וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלית גוטמן: "חולצות בטן זה כבר ממש לא לגילי"

עודכן לאחרונה: 7.4.2022 / 12:04

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח שלנו, הכוכבות המקומיות יתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי ויענו על השאלות הכי מעניינות

אם כל הדוגמניות, האישה והשיק האינסופי, מלכת הבלונד המהפנט ועוד הם רק חלק מהטייטלים שהוצמדו לגלית גוטמן (49) במהלך השנים. מדובר באייקון בעולם הדוגמנות והבידור שמתחזקת את התדמית הזוהרת כבר שנים וכמו בכל שנה גם הפעם לקחה חלק נכבד בשבוע האופנה המקומי. הנחייה של ערב הגאלה ופרויקט החממה והופעה מרגשת על המסלול של רונית רפאל עם בנותיה שירה ואמה. בין מדידות והכנות לשבוע האופנה תפסנו את הגוטמנית לשיחה צפופה על הרגלי הטיפוח שלה, בוטוקסים, שופינג וגם טיפים בגזרת הביוטי. אם יש מישהי שאתן צריכות ללמוד ממנה - זו גלית גוטמן. לגזור ולשמור.

גלית גוטמן. יח"צ,
בשמלה של ויוי בלאיש ותכשיטים של ה. שטרן. גלית גוטמן/יח"צ

המוצר הכי זול בארון התמרוקים שלך שאת לא מוכנה לוותר עליו?
"מסיר איפור של קרליין (מים כחולים) שמחירו כ- 22 שקלים וניתן להשיג בכל פארם וזה אחרי שבמשך השנים ניסיתי את כל מסירי האיפור הכי יקרים שיש בתחום. אני המון בצילומים ובטלוויזיה וכל הזמן עם הרבה איפור וזה המוצר הכי טוב שמצאתי".

שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור שלך?
"ביומיום שלי כשאני לא בשידור בטלוויזיה או בצילומים אני כמעט ולא מתאפרת. כשזה כן קורה אז קונסילר, מסקרה וסומק ורדרד עדין שממש יכול להציל אותי ממראה עייף".

גלית גוטמן. אסף באבו,
"אני כמעט ולא מתאפרת"/אסף באבו

מהו הלוק המנצח בעינייך?
"שמלה שחורה קלאסית תמיד for ever and ever. הדגש החשוב הוא למצוא שמלה מבד שלא מתקמט ואפשר לעבור איתה מהבוקר לערב".

הפריט הכי יקר שיש לך בארון?
"שמלת הכלה שלי מלפני 25 שנים שעוצבה על ידי דני מזרחי. זה הפריט היקר ביותר שיש לי בארון - הנישואים אמנם לא שרדו אבל השמלה כן. זה פריט שצריך לעבור הלאה גם לדורות הבאים".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"כפכפים של הוויאנס - פריט חובה. אני לא מסוגלת ללכת יחפה, אפילו לא בבית, תמיד עם כפכפי אצבע".

גלית גוטמן. לנס הפקות,
פריט מנצח - שמלה שחורה קלאסית מבד שלא מתקמט/לנס הפקות

חנות שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
בחו"ל - דובר סטריט מרקט - חנות שמאגדת בתוכה מותגים שווים מאוד, יש להם קניינות גאונית והפריטים בטעם משובח ממותגים יקרים יותר וגם פחות. בארץ כבר שנתיים שאני לובשת רק אופנה ישראלית.
מאז פרוץ הקורונה קיבלתי החלטה לפרגן לתעשייה ולעיצוב מקומי. זה חשוב לי מאוד לתמוך וזה גם חלק מהעשייה שלי בתחום. מעצבים שאהובים עליי כמו: רונן חן, דורין פרנקפורט, נורת'רן סטאר ומירית רודריג. אני גם משאילה מהם וגם קונה".

בעניין של רכישות אונליין או שעדיין חייבת לגשת לחנות ולמדוד?
"אני ממש לא קונה אונליין. זה לא אני. לא מוותרת על למדוד את הבגד, לראות את הבד ולהבין איך הבגד יושב על הגוף. במיוחד כדוגמנית אני מבינה את ההבדל (שלפעמים הוא מאוד גדול) בין איך שהבגד מצולם בקטלוג לבין איך הוא באמת נראה על הגוף".

גלית גוטמן. עידו לביא,
פרזנטורית מרכזי "רונית רפאל מדע היופי" ומותג הטיפוח הבינלאומי L RAPHAEL GENEVE/עידו לביא

עוד בוואלה!

אתי כרייף: "אני לגמרי בעד בוטוקס. מזריקה מגיל 40"

לכתבה המלאה

מה לעולם לא תעזי ללבוש?
"חולצות בטן, ממש לא לגילי".

אחת לכמה זמן את עוברת טיפול פנים?
"טיפולי פנים הוא תחום חשוב שאני מאוד משתדלת להתמיד ולגוון בו. בתקופות שאני יכולה לפנק את עצמי אני משתדלת לעשות טיפולי פנים פעם בשבוע - בכל פעם טיפול אחר. בין הטיפולים שאני עושה על בסיס קבוע הם טיפולי חמצן לריענון העור, טיפולים לכיווץ שרירים והרמה - "כושר לפנים", טיפולי פילינג דיימונד ועוד. בשנה האחרונה אני מתקרבת לגיל 50 ומשקיעה בעצמי עוד יותר. אני עובדת הרבה מאוד (כמעט כל יום באולפנים) ומרגישה שצריכה לדאוג לפנים שלי אחרי כל האיפור ששמים לי לפני התכניות".

גלית גוטמן. לנס הפקות,
כפי שניתן לראות - הגנטיקה עברה הלאה. גוטמן עם בנותיה שירה ואמה/לנס הפקות

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד?
"בגיל 35 התחלתי לעשות בוטוקס - המצח שלי ממש התחיל ל'דבר' בעצמו ולזוז לאן שבא לו. כיום אני עושה בוטוקס פעם בחצי שנה. ככל שמתחילים מוקדם יותר כך יש פחות קמטים לטפל בהם".

מה את הכי אוהבת בגוף שלך ומה פחות?
"פחות את הבטן שקיבלתי בירושה מהצד הפולני של המשפחה - כשאני מעלה במשקל זה ישר ניכר בבטן וזה המאבק התמידי שלי. מה שאני כן אוהבת זה את העיניים - באופן כללי יש לי מראה קר והעיניים שלי 'שוברות' את הדיסטנס מול אנשים. משדרות את האני הפנימי שלי. האמיתי".

גלית גוטמן. עידו לביא,
"יש לי מראה קר והעיניים שלי 'שוברות' את הדיסטנס"/עידו לביא

גבות - שיטת השערה/הכול טבעי/צללית משובחת?
"לא עושה כלום. מסדרת ממש בקטנה ובדרך כלל מאפרת את הגבות בצלליות וכו. אני לא אוהבת לעשות תהליכים לא הפיכים כמו שיטת השערה או שיטות עיצוב שאין מהן דרך חזרה".

ספורט - בעניין או שהכי לא בשבילך?
"הכי לא בעניין ספורט וכושר, אבל אני עושה. יש לי מאמן כושר פרטי פעם בשבוע ובתקופת הקורונה בנינו במרתף חדר כושר שיש בו הליכון ומכשירים ואני מתאמנת שם עוד פעם בשבוע. אני מאוד אוהבת ללכת ברגל ויוצאת הרבה להליכות".

טיפ טיפוח שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"גדלתי עם אמא מאוד מטופחת. ראיתי אותה בילדותי בשנות ה-70 וה-80, למדתי ממנה והפנמתי את רזי הטיפוח. כך למשל כשרק התחלתי לדגמן בצעירותי מיד אחרי הצילומים מיהרתי להסיר איפור, הבנתי מגיל צעיר שאני חייבת לשמור על העור הבהיר שלי והשתמשתי במקדם הגנה. בזכות אימא שלי אני נראית היום ככה בגיל 50. פעם זה לא היה כל כך מקובל והקדמתי את זמני. כיום הבנות שלי גם רואות את זה וגם מגיל צעיר שומרות ומטפחות את העור שלהן וגם עושות טיפולים אצל רונית רפאל כל אחת ומה שמתאים לה".

גלית גוטמן. לנס הפקות,
"בזכות אימא שלי אני נראית ככה בגיל 50". רגע לפני המסלול של רונית רפאל - לובשת שי שלום/לנס הפקות

כסף, קונה סטייל?
"כל כך לא. כסף יכול לקנות מותגים ולא סטייל. יש לי הרבה חברים מלאי סטייל ורובם לא 'עשירים' או בעלי אמצעים. סטייל זה ללבוש משהו שהוא ממש אתה. שנוח לך באמירה שהוא מביא איתו".

חשבון אינסטגרם אהוב?
אני לא נמצאת כל כך ברשתות החברתיות. מצאתי את עצמי עוקבת אחרי יותר מדי אנשים וזה באמת גוזל הרבה זמן. היום אני עוקבת אחרי מעט אנשים כמו מעצבי אופנה ומעצבי פנים. אני רוצה להאמין שאני יכולה לחיות בלי לעקוב אחרי אנשים ספציפיים ולבחור את החופש שלי גם ברשתות החברתיות".

מה את נוטה לעשות יותר - לבזבז או לתרום?
"אני זורקת דברים מהבית לפני שהם נכנסים הביתה, אני בדיוק ההפך מאספנית כפייתית ומאוד מסודרת ומאורגנת. מעדיפה כמה שפחות דברים/פריטים/חפצים. בזמן הקורונה עבדתי כל יום ואלו היו השנתיים הכי עמוסות שהיו לי בשנים האחרונות. אני גוערת בבנות שלי שלא יקנו הרבה ולא יאגרו דברים. הדור של היום קונה הרבה ואני נגד. אני בעד איכות ולא כמות ואוהבת מינימליזם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully