וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטרפלס חוזר: הקיץ צריך לשים עין על השמלות האלו

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 19:56

שמלות הן הפריט האהוב ביותר מתחילת האביב ועד סוף הקיץ ותודה לאל אין לנו בעיה לאמץ כמה שיותר סגנונות. שמלות הסטרפלס (עם דגש על גזרת הטיובה) חוזרות לכותרות ויש לנו כמה אופציות מעניינות בשבילכן

מזג האוויר האירופאי שמסרב להניח לנו אינו מצליח להקהות את ההתרגשות מהאביב שבפתח עם שני רגעים מכוננים המצביעים על התקרבות לימים של השלת שכבות לטובת שמלות: המעבר לשעון קיץ ופחות משבועיים לערב ליל הסדר. כשחושבים על הרעיון של שמלות אביביות, פריט הלבוש המועדף עלינו יש לציין, מיד עולות בדימיוננו אלו מז'אנר הכותנה או כל טקסטיל טבעי ונעים אחר, במראה כפרי של תמימות מהולה בהתחלה חדשה.

כמו קלישאת הקרמבו של תחילת החורף, השמלות הלבנות, הפרחוניות, המשובצות או כל דפוס ויטאלי מרים אחר המוגשות בצללית מלטפת בעלת אלמנטים אוברסייזיים - הן מבחינתנו אבן יסוד חשובה במלתחה, מהסוג המנחם שתמיד נרצה לחזור אליו. אבל תודה לאל שמלה היא רק שמלה ויש לנו מקום בלב לעוד סגנונות כמו גם להתאהבויות חדשות ישנות ששבות לרגש אותנו בתום תקופת גלות ארוכה.

קצת מוזר להכריז על הקאמבק של שמלות בגזרת סטרפלס ישרה, כלומר מחשוף בקו ישר ומאוזן, בעיקר כי לא מדובר במשהו שממש נעלם מהרדאר לחלוטין ונחשב כקלאסיקה נצחית במושגי עולם הכלות, השטיחים האדומים והקוטור. אבל אם נרצה לרדת לרזולוציות של רלוונטיות עדכנית, שלא לומר לוהטת, חובה עלינו להבהיר את המומנטום שרושמות שמלות סטרפלס צמודות בגזרת טיובה ובאורך שהוא בין מיני למקסי.

עוד בוואלה!

מוכנות לשעון קיץ: שמלת סטרפלס היסטרית וחליפה פרקטית למעבר

לכתבה המלאה

לאן שלא נפנה את המבט - איט גירלז אינסטגרמיות וכוכבות על לצד מפורסמות משבט הקרדשיאנס - התופעה כובשת כל פיסת מדיה אופנתית. שורשי המגמה משתייכים למאגר הסגנונות הבלתי נדלה של ימי ה- Y2K שמעניקים לנו מצעד השראות מכובד בקצב מסחרר. עבור מי שגדול עליה להתהלך במשהו שמזכיר אמצעי הגנה מגומי נציין שקיימות גרסאות נוספות של טיובת סטרפלס גם באוברולים ובטופים צמודים.

זארה - 349 שקלים

שמלות סטרפלס, זארה. יח"צ,
אלגנטית במקסימום/יח"צ

אנד אדר סטוריז - 495 שקלים

שמלות סטרפלס, אנד אדר סטוריז. יח"צ,
במעבר קל מיום לערב/יח"צ

טרמינל איקס - 159.90 שקלים

שמלות סטרפלס, טרמינל איקס. יח"צ,
הסקסית/יח"צ

סטרדיווריוס - 119.90 שקלים

שמלות סטרפלס, סטרדיווריוס. יח"צ,
קצרה מכל הכיוונים - ובזהירות עם זה/יח"צ

ריזרבד - 79 שקלים

שמלות סטרפלס, ריזרבד. יח"צ,
מסובבת ראשים/יח"צ

אלכסנדר וונג לפקטורי 54 - 1,890 שקלים

שמלות סטרפלס, פקטורי 54. סיימון אלמלם,
היוקרתית/סיימון אלמלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully