וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו ההוכחה המתועדת לכך שמידות בגדים הן בולשיט

26.5.2022 / 0:05

משתמשת טיקטוק מוכיחה בסרטון שאין דבר כזה מידות. היא שיתפה סרטון שלה מודדת בגדים במידות שונות מרשתות שונות ומוכיחה איך הכל יושב עליה יופי - ממידה 6 למידה 18

ההוכחה שמידות הבגדים לא משנות/sarahlouisegee0/Tiktok

מכירה את התחושה הקשה הזאת שאת מודדת בגד במידה שלך ורואה שהוא לא עולה עליך? רק מעטות יצליחו להתעלם ולבקש מהמוכרת מידה גדולה יותר בלי להרגיש רע עם עצמן. כעת משתמשת הטיקטוק שרה-לואיז גי מוכיחה שלמידות בגדים אין כל משמעות, וגם אם בגד אחד במידה מסוימת לא עולה עליך - אחר באותה מידה יכול להתאים לך יופי.

שרה-לואיז ניסתה שני פריטים בקצוות מנוגדים של סולם המידות, 6 ו-18, וגילתה ששניהם יושבים עליה נהדר. כעת היא מבקשת מהעוקבות שלה להפסיק להתייחס למספרים ולמדוד את הבגדים רק לפי העין.

בסרטון הקצר שפרסמה בעמוד שלה (@sarahlouisegee0) נראית שרה-לואיז מודדת חולצת טריקו במידה 6 וחצאית במידה 18, שתיהן של פריימרק - ושתיהן התאימו לה. לאחר מכן היא לבשה ג'ינס במידה 12 של זארה - שהתאים, ג'ינס במידה 14 של פריימרק - שלא עלה עליה, ג'ינס במידה 14 של ניו לוק - שהתאים וג'ינס במידה 16 של ניו לוק - שכצפוי גם התאים. היא סיימה את הסרטון במסר ברור: לא להתייחס למידות.

תראו איזה פלא:

הצופות מיהרו להודות לה על ההרגשה הטובה שהעניקה להן. "זה מסר כל כך חשוב. כל הכבוד לך", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "מי היה מאמין שמידות יכולות לשקר ככה? תודה לך על זה". צופה נוספת כתבה: "זה כל כך מרענן לראות כנות כזו. זה באמת יכול להשפיע על הביטחון העצמי שלך כשאת נאלצת ללבוש בגדים במידות גדולות יותר. אני אוהבת את זה".

"אנחנו תמיד מנסות להיצמד למידה, אבל איך אפשר אם הן כל כך שונות?" תהתה משתמשת אחרת, לה השיבה שרה-לואיז "בדיוק כך. נהגתי להילחץ אם לא הייתי מתאימה למידה ה'רגילה' שלי. אני כבר לא מודאגת מזה בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully