וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחול-לבן: המעצבים המקומיים משיקים קולקציות חדשות

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 13:13

התיקים המוקפדים של הילה טולדנו, האוברול המטריף של אתא, השמלה האוורירית של מירית רודריג והסנדלים של גריק סנדלס שידייקו כל לוק. המעצבים הישראלים עם הבשורה לאביב-קיץ 2022 - הנה מה שכדאי לכן לרכוש

נוכחותן של השנתיים האחרונות ניכרת היטב בקולקציות הקיץ החדשות של המעצבים המקומיים שמציגים נטייה ברורה לעל-זמניות, חזרה לשורשים ושאיפה לפשטות נוסטלגית בשילוב עדכנות נוסח 2022. אנחנו לגמרי זורמות עם התשוקה להתחדש אבל בחכמה תוך בחירה דקדקנית של מה ראוי להיכנס למלתחה שלנו. מהתיקים המוקפדים של הילה טולדנו, דרך שימור המקורות הניכרים בדגמים של אתא ובסנדלים של גריק סנדלס ועד פרטי הלבוש בעיצוב רונן חן ומירית רודריג שלבטח ישמשו אותנו שנים קדימה.

טולדנו. מירב בן לולו,
התיקים הכי מוקפדים שיש. שון לוי מדגמנת ל-TOLEDANO/מירב בן לולו

Toledano

המעצבת הילה טולדנו ממשיכה לדייק ולעדכן את קו התיקים המסוגנן שלה עם חתירה בלתי פוסקת לאלגנטיות על-זמנית, איכות, שימושיות וסטייל מוקפד. העונה היא שמה דגש על גיאומטריות תלת ממדית עם חשיבה על נפח בלוק קופסתי לצד מתן תשומת לב לגווני הקיץ הרלוונטיים - כחול, טורקיז, ורוד ותכלת עזים.

טווח מחירים: 330-2,880 שקלים.
להשיג בחנות הסטודיו רמבם 5 , ת"א ובאתר

מה בחרנו?

תיק פאוץ' מלבני גבריאלה מעור מגורען בגוון פוקסיה (1,420 שקלים), תיק באקט לורן מעור בטקסטורת קנבס המציג צבעוניות קולור בלוק של חום ולבן (2,880 שקלים), גרסת המיני של הלורן מעור נאפה בתכלת עמוק, ניתן לנשיאה על הכתף או בקרוס (1,680 שקלים), תיק פרנצ'סקה בגוון כחול ירקרק ובצללית מעטפה מלבנית עם אבזם פליז מצופה זהב (1,640 שקלים), תיק כתף מנואל מעור לבן בסילואטה מעוגלת (1,640 שקלים).

טולדנו. אילוסטרציה,
כל צבע שרק תחשקו בו - קולקציית הקיץ של TOLEDANO/אילוסטרציה
טולדנו. מירב בן לולו,
תיק פרנצ'סקה האלגנטי, מגיע גם בוורוד/מירב בן לולו

עוד בוואלה!

שמלות אווריריות ארוכות הן כל מה שמתחשק לנו הקיץ

לכתבה המלאה

מירית רודריג

עם בוטיק חדש ורחב ידיים ברחוב אריק איינשטיין במתחם הרצליה הילס מירית רודריג מציגה קולקציה המעוצבת בהשראתו ובהשפעת המורשת הנוסטלגית של שיריו. הפילטר של איינשטיין בעיניה של רודריג מורכב בעיקר מהרומנטיות הנאיבית של שנות השבעים בשילוב רישול אגבי לצד ארץ ישראל היפה של פעם וכמובן הפועל תל אביב האדומה. הרצון שיהיה עניין בלי עניין. הנוכחות של הזמר המיתולוגי, מתלבשת בול על הפשטות הגיאומטרית והנשיות המעודנת שמזוהים עם כתב ידה של המעצבת ובאוסף החדש ניתן למצוא פריטים בסגנון נערי-נשי, נינוח ושקט.

טווחי מחירים: 190-1,790 שקלים.
רוטשילד 1 ת"א, אריק איינשטיין 1 הרצליה ובאתר

מירית רודריג. שי הנסב,
בהשראת אריק איינשטיין. הקולקציה החדשה של מירית רודריג/שי הנסב

מה בחרנו?

חולצת כפתורים בעלת שרוולים קצרים עם אמרה תחתונה א-סימטרית בדפוס פסים דהוי של אדום ותכלת על רקע טבעי (649 שקלים), חולצה מכופתרת אפורה וקצרה באורך קרופ עם אלמנט שרוך המתחבר לשורת הכפתורים (549 שקלים), שמלת דנים ארוכה בצללית מדגישת מותן עם א-סימטריה בכתפיות (799 שקלים), מכנסי ברמודה הגזרה משוחררת בגימור מתעגל כלפי מעלה בצידי הירכיים (599 שקלים).

מירית רודריג. אילוסטרציה,
ארץ ישראל של פעם עם טוויסט עכשווי/אילוסטרציה
מירית רודריג. שי הנסב,
שמלה א-סימטרית משגעת - 899 שקלים/שי הנסב

אתא

אתא מציגה העונה שיתוף פעולה ראשון עם (The New Denim Project) TDNP, חברת טקסטיל אקולוגית מגווטאמלה המשתמשת בשאריות גזירי ג'ינס עשויי 100% כותנה בטכנולוגיה ייחודית לטוויה מחודשת של חוטים מהם מיוצרים בדים באריגות שונות. החברה זוקפת לזכותה שיתופי פעולה עם לייבלים נחשבים כמו מרטין מרג'יאלה, ראג אנד בון, ראלף לורן וקונברס בין היתר, כך שמדובר בהישג מרשים מאוד למותג הישראלי.

את אותם בדים ממוחזרים ניתן למצוא על דגמי הליבה של אתא המיתולוגי ביניהם מכנסי עליזה (מקורם במכנסים ששימשו כמדים של הצבא הבריטי), חולצת מוריס (מבוססת על חולצת קיץ שדוד בן גוריון נהג ללבוש), חולצת עבודה ומכנסי התעמלות לצד פריטים חדשים כמו וסט ג'ינס שאתא יצרה בסבנטיז תחת הזיכיון של ליווי'ס.

טווח מחירים: 180-690 שקלים.
להשיג בחנויות המותג ובאתר

אתא. דודי חסון,
אתא בשיתוף פעולה ראשון עם TDNP/דודי חסון

מה בחרנו?

מכנסי ברמודה רם עם שרוכים לבנים (390 שקלים), חולצת מוריס מכופתרת ומגניבה (390 שקלים), אוברול אביגייל שפשוט אסור לפספס (650 שקלים), ומכנסי ציון (450 שקלים) שישרתו כל טי-שירט באשר היא.

אתא. אילוסטרציה,
אוברול שאסור לפספס ומכנסיים קצרים בנינוח של פעם/אילוסטרציה
אתא. דודי חסון,
קולקציה חדשה לאתא עשויה בדים ממוחזרים/דודי חסון

גריק סנדלס

הקסם הנצחי שעומד מאחורי חוויית הריזורט של חופשה ביוון, כזו הנקייה מגלאם מפונפן ומיותר מייצג סגנון פרי ספיריט שאף פעם לא נמאס לנו ממנו. בעלות המותג שהוקם לפני שש שנים באי קטן ביוון, סנדרה קדוש זקהיים וסלומה פקיאל דיין, ממשיכות לדייק את הסיפור של גריק סנדלס עם תוספת של מוטיב עלים לקולקציית הסנדלים המיוצרת על פי מסורת יוונית אבל מתיישבת בול עם השורשיות של הסנדלים התנכיים מהתרבות המקומית שלנו.

טווח מחירים: 330-490 שקלים.
גורדון 45, פינת הירשנברג 2, תל אביב ובאתר

גריק סנדלס. אילוסטרציה,
השורשיות של הסנדלים התנכיות. גריק סנדלס/אילוסטרציה

מה בחרנו?

סנדלי אליה עם קשירה על הקרסול בזהב (390 שקלים), סנדלי איב מעור בגוון גולמי עם עיטור עלים (490 שקלים), סנדלי לב בחום כהה (330 שקלים), סנדלי צידון בצללית כלוב ובגוון חום שזוף (430 שקלים).

גריק סנדלס. אילוסטרציה,
השנה יש תוספת מסקרנת של קולקציית העלים/אילוסטרציה
גריק סנדלס. אילוסטרציה,
שווה לקפוץ לביקור בחנות לעוד אקססוריז באווירת חופשה/אילוסטרציה

רונן חן

השפעות הפוסט טראומה של מגיפת הקורונה העניקו לרונן חן להעז לחלום על ניצני אופטימיות זהירים לעבר עתיד הכולל את מה שכולנו צריכות בתקופה הזו: חופש, מרחב, תנועה, טבע ואוויר. הקולקציה כוללת פריטים רכים ונעימים בגזרות נינוחות המלוות את קווי הגוף בעדינות האופיינית לו עם הקפדה על אלגנטיות אגבית ורכה בגווני טבע של אדמה בשילוב פלטת הירוקים. אלה שולבו בנגיעות ממשפחת הפסטלים לצד קלאסיקות בשחור, לבן, שמנת ואפור.

טווח מחירים: 169-890 שקלים.
להשיג ברשת חנויות רונן חן ובאתר

רונן חן. דודי חסון,
פריטים רכים ונעימים בגזרות מחמיאות. רונן חן/דודי חסון

מה בחרנו?

וסט פשתן בגוון טבעי עם פסי סיכה אפורים (369 שקלים), מכנסי פשתן מחויטים בצללית משוחררת (490 שקלים), חולצת טי ורדרדה בטקסטורת ריב עם צווארון פולו (329 שקלים), שמלת מידי פרחונית בעלת מחשוף וי עמוק וחגורה נקשרת בקו המותן (729 שקלים).

רונן חן. אילוסטרציה,
הפריטים שאתן צריכות - שמלה פרחונית עם מחשוף וי וחולצה ורדרדה בטקסטורת ריב/אילוסטרציה
רונן חן. דודי חסון,
נשאר תמיד נאמן לקלאסיקה - רונן חן/דודי חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully