וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל המשפחה: הפריטים שאתם חייבים בארון שלכם

בשיתוף Next

30.5.2022 / 12:12

פרינטים ססגוניים של פסים, פרחים וטבע טרופי: הקולקציה החדשה של מותג האופנה הבריטי משלבת התייחסות חכמה לטרנדים ולמגמות החמות של קיץ 2022 עם תרגומים עדכניים לכל מה שצריך לעונה הקרובה

מותג האופנה הבריטי Next משיק בימים אלו קולקציה חדשה והיסטרית המציעה מגוון מרשים של פריטים בעיצוב עדכני לכל המשפחה. באוסף שנחת לאחרונה באתר ניתן למצוא התייחסות חכמה לטרנדים ולמגמות החמות של קיץ 2022 עם תרגומים עדכניים לכל מה שאנחנו צריכות לעונה הקרובה וביניהם: פרינטים ססגוניים של פסים, פרחים, פייזלי וטבע טרופי בהשראת סצינת הגלישה הקליפורנית, צבעוניות עזה או פסטלית של סגול, ורוד, טורקיז, ירוק וצהוב, לצד דגמים בגוונים טבעיים של לבן, בז' וחום בהיר. אתר האונליין של נקסט נחשב לאחד הפופולריים בישראל בזכות מגוון גדול של עיצובים המוגשים באיכות מעולה, בטקסטילים נושמים הנעימים למגע ובמחירים נגישים, כמו גם בשירות משלוחים יעיל ונוח.

בקולקציית הנשים ניתן למצוא שמלות אווריריות ויפהפיות מהסוג שחורשים עליו כל הקיץ, אם זה ביום יום, בחופשה או בפעילויות משפחתיות אחר הצהריים ובסופי שבוע. גם לעונת האירועים, ונראה שהשנה היא חוזרת בגדול, יש לנקסט מבחר אופציות גדול של אוברולים חגיגיים, פריטים מחויטים ושמלות מחמיאות בשיק אלגנטי. קטגוריית הג'ינס פלוס טי שירט היא עולם בפני עצמו, והעונה היא קיבלה התייחסות מוקפדת עם גרסאות ורסטיליות המתאימות לנשים בכל הגילאים.

בגד ים עם כתף חשופה, 134 ש"ח. יח"צ,
בגד ים עם כתף חשופה, 134 ש"ח/יח"צ
גלבייה עם פס מבד עשיר בכותנה, 172 ש"ח. יח"צ,
גלבייה עם פס מבד עשיר בכותנה, 172 ש"ח/יח"צ
שמלת מידי עם הדפס פסים ציורי מסאטן, 143 ש"ח. יח"צ,
שמלת מידי עם הדפס פסים ציורי מסאטן, 143 ש"ח/יח"צ
פרחוני חום - שמלת מלמלה בגזרת מעטפת עם דוגמה מחוררת מתערובת פשתן, 181 ש"ח. יח"צ,
פרחוני חום - שמלת מלמלה בגזרת מעטפת עם דוגמה מחוררת מתערובת פשתן, 181 ש"ח/יח"צ

קולקציית הילדות כוללת גם היא מבחר גדול של שמלות מתנפנפות בסגנונות שונים המתאימים לשימוש קז'ואל יום-יומי ואוברולים מטריפים לא פחות לצד עיצובים חגיגיים יותר שיסגרו בקלות את הפינה לחג השבועות ולחגיגות קיציות עם הדפסי פרחים, מלמלות, שילובי קולור בלוק בגווני גלידה מתוקים או בפרינטים גאומטריים בסטייל מתוחכם. לאוהבי המיקס אנד מאץ' מחכים באוסף החדש מכנסיים, חצאיות וחולצות קצרות הנמכרים כסטים תואמים או בנפרד, מה שהופך את מלתחת הקיץ לסופר-נוחה בה ניתן לחבר פריטים בקלות ובשיק בלתי מתפשר.

בגד ים עם שרוולים ארוכים, 67-82 ש"ח. יח"צ,
בגד ים עם שרוולים ארוכים, 67-82 ש"ח/יח"צ
שמלה מכותנה רקומה עם צווארון, 99-115 ש"ח. יח"צ,
שמלה מכותנה רקומה עם צווארון, 99-115 ש"ח/יח"צ
סט תואם של חולצה ומכנסיים קצרים, 46-61 ש"ח. יח"צ,
סט תואם של חולצה ומכנסיים קצרים, 46-61 ש"ח/יח"צ

בקטגוריית הבנים מככבים מארזי בייסיק של חליפות נעימות או חולצות טי ומכנסי ג'וג הנמכרים בנפרד שילוו אותם מבוקר עד ערב וישמרו על מראה עמיד גם אחרי כביסות מרובות. בין הדגמים ניתן לאתר עיצובים בגוונים חלקים, עיטורי פסים על-זמניים ודפוסי איורים נאיביים שבנים אוהבים ולא פחות אוהבות גם האימהות שלהם. האגף החגיגי יותר מכיל שפע חולצות פולו וגם מכופתרות, שיתאימו למכנסי ברמודה בגזרת צ'ינו או דגמ"ח מכותנה במגוון צבעים ודוגמאות.

סט חולצת טי ומכנסיים קצרים, 46-58 ש"ח. יח"צ,
סט חולצת טי ומכנסיים קצרים, 46-58 ש"ח/יח"צ
סט חולצה סרוגה ומכנסיים קצרים, 70-85 ש"ח. יח"צ,
סט חולצה סרוגה ומכנסיים קצרים, 70-85 ש"ח/יח"צ
סט מכנסיים קצרים וחולצת פולו עם רקמה, 62-77 ש"ח. יח"צ,
סט מכנסיים קצרים וחולצת פולו עם רקמה, 62-77 ש"ח/יח"צ

חשוב לציין שבנקסט לא מזניחים את עולם האביזרים המשלימים ובו מארזי תחתונים וגופיות, נעליים לכל מטרה, תיקים, כובעים, חגורות ואף בגדי ים לכל אחד מבני ובנות המשפחה.

נעליים שטוחות, 133 ש"ח. יח"צ,
נעליים שטוחות, 133 ש"ח/יח"צ
בשיתוף Next
  • עוד באותו נושא:
  • NEXT
  • נקסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully