וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפה שזה כואב: זו הוויקינגית שאסור לכם לפספס

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 8:19

"ויקינגים: ולהאלה" מייצרת באזז לא קטן ואחרי שנמסנו מהכוכב הראשי, התבייתנו על הבלונדינית האלילה יפת התואר שמשחקת לצידו. הכירו את פרידה גוסטבסון - השבדית המשגעת שמבעירה את המסך

מתברר כי את הוויקינגית פרידה גוסטבסון (28) ראינו על מסלולי התצוגות של כמה מבתי האופנה הגדולים, בקמפיינים חשובים ומדי פעם גם זכתה לאזכורים בתקשורת. לאחר שכיכבה במשך כעשור כטופ מודל (הכוונה בטופ היא ל-184 ס"מ שלא נגמרים), היא מסתמנת ככוכבת הפריצה של "ויקינגים: ולהאלה", סדרת הספין אוף של "ויקינגים" המשודרת בנטפליקס.

ויקינגית

הדוגמנית השבדית היא קרן האור הבולטת ביותר בסדרה. בין סצנות אגרסיביות ומלאות אקשן, שרובן מלאות בדמויות גבריות גסות, היא משחקת את דמותה הדינמית של "פריידיס", אחת הדמויות הראשיות עם תוכניות משלה - למצוא ולהרוג את הוויקינג הנוצרי שאנס אותה בצעירותה.

הסירו דאגה מליבכן, ספוילרים לא יהיו פה. אבל יש לנו חובת ראשונים להגיד שהשילוב הטלוויזיוני והרומנטי של גוסטבסון עם ליאו סוטר (28) הוא אגדי (השחקן האנגלי שמגלם גם הוא דמות ראשית - אייטם בפני עצמו)

כימיה מחמשמלת בינה לבין ליאו סוטר

את היופי המפיל של פרידה לא ניתן לפספס וגם מאחורי הסטיילינג ה"מלוכלך" שעל הסט אפשר לראות את נתוני הדוגמנית. זה מתחיל מהבלונד השוודי, לעיניים מהפנטות ועד קו הלסת המפוסל. סממן הגובה הוא בהחלט אחד הדברים הבולטים על המסך וגם אחרי הצצונת בפיד האישי, כל מה שנותר לתהות הוא - איפה היית עד היום גברת?

בהפקה למגזין ניילון

הסטייל היומיומי מתאפיין בלס איז מור - לרוב תהיה נטולת איפור, אלא אם מדובר בהפקות וצילומים. המראה הטבעי של 'כל המוסיף גורע' הוא די תיאור מדויק של פרידה. ואם כבר נטבלה באובר התגנדרות, היא בוחרת ללכת על הקלאסיקות. כמו בפרימיירת הסדרה למשל, בה לבשה שמלת סריגה של שאנל בצבעים כהים, גרביונים שחורים ועקבון נמוך.

לובשת שאנל לפרימיירה

דירוג הסדרה בנטפליקס כבר מעלה שמועות באוויר על עונה שנייה. בין אם על המסלול של ז'אן פול גוטייה ובין אם בהרים מלאת סחבות, יש דברים שאנחנו כבר יודעות: שימו אותה מול מצלמה והיא תדאג לכל השאר.

מדגמנת ל-whowhatwear

עוד בוואלה!

"ויקינגים: ולהאלה" משגעת את הגזענים, ויש לכך סיבה טובה

לכתבה המלאה

צועדת לז'אן פול גוטייה

מהפנטת בווג סקנדינביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully