וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואיך החום פתאום עולה: זה בגד הים הכי נכון לקיץ

עודכן לאחרונה: 21.4.2022 / 8:22

הגוונים החומים כבר תקופה השתלטו על המלתחה שלנו, ולא, אין להם נוכחות ראויה רק בחורף. קיץ 2022 הוא בסימן צבע אחד מריר אך מדויק, שאולי יגרום לכן מעט להניח לשחור הקלאסי בגזרת בגדי הים

אחרי שהגוונים החומים כבשו החורף כל חלקה טובה בארון הבגדים שלנו הם בדרך להשתלט גם על מלתחת הקיץ ולתפוס מקום של כבוד במגירת בגדי הים. אמנם לא מדובר בבשורה מרעישה בנקודת הזמן הנוכחית, בעיקר בשל העובדה שלקראת סוף הקיץ הקודם ראינו את פלטת החומים מתגנבת בשיק טבעי לצילומי חופשות פוטוגניות בחסות איט גירלז מקומיות ובינלאומיות, אבל הכרחי להתייחס אליה.

בגד ים חום, טוונטיפורסבן. עדי שנפיק,
טוונטיפורסבן - 159.90 שקלים/עדי שנפיק

מצד שני ידוע הוא שתמונה מושלמת על גוף שזוף בזווית הנכונה של השמש העוברת דרך הפילטר האינסטגרמי זה לא משהו שאפשר להסתמך עליו או לאמץ אותו בקלות. כעת עם בוא האביב ועמו החשק העז לפתוח את עונת הרחצה בבגד-ים חדש, הגענו לרגע בו אנחנו חורשות את הרשת אחר מועמד ראוי, כשהמטרה היא למצוא אחד כזה שאין לנו כמו גם שממש בא לנו עליו.

בגד ים חום, מאסימו דוטי. יח"צ,
מאסימו דוטי - כל חלק 199 שקלים/יח"צ

כבר הבענו פה כאן לא פעם את חיבתנו העזה לעובדה שהחורף האחרון כלל נוכחות חזקה לפלטת החומים, שנעה בין בז' וקאמל בהירים דרך טרקוטה ועד שוקולד חלב או מריר. נכון, חום הוא לא שחור ותקופות ארוכות הוא סובל ממעמד אופנתי מפוקפק של "לא נכון" עם אסוציאציות של כבדות גריאטרית. מצד שני אנחנו כבר רגילות למהלך החמקמק שהופך בקלות מגמות מבאסות לנחשקות, והוא קורה לרוב שמגיע המומנט הנכון בסייקל האופנתי.

בגד ים חום, ברברי לפקטורי 54. יח"צ,
ברברי לפקטורי 54 - 1,590 שקלים/יח"צ

ועדיין, יותר הגיוני וקל להתחמם עם חומים תחת טמפרטורות קרות בעוד שבקיץ הנטייה הטבעית שלנו מתמגנטת לצבעים מקררים ובהירים. אבל כשזה מגיע לאגף בגדי-הים יש לרובנו משיכה ראשונית, מובנת ומוצדקת, שלא לומר מולדת, להיצמד לשחור. לא משנה באיזו גזרה, בגד-ים שחור הוא המנה המנחמת של הז'אנר - קלאסי, אלגנטי, מחמיא, מינימליסטי ותמיד רלוונטי.

בגד ים חום, בננהוט. תומר בן,
בננהוט - כל חלק 399 שקלים/תומר בן

כשאנחנו מנסות לשרטט קו המחבר בין הסיפור של בגדי הים החומים לבין השחור הנצחי אין מנוס מלהגיע למסקנה הברורה - בגד הים הנכון לעונה, מבחינתנו בכל אופן, יהיה בגוון חום שוקולד מריר וכהה. כמעט שחור אבל עדיין בעל וייב חדש, אחר ומרגש. לשמחתנו הקו שלנו מתיישר עם הקו הבולט בקולקציות בגדי הים החדשות שמושקות בימים אלו ויש המון אופציות בשטח.

עוד בוואלה!

פריט החרישה האולטימטיבי: 11 גופיות בייסיק מדויקות

לכתבה המלאה
בגד ים חום, זוהרה. דור שרון,
זוהרה - 529 שקלים/דור שרון
בגד ים חום, קהיקו. יח"צ,
קהיקו - 629 שקלים/יח"צ
בגד ים חום, זארה. יח"צ,
זארה - 179.90 שקלים/יח"צ
בגד ים חום, אינטימה. יח"צ,
אינטימה - תחתונים ב-149.90 שקלים, חזייה ב-99.90 שקלים/יח"צ
בגד ים חום, ברשקה. יח"צ,
ברשקה - חזייה ב-99.90 שקלים, תחתונים ב-89.90 שקלים/יח"צ
בגד ים חום, מנגו. יח"צ,
מנגו - 299.90 שקלים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully