וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 הלוקים הכי יפים בפסטיבל קאן נרשמו לזכותה של אן האת'וויי

עודכן לאחרונה: 25.5.2022 / 8:47

השחקנית, שלנצח תיזכר לכולנו מ"השטן לובשת פראדה", דווקא לא לבשה את המותג בהופעותיה בפסטיבל קאן לרגל צאת סרטה החדש, אך בזכות אאוטפיטים בניחוח שיק צרפתי משובח, היא ממשיכה לבסס את עצמה על מדף הפאשניסטות. קבלו את הטופ פייב שאהבנו במיוחד

אן האתוויי בפסטיבל קאן. Lionel Hahn, GettyImages
ציון 100 בסטייל. הת'אוויי משתזפת בפלאשים בפסטיבל קאן/GettyImages, Lionel Hahn

פסטיבל קאן החגיגי ממשיך במלוא המרץ בפעם ה-75 ויחד איתו נרשמה דריכת הרגל הראשונה של אן האת'וויי (39) באירוע. הופעת הבכורה לרגל צאת סרטה החדש "זמן ארמגדון", הביאה עימה סדרת לוקים משובחים ומלאי שיק בניחוח צרפתי.

על מלתחת הערב המתאפיינת בקוד לבוש גלאמי - היא בהחלט סימנה וי, אך לא יכלנו שלא לעשות זום אין היישר אל תוך הלוקים היומיומיים שנבחרו עבורה לסיבובי הפוזה בדרום צרפת. בליווי צמוד של הסטייליסטית ארין וולש, היא מוכיחה את עצמה כפאוור מתעצם שיש לפנות לו מקום במדף הפאשניסטות - עם הרבה אופנה קיצית ואלגנטית.

1. ארמני

לרגעים הגדולים על הרד קרפט השחקנית מודעת לכך שרק קוטור טהור יקלע בול. לכבוד הצגת הבכורה של הסרט, היא הציגה שמלת פאייטים לבנה מבית ארמני. השמלה בעלת שני חלקים של חצאית גבוהה וטופ סטרפלס, בליווי מעטפת סאטן שנשפכה בשובל לאבלי בצורת פפיון. למראה הנקי הוסיפה תליון מהפנט של מותג התכשיטים בולגרי (לא מפתיע, בהתחשב בכך שהפכה לשגרירה החדשה של המותג), שכלל אבן ספיר מסרי לנקה (107.15 קראט) וטבעת תואמת.

עוד בוואלה! אופנה

פשוט מושלמת: ליהי קורנובסקי בשמלה של דיור על השטיח האדום של פסטיבל קאן

לכתבה המלאה

2. סקיאפרלי

לסיבוב הרשמי הראשון הלכה על סט שכלל את רוב פלטת הצבעים ונגיעה מתכתית, בחסות סקיאפרלי. חליפה פרחונית של מכנסי פדלפון עם ז'קט תואם ומעין מטפחת מובנית - עשו את העבודה. השלמה אחרונה נרשמה לזכות התיק המטאלי הקטנטן ועקבים תואמים של אקוואזורה.

3. לואי ויטון

פרס הלוק הקלאסי יוענק לפיס של לואי ויטון - בשמלת טויד באורך מיני עם רוכסן ממוסגר בעור בצבע ניוד לאורכה, חגורה תואמת וצווארון לבן מוש. את השמלה שילבה עם משקפי שמש אוברסייז תחת חצי קוקו מרושל, סטילטו בז' ותיק מרובע של בולגרי בעל רצועה שרשרת קצרה ומוזהבת.

4. גוצ'י

כשזה נגע כבר להופעות מתוקשרות יותר, האת'וויי המפתיעה פנתה לגוצ'י כמובן. בשמלת מיני שובבה ומסקרנת בצבעי שחור-כחול, עם תחושה סופחת של סטייל הסיקסטיז. השמלה כללה קאפים מחודדים בחזה בכחול נייבי עם תחתית כהה ומנצנצת. מה שהוסיף לאלמנט הנשי והעוצמתי היו משקפי השמש החתוליים והתסרוקת שקיבלה נפח. על השוז הכסופות? כנראה שהיינו מוותרות.

5. ולנטינו

את האאוטפיט האחרון והפינקי אנחנו מכנות: "קרם דה לה קרם". אן הגיעה לארוחת ערב בעודה לובשת את אחד הפריטים הפופולריים ביותר היום - בוורוד האייקוני מתוך הקולקציה האחרונה של ולנטינו. מדובר באוברול חלק שהייחודיות שלו מתבטאת בעיקר בחלקו העליון - חושף כתפיים, ממסגר את המחשוף במעין חצי עיגול בולט ונמשך אל שרוולים ארוכים. להיסטריה של הלוק הנוכחי לא היה צורך להוסיף יותר מדי, רק סט תכשיטים (שוב) של בולגרי ונגיעה אדומה ורכה על השפתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully