וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקר ומיותר: תיק החוף הזה מופיע בכל מקום כרגע; מצאנו לכן חלופות זולות יותר

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 12:09

יותר מדי כסף בשביל יותר מדי חורים: תיק החוף היקר בהגזמה של פראדה (6,000 ש"ח!), שנדמה שנמצא אצל כל איט גירל אפשרית בימינו, הרגיז אותנו במיוחד וגרם לנו להרים פרויקט עם כל החלופות הנגישות עבורכן. מוכנות לים - גרסת הראפייה

ממסורת שבטית קדומה לביזנס רווחי

תיקי הקש הפכו בשנים האחרונות לסוג של עוגן קיץ טרנדי מבוקש בעל הצדקה הגיונית המרכזת שורת פרמטרים שסוגרת לנו בפריט אחד את כל הדברים הנכונים לעונה החמה. הם מייצגים אותנטיות (עם דגש על מייצגים) לצד מחווה של כבוד לכדור הארץ ולמסורת שבטית קדומה בעודו עשוי חומר גלם שלכאורה אינו פוגע בסביבה ומיוצר במלאכת יד עתיקת יומין על ידי אוכלוסיית נשים שכנראה המסלול המהיר לחלל עבודה עם ברזי ראמן אינו זמין עבורן.

תוסיפו לזה את המראה הטבעי והלא מתאמץ פלוס פרקטיות שימושית מבוקר עד ערב, גם בחופשות וגם בקניות היום יומיות, בבילוי בים, בבריכה או כתיק המתאים לכל פעילות הדורשת חלל איחסון מרווח - והנה מוצר מובהק המשתייך לאגף ה"מאסט הב" עבור חלק נכבד מהאנושות.

שערורייה רבתי!

ומה ההשלכות של סט ערכים נחשק הכולל אופנתיות, טרנדיות, פונקציונליות, אותנטיות וחיבור לטבע? התשובה לכך היא מכרה כלכלי בעל פוטנציאל הכנסות גבוה.

לכן, קשה לנו להאשים את כל בתי האופנה הגדולים שנכנסו חזק למשחק תיקי החוף הקלועים מקש, רפייה ודומיהם בטכניקת קליעה או סריגה. סביר להניח שאם היינו בעלי עסק שכזה גם אנחנו היינו מצטרפים למירוץ ושוכרים את מיטב המוחות על מנת לייצר את תיק הקיץ שכולן ירצו לרכוש. אבל, מה שקורה עם תיק הראפייה של פראדה גובל בשערורייה מטרידה של חציית גבול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

תיק חוף ב-6,000 שקלים?!

כבר עונה שניה שמדובר באיט באג הכי נחשק בפיד שעיצובו כולל רפייה מטופלת (קש ונצרים על-פי המותג) במראה סרוג ובצללית מלבנית הנישאת על הכתף באמצעות שתי רצועות רכות. לוגו המשולש ההפוך של בית האופנה מתנוסס בגאון במרכזו כשעליו רקום שמו באותיות שחורות, גדולות ובולטות.

לתיק גרסה נוספת בסילואטה מעוגלת יותר אבל בינתיים המלבני רושם פופולאריות מטורפת ברשת, עובדה שהובילה אותנו לבדוק על מה המהומה. ובכן, התיק המבוקש עולה 1,400 יורו, כלומר 5,000 שקלים, ובדולר אמריקאי המחיר אף גבוה יותר ומגיע ל 1,790$ (6,000 שקלים), לפני תוספת המס הנהוגה בארה"ב.

בעינינו הלא מתרגשות ממחירים מופרכים של פריטי מעצבים, מחירו של התיק עובר את מה שההיגיון שלנו מסוגל לשאת. ולא שפראדה מתנהלים בעולם בו תיק קש מלייבלים יוקרתיים נמכרים במחירים של כמה מאות שקלים, אבל הם לרוב כוללים גימורים וידיות מעור או לחילופין אלמנט עיצובי משדרג אחר בעוד המקרה הנידון מכיל בעיקר המון חורים. החלטנו לפיכך, לאתר עבורכן אופציות נגישות יותר.

תיקי חוף 2022 - גולברי. אבי וולדמן,
גולברי - 129.90 שקלים/אבי וולדמן
תיקי חוף 2022 - בוטיק בש 77. יח"צ חו"ל,
בוטיק 77 - 1,450 שקלים/יח"צ חו"ל
תיקי חוף 2022 - עדיקה. עידן מלכה,
עדיקה - 99.90 שקלים/עידן מלכה
תיקי חוף 2022 - גריק סנדלס. יח"צ חו"ל,
Greek Sandals מחיר - 180 שקלים/יח"צ חו"ל
תיקי חוף 2022 - קוס. יח"צ חו"ל,
COS מחיר - 195 שקלים/יח"צ חו"ל
תיקי חוף 2022 - זדיג אנד וולטר. יח"צ חו"ל,
ZADIG & VOLTAIRE מחיר - 1,385 שקלים/יח"צ חו"ל
תיקי חוף 2022 - מאיה נגרי. עמית מוזר,
מאיה נגרי - 795 שקלים/עמית מוזר
תיקי חוף 2022 - מנגו. יח"צ חו"ל,
מנגו - 249.90 שקלים/יח"צ חו"ל
תיקי חוף 2022 - H&M. יח"צ חו"ל,
H&M מחיר - 129 שקלים/יח"צ חו"ל
תיקי חוף 2022 - סקוץ' אנד סודה. יח"צ חו"ל,
SCOTCH&SODA מחיר - 799.90 שקלים/יח"צ חו"ל
תיקי חוף 2022 - קסטרו. עמית שמש,
קסטרו - 169.90 שקלים/עמית שמש
תיקי חוף 2022 - ברשקה. יח"צ חו"ל,
ברשקה - 169.90 שקלים/יח"צ חו"ל
תיקי חוף 2022 - תמנון. מוריה באבאי,
תמנון - 65 שקלים/מוריה באבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully