וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיות, עוצמה: המתנה המושלמת ליום האישה הבינלאומי - שעון יוקרתי של ורסצ'ה

בשיתוף הבורסה לתכשיטים

27.2.2022 / 7:43

מתלבטות מה לקנות לאהובות עליכן (או לעצמכן) לכבוד יום האישה? שעוני נשים יוקרתיים של ורסצ'ה משלבים בדיוק את מה שאתן מחפשות: נשיות עוצמתית. הפרטים בפנים

יום האישה הוא אחד מאותם ימים שמזכירים לנו כמה חשוב לעצור מדי פעם ולו רק כדי להעריך ולחגוג את עצמנו ואת הנשיות שלנו בתוך הימים העמוסים שעוברים על כולנו. בין אם יש לך מישהו שחוגג איתך או לא, כשחושבים על מתנה ליום האישה הבינלאומי 2022 (לא משנה אם את מקבלת אותה מאנשים אהובים או מעניקה אותה לעצמך), מה שאנחנו באמת רוצות הוא משהו שונה וייחודי שלא היינו חושבות עליו - שיחגוג את העוצמות שלנו ואת הכוח הנשי, ובעיקר שירגיש כמו מותרות שמגיעות לנו מעצם היותנו אנחנו.

אחד הדברים שתמיד יגרמו לנו להתרגש ולהתלהב הוא ללא ספק שעוני נשים יוקרתיים של ורסצ'ה - בעיקר כאלו של מותג יוקרתי שמשדר בדיוק את מה שאנחנו רוצות: נשיות ועוצמתית.

רשת הבורסה לתכשיטים היא המשווקת של שעונים יוקרתיים לאישה ולגבר של המותג הבינלאומי VERSACE, מותג שהוא התגלמות של חושניות, סקסיות ויוקרה, או אם תרצו סמל אמיתי של אופנה איטלקית משובחת. קולקציות השעונים שניתן למצוא ברשת נועזות ומהוות את הביטוי האולטימטיבי של המותג האסתטי בשילוב הסמלים האייקוניים המפורסמים - ראש המדוזה והמפתח היווני.

מדובר באיזון מושלם בין מסורת למודרניות, עם קווים חזקים וצורות גיאומטריות, משולבים בחומרים יקרים ובאומנות מופלאה. מתלבטת מה השעון הנכון עבורך? תני לנו לעשות לך סדר.

קולקציית שעוני ורסצ'ה GRECA GLAM: קולקציה שמתאפיינת בשעונים מעודנים, עם עיצוב אלגנטי ועם זאת מזוהה עם המותג. שילוב בין חן על זמני שמתאים לכל אירוע לבין הסמלים המוכרים שהופכים את השעון לפריט אומנות. בקולקציה ניתן למצוא רצועות עור צבעוניות או רצועת מתכת עדינה.

קולקציית שעוני Versace. יח"צ,
קולקציית שעוני Versace/יח"צ

לרכישת שעון Versace יוקרתי מקולקציית LOGO HALO בצבע כסף>>
לרכישת שעון Versace יוקרתי מקולקציית LOGO HALO בצבע זהב>>

קולקציית שעוני Versace LA MEDUSA: אלו השעונים שחוגגים את ה-DNA של המותג, עם צבעים אביביים כמו לילך עדין ותכלת רך, יחד עם אדום בוהק ושילוב של הצבעוניות הקלאסית של שחור, זהב וכסף. הם נשיים ורכים ומציגים ראש מדוזה "מרחף" מעל ללוח השעון, כשממנו יוצאים המחוגים במראה שמשחק בין נשיות רכה לעוצמתית, עם שעון שהוא תכשיט לכל דבר.

קולקציית שעוני Versace. יח"צ,
קולקציית שעוני Versace/יח"צ

לרכישת שעון Versace יוקרתי מקולקציית GRECA GLAM בצבע ורוד>>
לרכישת שעון Versace יוקרתי מקולקציית GRECA GLAM בצבע זהב>>

קולקציית שעוני Versace LOGO HALO: הקולקציה הטרנדית ביותר וזו שללא ספק משאירה חותם ייחודי. שעונים דקיקים וייחודיים, עם כיתובים גדולים ובולטים על פני השעון ורצועה דקה במיוחד עם שם המותג שמושכים אליהם את המבט באופן מיידי. תוספת מגה אופנתית לכל לוק, כזו שנותנת טוויסט אדג'י ומשתלבת בקלילות עם כל אאוטפיט.

קולקציית שעוני Versace. יח"צ,
קולקציית שעוני Versace/יח"צ

לרכישת שעון Versace יוקרתי מקולקציית LA MEDUSA עם רקע שחור>>
לרכישת שעון Versace יוקרתי מקולקציית LA MEDUSA עם רקע לבן>>

בכל השעונים ניתן לראות את תשומת הלב לפרטים שמאפיינת את שעוני ורסצ'ה יחד עם סמל האיכות האולטימטיבי, סימון "Swiss Made" על כל שעון. ניתן למצוא את קולקציית שעוני VERSACE היוקרתית לנשים וגברים אונליין באתר רשת הבורסה לתכשיטים וב-15 סניפי הרשת במחירים אטרקטיביים ובהנחות מיוחדות עד 40% הנחה לכבוד יום האישה הבינלאומי 2022.

לכל המתנות ליום האישה הבינלאומי 2022 באתר הבורסה לתכשיטים לחצו כאן

בשיתוף הבורסה לתכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully