וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעת התה: כי מה שטוב למלכה אליזבת, טוב גם בשבילך חמודה

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 10:35

לכבוד 70 שנות המלכה אליזבת, אייקון האופנה החביב עלינו, ולרגל יום התה הבינלאומי שצויין החודש, מרחנו, הנחנו והשפרצנו 5 מוצרי טיפוח שמכילים תה וחזרנו כדי לשתף במסקנות

1. מסכה למראה עור קורן

ב-GlamGlow ערבבו חימר, סלעים וולקניים ועלי תה ירוק כדי ליצור - לא, לא ארמון בארגז חול בגינה - אלא טיפול אנטי אייג'ינג זריז. חייבים לחדד - זה לא המקרה של מסכת חימר ששואבת באכזריות את הג'יפה מהאפידרמיס וסנטימטר וודג' מתחתיו, אלא מסכה מחליקה, נעימה וידידותית יחסית, ובתנאי שהיא לא נמרחת על עור רגיש מדי.

מריחה דקה על פנים, וכל רכיב עושה את הדבר שלו - החימר (ב-GlamGlow אומרים שהוא חימר צרפתי!) מנקה ומסלק רעלים, סלעים וולקניים מסירים ומחדשים את העור, ועלי התה מסייעים למראה זוהר, וכל הטוב הזה קורה במין איזה עקצוץ נעים של ניקיון אפקטיבי ופילינג. מה שכן, כדאי להיצמד להוראות ולא להשאיר אותה על הפנים ליותר מ-10 דקות, שאז העקצוץ הופך לקצת פחות נחמד, על גבול המגרד, עם פוטנציאל להשאיר עור מתוח ואדמומי קצת מעבר לרצוי.

GlamGlow מסכת youthmud מחיר - 209 שקלים ל-50 מ"ל או 85 שקלים ל-15 גר'. להשיג ברשתות הפארם ובאתר המותג.

טיפוח בהשראת תה - גלאם גלו. יח"צ חו"ל,
עלי התה מסייעים למראה זוהר. GlamGlow מסכת youthmud/יח"צ חו"ל

2. פריימר והגנה

על בסיס סיליקונים טבעיים ותמציות תה לבן ובמרקם של חמאה מוקצפת, הפריימר של דרמלוג'יקה מארגן ציפוי מגן שמחליק את העור וגם מגן עליו מהשמש.

הוא יבוא טוב מעל קרם לחות, מתחת למייק אפ - או גם וגם, מטשטש נקבוביות כמו פילטר באינסטה, מטייח חריצים בזכות הסיליקונים ומשאיר לך נקבובית ענקית בכיס.

דרמלוג'יקה, skin perfect primer spf 30 מחיר - 290 שקלים ל-22 מ"ל.

טיפוח בהשראת תה - דרמלוג'יקה. יח"צ חו"ל,
עם תמציות תה לבן. דרמלוג'יקה/יח"צ חו"ל

3. בושם תה ירוק של ל'אוקסיטן במהדורה משופרת

הבושם המוכר חוזר בגירסה חדשה. פרשית יותר, הדרית יותר ומשמעותית יותר חמצמצה בקצוות, יש שיגידו חמוצה מדי. הנסיינית זיהתה שם תה ירוק, תפוז, ליים ומסתבר שגם מאטה - משקה שעשוי מחליטת עלים ועשיר בקפאין. השרידות בינונית, תחזוקה נדרשת במהלך היום.

לסיכום: ריח יוניסקסי מוצלח לקיץ לכל מי שמקבלים מיגרנה מריחות מתוקים מדי.

ל'אוקסיטן, Thé vert מחיר - 199 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בחנויות ובאתר המותג.

טיפוח בהשראת תה - ל'אוקסיטן. יח"צ חו"ל,
עם תה ירוק. ל'אוקסיטן/יח"צ חו"ל

4. מסכת לחות לשיער פגום וצבוע

"אריזה צנועה ולא סקסית בעליל, אבל התוצאות מעולות", דיווחה הנסיינית שהתמרחה במסכה הטיפולית של מון פלטין, שמכילה שלל מרכיבים שהיינו שמחות לפגוש גם בצלחת - תמציות קוויאר שחור, שמן זית, רימונים ותה ירוק.

למסיכה מרקם סמיך מאד - משחתי ממש, ריח נקי סבוני ועדין ואפקט מרשים של ריכוך ונחת לשיער פריזי ועצבני שממשיך גם אחרי החפיפה+ייבוש. כמו כל מסכה, ובטח את זו בגלל המרקם והכובד, מומלץ מאד למרוח רק על הקצוות.

MON PLATIN PROFESSIONAL, מסכת קוויאר שחור - 149 שקלים.

טיפוח בהשראת תה - מון פלטין. יח"צ,
תה ירוק וקוויאר. מון פלטין/יח"צ

5. קרם לחות של מותג הרוקחות הישראלי הטבעי

הקיץ הוא הזדמנות להזכיר גם לעור הנורמלי ביותר איך היה להיות בן 16 - הלחות המשוגעת שגורמת לנקבוביות להקיא מתוכן בעצבים כל קרם וחצ'קונים שלא היו שם בחורף, הם סיבה לתת הזדמנות לקרם שמיועד במקור לעור שמן או מעורב.

הקרם שמכיל תה ירוק וחומרים אנטי דלקתיים הוא אחד הנעימים - קריר, דק, נטול שומן ומרגיע, שומר על מראה מאט שפוי וריח פרשי עדין. בונוס - אריזת משאבה הגיינית שנוח לקחת בתיק.

היפי אנד שיק, Oxygen Glow מחיר - 149 שקלים ל- 30 מ"ל. להשיג באתר המותג.

טיפוח בהשראת תה - היפי אנד שיק. יחסי ציבור,
שוב תה ירוק גם פה. היפי אנד שיק/יחסי ציבור
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח
  • תה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully