וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השורדת האחרונה והנכונה: הקארה של אלה אייבינדר הוא הדבר הכי חם כרגע

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 10:34

אלה אייבינדר היא זוכת העונה הרביעית של "הישרדות", בגמר הראשון בתכנית שהורכב מנשים בלבד. מבחן האש היה מרשים - אבל הלוק אף יותר. כל הפרטים על מה לבשו השלישייה לגמר

הישרדות/צילום: רשת 13

התלהבות יתרה לא הייתה לנו מהעונה הנוכחית של "הישרדות" ונהיה עדינות מאוד אם נאמר שהשיח על מרקע הטלוויזיה היה שפל ברמות בלא מעט אינסידנטים על האי. מה שכן היה פה הוא גמר ראשון נשי - שזו נקודת ציון שאסור להתעלם ממנה. אז אחרי שיזוף שיצא מכלל שליטה ובגדי ים שעשו את שלהם - השלישייה התייצבה בכל הכוח לערב הגמר.

אודליה סוויסה, אלה אייבינדר וג'קי אזולאי, שלישיית גמר העונה הרביעית של "הישרדות VIP". אור גפן,
שוקולד, מנטה, מסטיק - ג'קי אזולאי, אודליה סוויסה והזוכה אלה אייבינדר/אור גפן

ג'קי אזולאי

ג'קי אזולאי הציגה גלאם מהפנט בחסות גילי אלגבי עם אסוף מרושל ואיפור זוהר שהדגיש את עיניה החייתיות. שמלת המידי בוורוד פוקסיה של המעצבת שחף גרשון החמיאה לה במיוחד, השסע היה בול במקום ומחשוף ריבועי הוא ללא ספק הדבר הנכון עבור אזולאי.

אודליה סוויסה

אודליה סוויסה הלכה על צמה מפוארת א-לה קים קרדשיאן גם כן תחת ידיו של אלגבי, עם מעושן דרמטי בעיניים ושמלת מקסי שחורה בעלת שרוולים ארוכים ומפתח שובב במרכז החזה של מעצבת שמלות הערב עדן לוי.

אלה אייבינדר

מי שהגיעה הכי נכונה ומדויקת, מכוונת מטרה לקטוף את הטייטל "השורדת האחרונה", הייתה אלה אייבינדר, האושייה החביבה עלינו מבין השלישייה. הסטייליסטית ליאת אשורי בחרה עבורה חליפת מכנסיים לבנה ואלגנטית מבוטיק טוטסי בשוסטר מבד נשפך ובלייזר קצר שמסתיים בדיוק בקו המותן. המכנסיים עדיין זמינים בבוטיק בעלות של 1,190 שקלים והז'קט ב-1,390 שקלים, כשיש גם אופציה נוספת גם בצבע ירוק. הכיף האמיתי הגיע בטופ הכסוף מסיון בוטיק, גם כן במרכז שוסטר, פלוס חגורה כסופה תואמת ועגילים של קרן וולף.

אך אין לוק שלם בלי איפור-שיער ופה שי בן יקר, איש הגלאם של אייבינדר עשה עבודה יוצאת מן הכלל. קארה חלומי עם גל פנימי ושביל באמצע כששתי הקצוות מקדימה מוצמדות היטב, מן לוק שעבד אי שם בניינטיז למי שזוכרת, כשעדיין לא ידענו איך לשחרר את הפוני. גם האיפור היה עדין עם אייליינר חתולי ומסקרה מדגישת עיניים, ורק מזכירות לכן איזה מהפך אופנתי עברה אלה מהיום הראשון בו כבשה את ליבנו ב"המירוץ למיליון". כוכבת.

עוד בוואלה!

הבוקר שאחרי: אלה אייבינדר עושה פאדיחות

לכתבה המלאה
אלה אייבנדר. אור גפן,
חליפת מכהסיים לבנה מבוטיק טוטסי וקארה חלומי/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully