וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל יש לה וי כחול: זה הגוון שאתן חייבות לשים לב אליו עכשיו

עודכן לאחרונה: 27.5.2022 / 9:49

כחול קובלאט, כן כן. זה הגוון שחזק עכשיו אצל המשפיעניות באינסטה והוא ממש לא נכלל בטרנדים ובצבעים המוכרזים של הקיץ. לא מאמינות לנו? תראו בעצמכן

קורטני וקים קרדשיאן עמוק בטרנד

הקיץ הזה תלבשי הכל חוץ מטרנינג בידוד

הדיבור סביב הגוונים הנכונים לקיץ 2022 מעסיק אותנו אופנתית כבר כמה חודשים ולא כי אין לנו משהו אחר להתעסק בו. כנראה בגלל השפעת השיוט על ענני הפוסט-קורונה בשילוב העובדה שאחרי שני קייצים די מבאסים בהם הוגבלנו בבילויים, התקהלויות, חופשות ואירועים, השנה כנראה יהיה לנו לאן להתלבש ובשפע.

ההבנה הזהירה לגבי הטענה האחרונה החלה להתגבש בין סוף הקיץ הקודם לבין הסתיו שהגיע בעקבותיו ובמקביל לתקופת שבועות האופנה, כך שמעבר לעובדה שבכל עונה מתישהו מתחילים לפנטז על העונה שאחריה, הפעם הציפייה לקיץ קיבלה משמעות עמוקה יותר. ומה קורה לנו במפגש עם עומק? בשם השאיפה לאיזון - חייבות לרדד. נמסטה.

קנדל ג'נר פוסט פילאטיס

ממצרים באהבה

השיח על הטרנדים האופטימיים שימלאו את העונה התמקד בחצאיות המיקרו-מיני, בקאמבק של תחילת המילניום ובקשת חדי קרן מלאה בטונים עזים של כתום, טורקיז, ירוק, צהוב, ורוד-מסטיק וסגול לצד נוכחות פסטלית של אותן משפחות צבע. הבשורה הנוכחית נותנת מקום לגוון שלא לקחנו בחשבון - כחול קובאלט.

קצת קשה לעקוב אחרי פלטת הכחולים הענפה, אבל אם נרצה להגדיר בקצרה, הקובאלט נמצא במקום טוב באמצע בין הבהירים לכהים והוא מזכיר במידה את הכחול המצרי המבוסס על אבן חן בשם לאפיס לזולי. תגגלו.

עוד בוואלה! אופנה

תצלמו מסך: 8 פריטים אופנתיים שצדו את עינינו השבוע

לכתבה המלאה

קייט מידלטון בביקורם בבליז

פרידה אסן בפסטיבל קאן

מים שקטים חודרים עמוק

במבט לאחור אל עבר תמונת המצב שנחשפה על מסלולי שבועות האופנה של ספטמבר-אוקטובר, הקובאלט היה שם כל הזמן, נבלע בשכבות ובקיפולים של עוד המון סיפורים, השראות ורפרנסים אחרים.

ראינו אותו בדפוס משבצות אצל ז'קמוס, בחליפה ספורטיבית מבית גוצ'י, בוהק על מגפוני קיץ של לואי ויטון, מעטר את חגורת הפרפר המדוברת של בלומרין, בדמות מיולס רשת בעיצוב סטלה מקרטני או כמכנסי ברמודה מבריקים בכריסטיאן דיור.

מים שקטים חודרים עמוק, זה הסיפור פה. ובניגוד לגוונים אחרים הפיגמנט הכחול הזה מצליח לייצר קיק אופנתי מבלי להיות טרנדי מדי פלוס סימון המשכיות לסתיו-חורף הבאים על פי בתי האופנה גוצ'י, צימרמן, דיור ואיזבל מארנט, בין היתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully