וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמן פאות ותוספות שיער, יש דבר כזה?

בשיתוף המרכז לפתרונות שיער

10.5.2022 / 11:47

אלי כהן הוא אושיה בתחום הפאנות ותוספות השיער, אליו הגיע מעולמות התיאטרון והבמה. הוא למד את רזי טכניקות התקנת הפאות והעבודה עם שיער טבעי, ונחשב לאמן תוספות השיער המוביל בישראל

אלי כהן/באדיבות המרכז לפתרונות שיער

"אלי כהן - המרכז לפתרונות שיער" נוסד על ידי אמן הפאות אלי כהן בשנת 1980. עם השנים הפך המרכז למקור עלייה לרגל לנשים המעוניינות לשדרג את המראה בתוספות שיער טבעי, נשים עם שיער דליל שמעוניינות להוסיף נפח או להאריך את שיערן ונשים המתמודדות עם מחלות לצד שירות מכל הלב, ההופך את הביקור במרכז לחוויה מעצימה ומרגשת בכל פעם מחדש.

המרכז של אלי מתאפיין ביושר והגינות מקצועית שאין שני לה. הפאות של אלי מיוצרות על ידו בהתאמה אישית, כך שאין פאה מוכנה מראש. אלי הוא זה שמכין את התבנית, את השיער, את הרשת עצמה ולאחר מכן הוא שולח זאת למפעל כדי שיוכלו להכניס את השיער אל תוך הרשת.

אחד היתרונות בפעולות אלו היא בחירת הצבע המדויק של הלקוחה. ישנן לקוחות שלהן שיער מיוחד שמאוד קשה לחקות, אך בזכות העובדה שאלי הוא זה שמכין את הפאה, הוא יכול לשלוט בצבעוניות שלה וכך כל פאה מותאמת באופן מושלם לראש הלקוחה באופן מקסימלי.

אלי כהן, המרכז לפתרונות שיער. באדיבות המרכז לפתרונות שיער, אתר רשמי
יבחר את מה שנכון עבור הלקוחה/אתר רשמי, באדיבות המרכז לפתרונות שיער

דוגמה להגינות המקצועית של אלי היא "לא בכל מחיר". אלי הוא מקצוען ללא פשרות, כך שאם פאה מסוימת או תוספות שיער בסגנון כזה או אחר לא יתאימו ללקוחה - אלי יבחר עבורה את מה שנכון או במקרה קיצוני יותר, פשוט ימליץ לה לוותר.

איכות השיער במרכז של אלי כהן מדורגת במקום גבוה ביותר. מדובר בשיער טבעי בלבד, אירופאי ומשובח. ללא שערה סינתטית אחת, וכל זאת על מנת לספק הרגשה טבעית ותחושת נטורל.

אלי מרכיב תוספות שיער בשיטת הקשירה. זוהי שיטה ייחודית, בשונה מהלחמה אשר יכולה ליצור נזק לקרקפת. בזכות השיטה הזו, הפאה או התוספת אינה מהווה אי נוחות, קושי או כבדות על השיער. לקוחות שונות מספרות כי בעבר היה מאוד קשה להן לישון על הכרית לאחר הלחמות, כיוון שהיו מרגישות את התוספות וזה היה מפריע להן. בשיטת הקשירה שפיתח אלי, התוספות או הפאות מרגישות כחלק בלתי נפרד מהשיער ומהקרקפת, כך שאין כל הפרעה בשעות היום או הלילה.

הפאה שלך דורשת תיקון? אין בעיה, במרכז של אלי כהן מבצעים גם תיקונים עבור פאות קיימות ותוספות שיער שהשתבשה עליהן דעתן. בקיצור, יש לכן כאן אבא ואמא לכל דבר ועניין. מי צריך יותר מזה?

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלי כהן, המרכז לפתרונות שיער. באדיבות המרכז לפתרונות שיער, אתר רשמי
השיער לפני ואחרי/אתר רשמי, באדיבות המרכז לפתרונות שיער

אבל אלי הוא לא רק אמן, הוא גם מלאך. עבודתו עם נשים המתמודדות עם סרטן הביאה אותו לא פעם למדידות ושירות גם במחלקות האונקולוגיות ברחבי הארץ. כאשר ביקר במחלקה האונקולוגית בבית החולים איכילוב בשנת 2002, הופתע לגלות נשים רבות המסתובבות במחלקה ללא פתרון מלא לשיערן. לצורך זאת הקים בהתנדבות את המספרה במחלקה האונקולוגית של בית החולים איכילוב, המשרתת אלפי נשים ומאפשרת להן לקבל טיפול מלא במקום במהלך הטיפולים.

כיום ממשיך אלי ללוות נשים רבות במהלך הטיפולים, מגיע למדידות גם בבתי חולים ועובד בשיתוף עמותת "בראש מורם" למען חולי אלופציה אראטה.

אלי כהן, המרכז לפתרונות שיער. באדיבות המרכז לפתרונות שיער, אתר רשמי
הקים בהתנדבות את המספרה באיכילוב. אלי כהן/אתר רשמי, באדיבות המרכז לפתרונות שיער

לפרטים נוספים:

אתר החברה: center.co.il-https://www.hair
פייסבוק: אלי כהן - אמן תוספות השיער, מילוי ועיצוב
טלפון: 03-7513138

בשיתוף המרכז לפתרונות שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully