וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב ללב: תכשיט הזיכרון שמגיע בהזמנה אישית

בשיתוף מגנוליה

26.4.2022 / 13:33

מגנוליה פיתחה ועיצבה תכשיט מרגש בהזמנה אישית עם מילים בכתב ידו של אהוב שהלך לעולמו. הכל התחיל מכאב אישי ונועד להעניק מענה להנצחה ולזיכרון

עיצוב טוב מעניק מענה לצורך אמיתי, כזה שיש בו ערך מוסף ורובד מעבר לאסתטיקה. בדיוק לנישה הזו נכנסת הקטגוריה החדשה והמרגשת של חברת מגנוליה - תכשיטי משפחה. בתוך הקטגוריה, שבה שלל תכשיטים אישיים (רומנטיים ומשפחתיים) יש גם תכשיטי זיכרון בהזמנה אישית. תכשיט הזיכרון מאפשר למי שאיבד מישהו יקר להנציח את זכרו באופן ייחודי ואישי, בשרשרת עם תליון בעיצוב על זמני ועליו מילים חרוטות בכתב ידו של אהוב או אהובה שכבר לא בין החיים.

תכשיט זיכרון של מגנוליה. מגנוליה,
מפגש אקראי במכולת הוליד את הרעיון/מגנוליה

מתוך הכאב נולד הרעיון

איך נולד תכשיט הזיכרון הייחודי? הכל החל מסיפור אישי. במקרה הזה של תומר רייזברג, מנכ"ל מגנוליה תכשיטים, שאיבד חבר ילדות בתאונה מצערת. תומר ויינשטיין ז"ל נהרג לפני כשנתיים בתאונת אופניים עם חברו יניב לוגסי, ורייזברג ההמום לא הצליח להכיל את האסון באותה תקופה. "הייתי בשוק. המחשבה שחבר ילדות שלך, אדם בן גילי שכולו חיות וכושר, איש חכם ואהוב בעל משפחה, פתאום מת, הייתה לי קשה מאוד לעיכול. לא הצלחתי ללכת להלוויה. היה לי קושי עצום לעמוד מול קבר של חבר, לראות את ילדיו, אשתו, הוריו, אחותו ואחיו שבורים ומרוסקים", מספר רייזברג. מפגש אקראי במכולת עם רויטל, אחותו של ויינשטיין ז"ל הובילה למפגש עם המשפחה באזכרה ובעקבותיה נולד הרצון העז להנציח את החבר בדרך ייחודית, מקורית, עדינה ואישית. שם ניטע הרעיון של יצירת תכשיט זיכרון.

אולם רייזברג התלבט. הוא לא היה בטוח איך לגשת לנושא הכואב והאישי והחליט להתייעץ עם הצוות המקצועי שעובד לצידו בחברת מגנוליה. הוא סיפר ללירון חביה תקומי, מנהלת ההדרכה בחברה, והיא מיד התחברה לקונספט ממקום הכי אישי. "איבדתי את אבא שלי כשהייתי חיילת בת 19", היא מספרת, "לטירונות הוא הביא לי מכתב בכתב ידו ומאז שהוא נפטר המכתב מלווה אותי. כשתומר העלה את רעיון התכשיט - מיד ידעתי שאני רוצה להפוך את המילים בכתב ידו במכתב המתפורר שהולך איתי כבר שנים, למשהו על זמני, קבוע, קרוב ללב, שתמיד נמצא איתי כמו מעין שמירה עליונה. המכתב חתום במילים 'מאבא האוהב אותך' ואלו המלים שביקשתי לחרוט על התכשיט העדין והאלגנטי. הרעיון גרם לי להחסיר פעימה, זו באמת הנצחה עם ערך מוסף. אני עונדת את השרשרת תמיד. ביום שקיבלתי את התכשיט נערך מפגש משפחתי מרגש וכולנו הזלנו דמעות. זה פריט ייחודי שאין שני לו".

תכשיט זיכרון של מגנוליה. מגנוליה,
את תכשיטי הזיכרון בהתאמה אישית מזמינים באתר מגנוליה/מגנוליה

במקביל הציע רייזברג את הרעיון בעדינות לבני משפחתו של ויינשטיין. אשתו עדי ואחותו רויטל התרגשו מאוד. "הכרתי את תומר רייזברג מסיפורים על הילדות שלו ושל תומר שלי בהוד השרון אך מעולם לא נפגשנו, עד האזכרה", מספרת עדי ויינשטיין, אלמנתו של תומר, "בציון שנתיים למותו עלה הרעיון והוא היה מדהים בעיני. חשבנו על דרכים רבות להנציח אותו ואנחנו מנציחים, וזו עוד דרך ייחודית שמכבדת את זכרו".

לדבריה, השלב הקשה היה להוציא את הקופסה שבה שמרה מכתבים ופתקים מתומר אהובה ולבחור מה לחרוט על גבי התליון. "היה לי קשה לראות את הכתב שלו, עם המילים המחזקות והאוהבות שהוא כתב לי במשך 20 שנות זוגיות. העברתי לתומר ולצוות העיצוב במגנוליה פתק עם המילים 'אני מתגעגע תומר' וסמכתי שיעצבו משהו אצילי ומיוחד, וכך היה. קיבלנו כל בנות המשפחה - הבנות שלנו, אחותו, גיסותיי, אמא שלו ואני - תכשיט עם זיכרון מתומר שלנו", אומרת עדי, "הבנות שלנו, בנות 17 ו-14 עונדות את התכשיט כל הזמן, והבן שלנו התעניין וביקש ליצור גרסה גברים של תכשיט זיכרון. לקחת כתב יד של מישהו אהוב שאיננו ולהנציח במשהו על זמני, קבוע, קרוב ללב זה מרגש. זה משהו להיאחז בו. יש בזה הרבה רגש ומחשבה".

איך יוצרים תכשיט זיכרון?

את תכשיטי הזיכרון בהתאמה אישית מזמינים באתר מגנוליה, על ידי העלאת קובץ JPG, PDF, PNG ועוד. במקביל בוחרים את אורך השרשרת מתוך ארבעה אורכים, משלימים את ההזמנה ומקבלים במשלוח עד הבית. בעתיד יצטרפו עוד דגמים ואפשרויות, מכסף דרך ציפוי זהב ועד זהב 14 קארט.

למידע נוסף ולהזמנות>>

בשיתוף מגנוליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully