וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת חיל: איזבלה גרוטמן היא הפאשניסטה ההיסטרית שאסור לכם לפספס

6.5.2022 / 9:00

היא נשואה למלך חיי הלילה של מיאמי, אימא במשרה מלאה לשתי בנות מתוקות, מחזיקה במותג לפריטי ריזורט עם טקסטילים אורגניים ולא מוותרת על המותגים הנכונים בעולם. תוסיפו לזה גם שורשים ברזילאיים, פיגורה מהפנטת וחלת שבת פלוס קידוש. איזבלה גרוטמן - השם שאסור לפספס

איזבלה גרוטמן בת ה-30 היא האישה שכולנו שואפות להיות - בעשור האחרון היא פיתחה את הקריירה שלה מדוגמנית מצליחה למעצבת אופנה, פילנתרופית מדוברת ומשפיענית לייף סטייל נחשקת הנשואה למלך חיי הלילה של מיאמי דייב גרוטמן. בנוסף, היא גם אימא במשרה מלאה לשתי בנות מתוקות, וידה (3) וקאיה (5), ומתחזקת חברויות בפרופיל גבוה עם פיגורות כמו ויקטוריה ודייויד בקהאם, במעגלים חברתיים שכוללים גם את קניה ווסט, קים קרדשיאן, אווה לנגוריה והיילי ביבר בין היתר.

לפני פחות משנה גרוטמן, שלמדה עיצוב אופנה בקייפטאון שבדרום אפריקה, השיקה את Rangel (שם משפחתה לפני הנישואין), מותג המציע פריטי ריזורט לנשים ולילדות המתבסס על טקסטילים אורגניים ממולדתה ברזיל.

עם מראה ברזילאי אקזוטי, גרוטמן היפהפייה החלה לדגמן בגיל 14 ובמהרה החלה להסתובב בעולם כשהיא קוטפת קמפיינים נחשבים לאדידס, סטיוארט ויצמן, לוראל, פאנטן, גאפ וראלף לורן. את הבעל המקושר דייב גרוטמן, 47, הכירה איזבלה במסיבה בניו יורק לפני כשבע שנים. הם החליפו טלפונים כבר באותו הלילה ולמחרת הוא התקשר אליה על הבוקר ושאל אם תוכל להיפגש ללאנץ'. לדבריה, "בוויקנד טסתי למיאמי לבקר אותו, וכמו שאומרים השאר היסטוריה".

גרוטמן, בן למשפחה יהודית מפלורידה, מחזיק בכמה מסעדות ומועדני לילה מצליחים במיאמי והונו מוערך בסכום של 50 מיליון דולר. לאחר כשנה השניים אמרו "איי דו" בחתונה מפוארת שנערכה במתחם האומנות המדובר Wynwood walls שבמיאמי עם קהל מוזמנים מלא בגלאם ובמפורסמים.

שמלת הכלה שאיזבלה לבשה, מבית המעצבת הישראלית גליה להב, עוצבה בצללית אלגנטית קרובה לגוף עם מחשופי וי עמוקים בקיצון מלפנים ומאחור לצד סיומת בת הים באזור השוקיים. בד השמלה הציג שכבה תחתונה בלבן צחור ומעליה שכבת טול שקופה שכללה רקמות פרחים לצד שיבוץ מעודן של אבני קריסטל מנצנצות.

ביתם רחב הידיים של הגרוטמנים באי סנסט היוקרתי מפוצץ בעבודות אמנות צבעוניות וייחודיות ביניהן מיצב לגו בהתאמה אישית שנבנה ישירות בקיר המסדרון בין המטבח לסלון ומפל מים עשוי כפתורים. בחדר הארונות שלה תלויות שמלות של שאנל, צימרמן, מגדה בוטרים וורסצ'ה וינטג' כמו גם כאלו ממותגים צעירים ופחות מוכרים כמו שמלת מיני סרוגה של אנדראה אלמידה אותה לבשה בקואצ'לה או שמלת ערב אדומה וא-סימטרית בעיצוב טוני מטיקבסקי שנלבשה לחתונה של ברוקלין בקהאם וניקולה פלץ.

אפשר למצוא אותה לא פעם מסתובבת בפריטים עם תווית מחיר נגישה יותר כמו Miaou Alchemist ו-I.AM.GIA. חשבון האינסטגרם המאוד פעיל שלה חושף אוסף מפואר של כל התיקים הנכונים - תיק הספגטי של בוטגה, פיקבו של פנדי, חוליות המתכת מבית פאקו רבאן, בירקין האייקוני של הרמס, ותיק הקש המבוקש בעיצוב בית האופנה לואבה שמלווה בשיק את אוסף בגדי הים הבלתי נגמר שבראשותה.

באותו חשבון היא גם מקפידה להעלות בכל שבוע סטורי מארוחת שישי המשפחתית שנערכת על טהרת המסורת היהודית עם חלת שבת חגיגית, כולל קטעים בהם היא עצמה מקדשת בעברית. אשת חיל כבר אמרנו?

  • עוד באותו נושא:
  • פאשניסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully