וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנטזיה של כל כלה: המעצב של סקיאפרלי הגשים לאחותו את כל החלומות

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 17:23

תארי לעצמך שאת עומדת להתחתן ואחיך הוא המנהל האמנותי של סקיאפרלי, שכבר עיצב שמלות לביונסה וליידי גאגא והוא מציע לעצב לך את השמלה לחתונה. כי זה בדיוק מה שקרה לכלה הזאת

@foxcraftcustom Reply to @underthemagnoliadesign It's gonna be. unreal. I can't wait to share it!! ✨#greenscreen #danielroseberry #schiaparelli #weddingdress ♬ original sound - Liz Fox Roseberry

אין ספק שארגון חתונה זה כאב ראש בפני עצמו, במיוחד עבור אלו שלא עפות על לו"ז צפוף והחלטות גורליות. האישיו האולי הכי קריטי (עבורנו בכל זאת) זו כמובן שמלת הכלה, שמעוררת הכי הרבה דיונים ורכילויות דקה לאחר האירוע. ובכן, יש מישהי שממש לא הייתה צריכה לדאוג להיבט הזה - כי אם יש לך אח, שבמקרה הוא המעצב האומנותי של מותג על, את לגמרי פטורה מדאגות.

דניאל רוזברי (37), מי שאחראי על הפיסים המהפנטים ביותר של בית סקיאפרלי דאג באופן אישי, ליצור חווית חתונה ייחודית לסיסטר הצעירה, אליזבת פוקס רוזברי. ולה? כל מה שנשאר לעשות זה להתעסק בקבבוני טלה לקבלת הפנים.

רגע לפני החתונה, הודתה אליזבת בחשבון הטיקטוק שלה שהמידע שהיא עומדת לחלוק יהיה מעניין למי שאפילו "רחוק מלהתעניין באופנה", משום שאחיה הגדול (שעיצב כבר שמלות קוטור לביונסה, ליידי גאגא וקים קרדשיאן) עתיד לעצב עבורה (בחורה פשוטה מאוסטין, טקסס) את שמלת החלומות.

בית האופנה האיטלקי שמתאפיין בקו אמנותי ונועז, כבר הספיק להפוך את הסקנדלים שבאמצעות איברי גוף זהובים על בגדים - לאופנה עילית משובחת. לכן, גם באירוע הנוכחי די התבקש שעיצוב השמלה יכלול את כל המוטיבים והגלאם הקלאסי של סקיאפרלי.

שמלת הסטרפלס החלה בגזרת מחוך סטנדרטי ונפתחה לחצאית, שקיבלה נפח באמצעות קו מכפלת כפול. לשמלה התווספו עיטורים זהובים ולבנים, אותם עיטורים סוריאליסטיים שהפכו לאלמנט העיקרי בעיצובים של רוזברי עבור המותג. הדיטיילס היוקרתיים הונחו לאורך קו החזה ובצדי הצלעות בשלוש שורות מופתיות ואחת ארוכה יותר בבטן התחתונה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

לשמלה המטריפה התווספה סדרת אקססוריז, שכללה זוג עגילי אוברסייז של יהלומי פרחים וזוג משקפיים שהמשיכו את אותו הקונספט, עם תוספת של יהלומים נתלים.

בגזרת השוז, הכלה הלכה על זוג עקבי סנדל, רק שבמקום האצבעות האמיתיות שלה, מבעד לשמלה בצבצו אצבעות זהב שנבנו על הנעליים. הלם.

למי שדאגה, לחלק השני של הערב היא כבר הרשתה לעצמה לנתק את השכבה התחתונה של השמלה והחליפה את העקבים המפוסלים בד"ר מרטינס.

מיותר לציין שאליזבת, שתיארה את עצמה במפורש כ"לא מתעניינת באופנה" ו-"לא אדם עשיר ומפורסם", זכתה בשמלה שרובנו רק יכולות לחלום עליה. מה שבטוח, השמלה המדוברת כנראה תיתן השראה לאושיות הבאות בתור לחופה לבחור במעצב הצעיר לאירועים שלהן.

עד כה, בית סקיאפרלי ניחן בהצלחות שיא על השטיחים האדומים ונראה שדלת חדשה ומקורית נפתחה עבורו ועבור הכלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully