וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לובשות את הקיץ: התמוגגנו משמלת השמש הזו

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 8:47

היא מחברת בין כל האלמנטים החמים של התקופה - מקאט-אאוט נכון, צבעוניות מרימה, כיווצים ואלמנט סטייטמנט במרכז ומתחילה לתפוס תאוצה ברשתות החברתיות. שמלת השמש שממש בא לנו ללבוש - אבל לא בטוח שנוכל לאפשר לעצמנו

היא אולי לא פשוטה ללבישה והיא בטח לא מיועדת לחרישות אבל השמלה הזו מחברת את כל הפרמטרים הנכונים שנרצה ללבוש בתקופה הקרובה: דפוס פסים במראה של "הרגע יצאתי מהמים" המתחבר לטרנד העדכני של פריטים בהשראת עולם הגלישה הקליפורני, אלמנט קאט-אאוט רלוונטי בדמות מחשוף מעוין במרכז הבטן, ובנוסף היא מציגה גם את מוטיב הכיווצים הרותח באמצעות אלמנט שמש זהוב המונח במרכז החזה ובאזור הטבור.

ספק אם היינו מתעכבות על שמלת המידי המטריפה שלפנינו מבית Rowen Rose (2,155$) אילולא שתי משפיעניות בפרופיל גבוה כמו אלזה הוסק ואמילי סינדלב היו לובשות אותה במקביל ושולחות אותנו לתחקיר רשת נאנו אובססיבי. העובדה שהשתיים בחרו להצטלם בדגם זהה עליו חתום בית אופנה חדש ולא ממש מוכר הפעילה את החיישנים שלנו ממש ברגע ובחרנו לשתף אתכן בממצאים החשובים שגילינו.

אמה רווון רוז בת ה-24 הקימה את הלייבל הנושא את שני שמות משפחתה לפני כשלוש שנים אחרי התמקצעות קצרה אצל המעצבת הבריטית-איטלקייה אלסנדרה ריץ'. רוז נולדה וגדלה בפריז וכיום מבוססת במילאנו. היא חצי פולנייה וחצי ספרדייה ובעיקר פיגורת סטייל נחשקת בעצמה עם לוק מסתורי של דוגמנית על המזכירה את לילי רוז דפ אבל בגרסה אלמודוברית.

אמה רוון רוז

השילוב בין יופיה האקסטרווגנטי לסטייל תיאטרלי מפתה וגדוש בדרמה מגדיר טוויסט חדש של סגנון בהשראת שנות השמונים. השיק היומיומי שלה גדוש בפריטים מחויטים מדגישי כתפיים בגוונים עזים ובטקסטורות שאי אפשר להתעלם מהן פלוס תכשיטי סטייטמנט מעדות הבארוק.

עיצוביה הייחודיים מציגים אופנה לבישה, יוקרתית, שופעת אלגנטיות ועשירה בצבעים ובמרקמים בהשראת עולם האומנות והקולנוע. כל הדגמים נתפרים בעבודת יד במילאנו והמחירים מן הסתם בהתאם.
לשמלת השמש שטופת הפסים מקולקציית הקיץ החדשה קיימת גם גרסה בשחור, אבל כמו שאמילי סינדלב היטיבה להגדיר - זו הצבעונית מעניקה את התחושה המדויקת של "לובשת את הקיץ".

עוד בוואלה!

שמלות אווריריות ארוכות הן כל מה שמתחשק לנו הקיץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully