וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין גבול לטירלול: הדוגמניות צעדו עירומות רק עם סרט הדבקה

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 8:16

"פרויקט הדבק השחור" שוב חוזר למסלול והפעם מפתיע בכניסה לשבוע האופנה בניו יורק. הדוגמניות צעדו עירומות כשרק דבק מכסה את איבריהן המוצנעים, ואם זו לא פרובוקציה לשמה - אז מה כן?

ביולי 2021, בשיאו של שבוע האופנה לבגדי ים במיאמי, דיווחנו כאן בוואלה! אופנה על תצוגה שערורייתית ביותר. כזו שעוד איכשהו מתממשקת עם הוויב הקליל וגלי החום של מיאמי, אבל פחות שיערנו כי אותו מותג יגיע גם לשבוע האופנה בניו יורק שמתקיים בימים אלו.

בלאק טייפ. GettyImages
בלאק טייפ פרוג'קט מגיע לשבוע האופנה בניו יורק/GettyImages

"פרויקט הדבק השחור" ממיאמי של המעצב ג'ואל אלברז אלברז, שהתחיל כצלם אופנה בכלל, מדביק חתיכות בשלל צורות על גוף הדוגמניות וכך יוצר 'אשליה' של מעין בגד-ים. הדבק מכסה את האזורים המוצנעים, כשאלברז גם 'מאבזר' את הדוגמניות עם דבק סביב הידיים והרגליים, כשבקולקציה האחרונה שהוצגה (אם אפשר בכלל לקרוא לה ככה) נצמד בטוטאליות לצבע השחור לעומת המטאלי וההולגרפי שהציג לפני כחצי שנה במיאמי.

בלאק טייפ. GettyImages
אמנות או נמות? המדבקות שלא מכסות כלום בעצם/GettyImages

אלברז, שנחשב לשם דבר בחיי הלילה של מיאמי, גם אוהב לעלות על המסלול עם הדוגמניות ולספק את השואו עד הסוף. מלפף את האיזולירבנד על הרגליים, מוסיף עיטורים על הידיים ובכללי, ואנחנו רחוקות מלהיות משמרת הצניעות, מדובר בפורנו רך שצריך להישאר במחוזות הרשתות החברתיות ולא לעלות על אף מסלול שמכבד את עצמו.

בלאק טייפ. GettyImages
האמן, אם אפשר לקרוא לו ככה, בפעולה/GettyImages

אם ננסה להסתכל על הצד החיובי שבעניין, הפעם ניסה אלברז להציג גיוון, אך לאו דווקא בדגמים ש'עיצב'. נשים במגוון צבעים ומידות, לא דקיקות וחטובות לפי הספר, צעדו כמעט עירומות לחלוטין על המסלול. כמו כל מותג שרוצה להגיע לקהל, לאיזולירבנדים האלו יש גם מחיר. השחורים נמכרים בעלות של 9.99$ לגליל והצבעוניים ב-29.99$, הכול באתר "פרויקט הדבק השחור". בהצלחה למתנסות.

בלאק טייפ. GettyImages
איך זה עבר את הסינון של שבוע האופנה בניו יורק?/GettyImages
בלאק טייפ. GettyImages
אם אפשר למצוא צד חיובי בעניין - אלברז הציג גיוון של נשים השנה/GettyImages

עוד בוואלה!

הדוגמניות צעדו על המסלול כשרק סרט הדבקה מכסה את גופן

לכתבה המלאה
בלאק טייפ. GettyImages
זה הולך ומחמיר מתצוגה לתצוגה. בלאק טייפ פרוג'קט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully