וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה הפאשניסטות האלה מתלבשות ככה ואיך זה קשור למלחמה?

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 7:07

בשבועיים האחרונים הפיד נצבע בצבעי תכלת וצהוב, אך המשפיעניות החזקות בעולם, חלקן עם שורשים אוקראינים הגדילו לעשות ונתנו את האינטרפטציה שלהן לדבר. לא סתם אומרים שאופנה היא צינור מדהים להעברת מסרים

מצב המלחמה באוקראינה לא מוריד הילוך וכמוהו גם עולם האופנה ממשיך בתצוגות שבוע האופנה ברחבי העולם. במקביל למתרחש, העולם משתדל לעמוד על רגליו האחוריות, לשלוח ולהתנדב כמה שיותר, ורק אתמול זוג השחקנים מילה קוניס ילידת אוקראינה ואשטון קוצ'ר החליטו לתרום שלושה מיליון דולר.

קהילת האופנה האוקראינית הפסיקה לעבוד לחלוטין והקולגות לתחום לא שותקים - פאשניסטות ואושיות חשקות החליטו לתמוך במאבק נגד הפלישה הרוסית ולהביע סולידריות עם אוקראינה באמצעות סטיילינג בצבעי הדגל תכלת-צהוב, שנבחר בקפידה על מנת לזכות בבולטות לא רק בשורות הראשונות של התצוגות, אלא גם בדרכן לפאשן וויק מילאנו ופריז.

היזמית ובלוגרית האופנה הגרמנייה ליאוני האן משתפת את עוקביה, שבן זוגה אלכס ומשפחתו היגרו לפני שנים מאוקראינה לכן הסיפור קרוב לליבה. היא הולכת על דאבל לוק בהשראת הדגל שעלה תחת הכיתוב: "במילאנו, אבל הלב שלי איתכם". בחליפת אוברסייז בכחול רויאל עם תיק יד מרובע צהוב שתואם לעקבי שפיץ. ובלוק אחר מגונדר יותר בפריז, של שמלת נוצות קצרצרה מבית ג'ורג'ס הובייקה, כשהיא מתאימה את איפור הצלליות לקונספט.

הפאשניסטה הדנית אמילי סילנדב יחד עם הבויפרנד המעולה שלה מאדס אמיל גרוב מולר, בסטריט סטייל פריזאי, כשהתמונות עולות תחת הכיתוב: "מתפללים לשלום!". הם עושים מיקס אנד מאץ' מדויק - שניהם במכנסיים צהובים עם טופ בגוונים התכולים. אמילי במעיל צמר ארוך ובהיר יותר של אנקיקי מבית המעצבת אנה יאנג עם תיק של הרמס (3,496 דולר) ועקבים תואמים והוא בקפוצ'ון כהה של דה נורת' פייס, עם השלמה של כובע גרב.

משפיענית פופולרית נוספת בתחום, ויקי ריידר, הראתה כבר הזדהות בפאשן וויק מילאנו. ויקי אמנם גרה ומשיקה כל פעם מחדש את הסטייל שלה בגרמניה, אך הוריה נמצאים בקייב. לוק מחויט של מכנסי אוברסייז לימוניים של המותג הספרדי לואבה, בשילוב מכופתרת תכלת ומשקפי שמש כחולים.

הבלוגרית והסטייליסטית ההולנדית לינדה טול בטוטאל לוק צהבהב בתוספת מכופתרת כחולה (160 יורו) מבית Closed official - מכנסיי אוברסייז קלילים ואלסטיים (250 יורו) ומעיל פשתן ארוך (500 יורו). גם הדוגמנית ג'יימי שיה הלכה על וייבים של פראדה באמצעות מעיל צמר ארוך ששימש כשמלה, עם כפתורים שחורים ושרוולים תפוחים, עם מגפיים ארוכים בגימור שפיצי, בצבע כחול מבריק עם תיק צד לבן.
נלסון טיברגיין ואיזבל צ'פוט

עוד בוואלה!

רגע לפני שמתחמם: חליפות הויניל הכי מטריפות שמצאנו

לכתבה המלאה

אבל הכי מעניינים היו זוג היוצרים הצרפתי העומד מאחורי פיד האינסטגרם הצבעוני והמוכר בתור young emperors, שכהרגלם מכניסים קצת שמחה לכל הכאוס. תחת הכיתוב באוקראינית "המחשבות שלנו איתכם" הם בחרו בחליפות מכנסיים בצבעי התקופה, ליום הראשון של שבוע האופנה בפריז. היא בצהוב עם משקפי שמש ותיק כחלחל והוא נותן לה קונטרסט עם חליפה תכלת ותיק יד צהוב.

גם על המסלולים נראו שילובים ברוח המלחמה המצערת. קאיה גרבר צעדה בתצוגה של אוף וויט בחצאית תכלת מנופחת עם חולצת טי צהובה. המותג מארני לא חסך גם הוא בתמיכה המאסיבית, עם כמה לוקים בהתאמה ואיזבל מארה שחשפה את קולקציית סתיו-חורף 2022 ומשתפת בעזרה ההומניטארית שהועברה דרך קרן המותג לארגונים השונים לבשה תכלת צהוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully