וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די נו: קיארה פראני בטופ מוגזם שמכסה רק את הפטמות

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 13:20

אושיית הסטייל האיטלקיה התארגנה לדייט עם בעלה בריביירה והחליטה הפעם לזרוק על עצמה שני עלים רקומים המוחזקים על ידי חוט. לגיטימי. אז מי אחראי ליצירה וכמה היא תעלה לאמיצות מביניכן?

קיארה פראני טופ עלים אינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
אופס, היא עשתה זאת שוב! פראני/צילום מסך, אינסטגרם

נראה שפורטופינו באיטליה הפכה בימים האחרונים לסט צילומים של פסטיבל החתונה של קורטני קרדשיאן והפמלייה הכי מדוברת. מי שלא מפספסת רגע, (בכל זאת היא גרה באיטליה) זו קיארה פראני (35) יחד עם פדז בעלולי (32), בחופשה זוגית ולוהטת על חופי הריביירה האיטלקית.

מה שלא צפינו זה את הסערה הבאה שהאיט גירל הצליחה להצית ברחבי הרשת. שוב - באמצעות כיסויי פטמות. פראני, מעבר להיותה יזמית ובלוגרית מן המניין, נהנת לג'נגל בין אאוטפיטים אלגנטיים ועד לחיבה למראות הסטריט סטייל. משום מה מרגיש לנו שדווקא התעלולים שהיא בוחרת על מנת להחביא את החזה, מלהיבים אותה כל פעם מחדש וכך גם את העוקבים הנסערים.

בין ארוחות לאור נרות לנופי השייט ללא הילדודס, פראני לא חסכה בתמונות אאוטפיטים טרנדיים בוייב הקיצי. אחד הלוקים האחרונים, שהצליח לגרום גם לנו לנסות להבין במה מדובר הוא אמנם די "פשוט" במהותו, אך מרגיש שמשהו שם לא מאה אחוז בקומפורט זון. מדובר בטוטאל לוק שחור של מכנסי ג'ינס בגזרת סטרייט עם קרעים בברכיים וההיי-לייט: טופ קרופ מינימליסטי (לאמיצות בלבד).

הטופ הזעיר מבית ANDREADAMO מורכב משני כיסויי פטמות רקומים, המוחזקים יחד על ידי חוט דקיק שמצטלב סביב הבטן, אל הגב ועד הצוואר. נשמע מורכב? חכו לזה. הכיסויים עצמם עשויים ממעין שני עלי תאנה שחורים, שבולטים במיוחד על הבאדי נטול השיזוף של קיארה. לכל זה היא הוסיפה קוקו אסוף לאחור, שחושף את מלוא חלקה העליון - למקרה שמישהו פספס את השערורייה.

עוד בוואלה! אופנה

יאמי ים: איתרנו 15 בגדי חוף משגעים במיוחד

לכתבה המלאה

מצד אחד, בחירה נועזת כיאה לבחורה שלא רואה בעיניים כבר תקופה. מצד שני, התגובות בפיד האינסטוש עלו בדרמטיות שיא. מהרמות מצד אלה שעפו על הסקסיות המתפרצת בכל פעם מחדש, לאחרים שלא ממש העריכו את המוב החושפני ועד לממים קורעים.

"אבל למה?", "אין תגובה", "זה בסדר להיות מעריץ שלה, אבל להגיד שהיא נראית מדהימה באאוטפיט הזה...?". כאלה שהזכירו שוב את עצם היותה אמא לשניים (מה קשור?): "כבר אמרו לך שאת אמא?". והמתבדחות ומזועזעות כאחד: "את תמיד תהיי האישה החכמה והיפיפייה שאת, אבל הדבר הזה בלתי ניתן לצפייה. זה אחד הפריטים המכוערים שלבשת אי פעם, סורי! אפילו נעלי הבית של פדז יותר טובות!".

את פיס העלים החצוף יצא לנו לראות כבר בפברואר האחרון על גילדה אמברוסיו. הפאשניסטה האיטלקית וזו שעומדת מאחורי המותג 'דה אטיקו', התנסתה בטרנד וחייבות להתוודות שדווקא אצלה זה די נבלע ואף החמיא. משנה מקום משנה מזל? אנחנו רוצות להאמין שזה הצבע של הטופ.

לסקרניות שבינינו תשמחו לגלות שאת הפריט המפולפל מתוך קולקציית אביב-קיץ 2022 של המותג, תוכלו למצוא במחיר של 645 שקלים באתר פארפאץ'. ואם אתן פחות בקטע, תמיד אפשר לזרוק מעל טישרט או מכופתרת כאקססוריז משלים ומדויק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully