וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה הייחודית שתשדרג את עור פנייך בטיפול שאינו פולשני

בשיתוף לילי קאי

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 10:54

שילוב בין תורות סיניות מסורתיות לטכנולוגיות מערביות מתקדמות, בין גוף לנפש ובין מזרח למערב, מוביל לתוצאה אופטימלית ולהתחדשות הגוף בשיטות שאינן פולשניות

שילוב בין גוף לנפש, בין מזרח למערב, בין תורות סיניות מסורתיות לטכנולוגיות מערביות מהמתקדמות בעולם ובין טיפולים ותכשירים ייחודיים, מייצרים את התוצאה האופטימלית.

השילובים הללו ביחד עם התאמה אישית לכל אחד ואחת, מביאים למיצוי הפוטנציאל הטבעי שלנו, ליופי אמיתי ולהתחדשות הגוף בשיטות שאינן פולשניות.

לילי קאי. מישל גווינת’,
השילובים שמביאים למיצוי הפוטנציאל הטבעי שלנו/מישל גווינת’

גוף ונפש

בין הגוף לנפש יש קשר הדדי וכך גם בטיפול שמשלב בין שני העולמות. טיפול המשלב את הרובד הפנימי והחיצוני, הוא שמביא לשינוי ולתוצאות משמעותיות. בלילי קאי מקשיבים לגוף ולבריאותו ויוצרים תנאים אידיאליים לשינוי חיצוני ולתוצאות הנראות לעין.

מזרח ומערב

שיטת הטיפול בלילי קאי משלבת דיקור סיני יחד עם דיקור קוסמטי לטיפול בגוף ובנפש, בתוספת מכשור מתקדם דוגמת אולטראסאונד וגלי רדיו, המשלים את הטיפול ומביא למיצוי הפוטנציאל הטבעי והתחדשות הגוף. המוצרים משלבים בין הרבליסטיקה סינית לבין חומרים פעילים הנרקחים לפורמולות יחודיות בבלעדיות עבורנו.

אנחנו בלילי קאי מאמינות בשילוב שמייצר תוצאות ומשפר דרמטית את מראה הפנים בטיפול שאינו פולשני ופותר את הבעיות הנפוצות בעור הפנים.

לילי קאי דיקור. סזר בירגר,
הגיע הזמן שלך לשים את עצמך במרכז/סזר בירגר

פיגמנטציה

הקיץ מגיע ואיתו כתמי הפיגמנציה שכולנו מכירות- כתמים הנובעים כתוצאה מהצפה של מלנין משכבות העור העמוקות אל השכבה העליונה. הפיגמנטציה יכולה להיגרם מחשיפה לשמש, שינויים הורמונליים, עישון ונטייה גנטית. בטיפול נכון בקליניקה ובבית יש תוצאות מדהימות.

אנחנו בלילי קאי מאמינות בשגרה מאוזנת לטיפול בפיגמנטציה הכוללת טיפול בקליניקה, שימוש בחומרים מפרקים ומחדשים לעור בשעות הלילה וחומרים מזינים ומחזקים בשעות היום. כל זאת במקום התכשירים המבהירים האגרסיביים הקיימים בשוק.

עור שאינו חיוני ומראה עייף

אצלנו תוכלי להחזיר את המראה החיוני והרענן כבר מהביקור הראשון. בוסט של אנרגיה וחומרים ייחודיים יחזירו לך את הרעננות, יעלימו קמטוטים וימצו את הפוטנציאל הטבעי שבך.

הגיע הזמן שלך לשים את עצמך במרכז. לילי קאי כאן כדי לאפשר לך ליהנות מטיפול מעצים שישפר את כל כולך - מבפנים החוצה.

לכל אחת ואחד מגיע למצות את עצמו. זו ההזדמנות שלך.

כל הפרטים והמוצרים נמצאים באתר>>

בשיתוף לילי קאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully