וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו הדבר האמיתי, רק ללא הסכנות: מוצרי השיזוף המלאכותי בדיוטי פרי

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

31.5.2022 / 12:30

שמן גזר? מכון שיזוף? למזלנו, ב-2022 תעשיית מוצרי השיזוף המלאכותי השתנתה והפכה לטובה ויעילה יותר מאי פעם. בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי שיזוף מלאכותי של כמה מהמותגים המובילים בעולם

רק דבר אחד אנחנו רוצות בקיץ: צבע עור שזוף ומושלם, רצוי ללא "פסי שיזוף". לא משנה כמה ידברו איתנו על הסכנות - שום דבר לא משתווה לגוון מוקה סקסי שמשתקף מהמראה. פתאום העור נראה בריא וקורן, הכל נראה מתוח יותר ובאופן כללי שיזוף נותן לנו תחושה טובה יותר, מבחוץ וגם מבפנים.

ומצד שני גם אלו מאיתנו שפעם שכבו על החוף מרוחות בשמן גזר או החזיקו כרטיסיות קבע במכוני השיזוף כיום מודעות לכך שהסכנות אמיתיות, ופשוט לא שוות את זה.

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון/יח"צ

מיטות שיזוף הוכחו מזמן כמסוכנות, והקרינה שלהן במקרים רבים חזקה יותר מקרינת השמש. שיזוף במכונה מעלה את הסיכון להזדקנות מוקדמת של העור כמו גם את הסיכוי לסרטן העור באופן משמעותי.

גם שיזוף בשמש הוא מסוכן - אפילו כשדואגים למרוח קרם הגנה חשוב להקפיד על חידוש בזמן, והסכנה המיידית היא כוויות והזדקנות מוקדמת של העור. בטווח הארוך שיזוף בשמש הוכח כמקושר להתפתחות סרטן העור.

למזלנו, ב-2022 תעשיית מוצרי השיזוף המלאכותי השתנתה, התפתחה והפכה לטובה ויעילה יותר מאי פעם. המוצרים החדשים מגיעים ללא ריח או בניחוח נעים ורענן, השיזוף מתקבל בגוון מוקה טבעי וסקסי, המוצרים נמרחים בקלות וללא "מריחות" או כתמים והתוצאה הסופית נראית בדיוק כמו הדבר האמיתי - רק ללא הסכנות.

בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ניתן למצוא את המותגים הכי חדשים ואיכותיים על המדף, ואלו המותגים ששווה לנסות:

1. אן זיוי: הקולקציה של אן זיוי כוללת שלושה מוצרים, פרפקט טנזי הוא ספריי לשיזוף עצמי בניחוח וניל קוקוס והגלאם ברונזי הוא מוס במרקם קטיפתי. שניהם מתקבעים במהירות, עמידים עד כ-7 ימים ומציגים פורמולה ייחודית שמאפשרת להתאים את גוון השיזוף לכל סוג וצבע עור. מוצר נוסף ומפתיע מבין אנזי הוא מברשת איפור מקצועית שמיועדת למריחה רכה ולכיסוי מלא ואחיד של כל אזור הפנים והמחשוף. היא מותאמת במיוחד למריחת ספריי השיזוף פרפקט טנזי ובעלת עיצוב שמותאם לאחיזה נוחה ושליטה מלאה במהלך המריחה.

2. נטע אלחימיסטר: נטע אלחמיסטר ידועה בחיבתה לחוף הים ובגוון העור השחום והמושלם, ולכן זה לא מפתיע שהדוגמנית ואשת העסקים השיקה ליין של מוצרים שמאפשרים לאנשים לקבל את אותו גוון עור שזוף ומושלם. בקולקציה ניתן למצוא ספריי ומוס לשיזוף בגוונים משתנים שמתפתח בתוך כ 3-4 שעות ומחזיק כ-5 ימים. בנוסף, ניתן למצוא מייקאפ משזף לפנים ולגוף שנוצר במטרה להעניק שיזוף טבעי, בוהק ועמוק לאלו שלא רוצות להתחייב למראה.

3. RCK: המוצר החדש מבית OFRA נקרא RED CARPET KOLOUR והוא נוצר בשיתוף עם מאפרת הכוכבים הגדולים בעולם, גואנה שליפ מהוליווד, שפיתחה אותו במטרה להעניק גוון עור מושלם לסלבריטאיות, להצטלם באופן מושלם בכל תאורה או פלאש ומצד שני לא ללכלך או להכתים את שמלות השטיח האדום שלהן. הקרם מתייבש במהירות, אינו מלכלך, מגיע בכמה גוונים ומחזיק מעמד כ-12 שעות, מושלם לכל אירוע שדורש עור שזוף שיצטלם נהדר.

4. סן טרופה: מדובר באחד המותגים המוכרים והוותיקים שמציג קולקציה רחבה של מוצרים במגוון של גוונים ופורמולות. ניתן למצוא מוצרים משזפים בקרם, מוס, סרום או תחליב - כולם יוצרים מראה שזוף וטבעי ומגיעים בניחוחות נעימים במיוחד שמתייבשים במהירות וללא מריחות או כתמים. כל מה שצריך הוא לבחור את המוצר הנכון שמתאים לכל אחת - ע"פ הגוון או צורת השימוש, וליהנות מגוון שזוף וטבעי לאורך כל השנה.

היכנסו עכשיו לאתר ג'יימס ריצ'רדסון, הזמינו ותאספו את המוצרים לפני הטיסה>>

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully