וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב סולטן הייתה אחת הכלות המדהימות שראינו

עודכן לאחרונה: 27.3.2022 / 13:10

ניב סולטן ומאור שוויצר התחתנו בסוף השבוע באווירת מסיבה בה האורחים יצאו שיכורים מאהבה. השחקנית המטריפה הלכה על שמלה נינוחה עם מחשוף אליפטי שובב והחתן היה סטייל במקסימום. על זה נאמר - בואי נהיה הזוג הזה!

בצעדי פטיט, אנחנו מתקרבות שוב אל עונת החתונות. הראשונים לקבל את ברכת שעון הקיץ ואת בואה של השמש, היו צמד השחקנים ניב סולטן ומאור שוויצר. השניים שהכירו על סט הסדרה "יש לה את זה", הספיקו להתארס אחרי שנתיים, להיפרד (כי חובה קצת דרמה) ולחזור במומנטום שיא - בחסות חתונת צהריים.

בצהריי שישי האחרון, הגיע הזוג לחופה וקידושין בחוות רונית. הלוקיישן היוקרתי שבשרון התמלא באווירה הקסומה שהשניים משדרים ואנחנו כמובן התאספנו לפטפט על שמלות הכלה. סולטן היא לא אחת שמרבה להתרברב בבגדים או שמא לטבול את עצמה באובר גלאמיות, היופי הטבעי שלה מספיק קורן, כך שבמקרה שלה כל המוסיף גורע ועל כן הבחירה המקורית, בשמלה הראשונה לא הייתה הפתעה גדולה.

בשמלה מבית סטודיו "ראומה ויואל", נכנסה להישבע אמונים בלוק קלאסי ומהפנט, עם בעלה שיחיה שגם לו נקדיש דקת פרגון: שוויצר הלך על טוטאל לוק מונוכרומטי לבן של מכנסיים מחויטים בצבע שמנת ומכופתרת פשתן לבנה, עם רוב של כפתורים פתוחים. מבעד לחולצה בצבצה שרשרת חרוזים צבעונית, שתאמה לתסרוקת הנער המזוהה עימו ונגיעת שוז חומות וקלאסיות מבית פיוקונרו.

מאור שוויצר ניב סולטן. ניר פקין
איזה זוג! ניב סולטן ומאור שוויצר מהפנטים/ניר פקין

ונחזור לברייד, מדובר בשמלת מקסי שמשדרת מקסימום נינוחות - בד סאטן שנוחת בטבעיות על הגוף עם הצמדה קלילה באזור המותניים. לרגעים מחשוף השמלה נסגר והצטנע ונותר עם מפתח אליפסי מעודן באזור החזה, ואילו בצעידה אל עבר החופה, נשאר פתוח בצורת וי, שהתנופף לו עם שאריות הבריזה של שישי. בחלק האחורי נרשם מחשוף גב גבוה עם נוכחות בולטות, בזכות תסרוקת אסופה של גולגול נמוך בחסות יניב זאדה.

בגזרת האקססוריז נכח נזר ראש מלכותי ומעוטר באבני חן זהובות וזוג עגילים ארוכים בצבעי זהב-שחור, שהתאימו למניקור השחור (מקורית הזכרנו?). ההרמוניה בין השניים לבין הסטייל התל אביבי והלא מתאמץ הייתה מורגשת בהחלט.

הלוק השני שלרוב מומלץ, אם לא נגיד דרוש, שיהיה בו יותר נוח מעצם החגיגות עצמן שינה קונספט. לאפטר נכחה ניב בסט חליפת מכנסיים - גזרה גבוהה של מכנסיי אוברסייז שישבו בול והדגישו את קו המותן של הכלה הטרייה. לחלק העליון התווסף קרופ טופ עם כתפיות די עבות, עליו עיטורים זהובים ושרשרת ארוכה עם תליון חמסה גדול. במקום סנדלי העקב הבהירים איתם החלה את האיוונט, נכנסו מגפיים סגורות. לסיומת, נגיעה אחרונה של שינוי בתסרוקת, כשהגולגול הפך לקוקו עטוף בסרט לבן לשיער.

עוד בוואלה!

הכי יפים בעולם: ניב סולטן ומאור שוויצר התחתנו

לכתבה המלאה
ניב סולטן, חתונה. אינסטגרם, צילום מסך
לוק שני קליל במקסימום - טופ ומכנסיים פלוס קוקו שובב/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully