייתי יכולה" - גל גדות (36) מככבת על שער מגזין "InStyle" של גיליון פברואר והיא עושה את זה בדרך הכי ישראלית וכנה שיש. גדות לא חוסכת במילים, לא כשנשאלת על ענייני כסף ובטח שלא על התדמית שלה בעולם הגדול בו למדה לחיות.

את השער היא פותחת בתמונה כחלק מהפקת אופנה רטרו, צעירה ומפולפלת, תחת הסטיילינג של אליזבת סטיוארט כמובן, כשהיא מציגה לוק חדש של תספורת מדורגת שכוללת פוני צדדי ומעט מפוזר. כזה שמחזיר אותנו כמה שנים אחורה וגורם לנו לתהות האם הגיע זמן לקבוע תור אצל הספר? השער, המצהיר "badass woman", אישה קשוחה בתרגום קליל, מציג את גדות בשמלת מיני מבית Courrèges בעלת פסים אלכסוניים בצבעי שחור-לבן, עם שני כיסים קטנטנים בסופה. הסטיילינג לא פומפוזי וגועש, וההפקה מתמקדת באלמנטים מפוספסים בתצורות שונות, צבעים חמים ובוגרים ונגיעות של אקססוריז שמזכירים מדי טייס.

בשמלת מיני מפוספסת של Courrèges

אחת השאלות שחוזרת על עצמה בוורסיות שונות במהלך הראיון הנלווה, הוא החלק שנטלה בשירותה הצבאי. מה עשתה, מה זה כלל, איפה זה פגש את בעלה ועוד שאלות שלנו אולי יישמעו כמאוד טריוויאליות. אבל אחרי סערת חדיד ושות' בשנה האחרונה, נראה שהנושא תפס מקום מרכזי בפנייה לאושיות ישראליות בסדר גודל של גל. היא מבהירה: "כל מי שאני מכירה הלך לצבא - ההורים שלי, הסבים, החברים. זה חלק מהדנ"א של להיות ישראלי. זה חובה".

נושא האימהות עולה לא פעם, בכל זאת אימא לשלוש ותחזוק קריירה הוליוודיות לא בא ברגל. התמונות דווקא מראות את הברונטית בווייבים צעירים, מלא בפאן שלא נגמר, נטולי דאגות ולו"ז של אימא לתינוקת בת כמה חודשים.

בטופ שחור ותחתונים של שאנל

באחד התצלומים נראית חצי זרוקה על מיטה מבולגנת, ספר לצידה, בעודה לובשת חולצה שחורה וחלק תחתון בגזרה גבוהה של בגד-ים של שאנל. לוק כביכול צנוע יחסית ללוק של חדר המיטות אבל בו זמנית נשי ולא מתנצל. באחרת דווקא נראית מרקדת לה בשמלת טרנינג לבנה של לואי ויטון, עם כיווצים בסיומת, תכשיטים של טיפאני אנד קו ומגפיים שחורים עד מעל הברך של "ביי פאר".

היא משתפת שנשים חזקות כלכלית לא נהנות רק משמלות יפות וחושפת את הצד המתסכל של להיות אימא, תוך כדי ג'נגול קריירת המשחק: "צילמתי סצנה בלונדון והייתי תקועה שם. לאלמה הייתה הופעה בבית הספר שלא יכולתי להגיע אליה, דיברתי איתה אחר כך ושאלתי, 'איך היה?' היא בכתה ושאלה אותי למה אני לא שם. ואז אני התחלתי לבכות, אבל ניסיתי לא להראות לאלמה שאני בוכה".

בשמלה של לואי ויטון ומגפיים של ביי פאר

גדות המשגעת גם לא מפחדת לדבר על כסף, ואפילו מציינת שחלק מהיותה ישראלית הוא לדבר דוגרי לטוב ולרע. עם השנים ההסתגלות באמריקה הובילה אותה להיות רהוטה במידה מספקת ולהעלות את סף הטאקט. הכסף מבחינתה לא משחק תפקיד בעניין מגדרי בתעשייה המורכבת, ומוסיפה על הפרגון ותחושת האחווה שקיבלה משחקניות אחרות בעולם, אחרי שהודיעו לה על סרט הסולו הראשון שלה. כשהיא בעצמה לא קולטת: "אחרי ההצלחה של וונדר וומן, לא האמנתי שזה קרה לי. כשאמרו לי שהולך להיות לי סרט סולו משלי, אמרתי, 'הולי שיט. הם הולכים לגלות שאני לא שחקנית אמיתית'. את מכירה את תסמונת המתחזה? אז כזה", היא משתפת את המראיינת.

עוד בוואלה!

נערת הפלמנקו: גל גדות בשמלה שומטת לסתות

לכתבה המלאה

במעיל של ולנטינו

אז נראה שה"התחזות" הצליחה לה, כי הפרויקטים (בלי חלילה לפתוח עין) רצים ללא הרף וכבר בימים אלו מתפתח תסריט לוונדר וומן 3. כל התעשייה נרתמת להצלחה של גל גם אחרי הפדיחה שעשתה בתזמון מוקדם מדי כשבתחילת המגפה (בצד האירופי והישראלי וטרם הגעתה למערב) פרסמה סרטון בהובלתה (שלא חסך בתגובות ביקורתיות), עם סלבס אחרים בו שרים את "Imagine" של ג'ון לנון: "זה לא היה העיתוי הנכון, וזה לא היה הדבר הנכון. זה היה בטעם גרוע. הכול היה מכוונות טהורות, אבל לפעמים אתה לא פוגע בול".

בשמלה שחורה של איב סן לורן

עם ז'קט של הרמס ומשקפיים של לואבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully