וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באווירה אביבית: הקולקציה החדשה של קסטרו לרגל שבועות

בשיתוף קסטרו

1.6.2022 / 14:41

בחברת האופנה המובילה השיקו מיני קולקציה עם דגש על הצבע הלבן לצד דפוסי פרחים בסגנון רטרו נאיבי או בניחוח הוואי, עם נגיעות עדכניות של כתום וטורקיז

המיני קולקציה החדשה של קסטרו לשבועות. דודי חסון,
המיני קולקציה החדשה של קסטרו לשבועות/דודי חסון

שבועות, החג האחרון בקלנדר היהודי נמצא ממש עבר לפינה וזה הזמן להתארגן על אאוטפיט הולם שנלבש בהתאם למסורת הלבנה המאפיינת את רוח החג.

חג מתן תורה, חג הקציר, חג הביכורים, חג המים או חג הגבינות - כל הכינויים מרמזים על כך שהחג הזה מגלם עבורנו טריילר מוקפד לחופשת קיץ מושלמת: אוכל טעים, מזג אוויר חלומי, מלתחה אוורירית בצבעים של לבן או בסגנון ריזורטי של דפוסים טרופיים, גווני קיץ ורקמות, לצד אווירה משפחתית שופעת עונג קליל עם וייב אופטימי. בקיצור, מדובר בחג המשלב המון דברים שתמיד נרצה מהם עוד ועוד, בדגש על פריטי לבוש שגם ככה נחרוש עליהם בהמשך.

בהקשר הזה חייבים לציין את המיני קולקציה החדשה שקסטרו השיקו לרגל שבועות ובה כל מה שאנחנו מייחלים לו כדי להתרענן לקראת ערב החג ולקראת החודשים החמים שעדיין לפנינו.

המיני קולקציה החדשה של קסטרו לשבועות. דודי חסון,
המיני קולקציה החדשה של קסטרו לשבועות/דודי חסון

אוסף השבועות החדש של קסטרו מכיל עושר של דגמים לנשים ולגברים המעוצבים באווירה אביבית ובו דגש על הצבע הלבן אשר לצידו משולבים דפוסי פרחים בסגנון רטרו נאיבי או בניחוח הוואי עם נגיעות עדכניות של כתום וטורקיז. להשלמת הנעימות האוורירית שהיא סופר-רלוונטית למד הטמפרטורות, צוות המעצבים של קסטרו הקפיד על שימוש בטקסטילים טבעיים כמו כותנה ופשתן.

המיני קולקציה החדשה של קסטרו לשבועות. דודי חסון,
המיני קולקציה החדשה של קסטרו לשבועות/דודי חסון

בקולקציית הנשים לקחו בקסטרו את הצבע הלבן למחזות חגיגה של טבע ושמש עם התייחסות ורסטילית לשמלת הכותנה הלבנה שמגיעה בגרסאות שונות של אורך מידי, מקסי, אוברול וסטים המורכבים מטופ שניתן ללבוש עם חצאית מתנפנפת או בשילוב שורטס תואמים. המראה הרומנטי בלבן מציג שפע אלמנטים משדרגים של תחרות, רקמות, מלמלות ושרוכי קשירה המתחברים בהרמוניות רכה ונשית לדפוס פרחים אקזוטי בגווני כתום וורוד עזים או לטון חם של צהוב. המראה הלבן לבן וחגיגה של הטבע ויכולים גם לשמש בחופשות הקיץ בארץ ובחו"ל. במחלקת האקססוריז המעולה ניתן למצוא השלמות מפוצצות בשיק עדכני המוגש בצבעים ניטרליים טבעיים כמו תיקים קלועים, כובעי קש וסנדלים שטוחים.

, דודי חסון

עבור הגברים הלכו בקסטרו על מראה מסוגנן הממזג בין מוטיבים קלאסיים מעולם השיט והגלישה לבין נינוחות קז'ואלית של חופשה בכפר דייגים אירופאי. מי שהלחם והחמאה שלו זה ג'ינס פלוס חולצת טי יאתר באוסף מכנסי דנים לבנים המעוצבים בצללית סלים נקייה או במתכונת סטריט עם מעט קרעים ושפשושים באזור הברכיים. טי שירט לבנה עם דפוס ריזורטי מעודן תשלים את הלוק הלבן בקלילות כמו גם חולצת הוואי בהירה בדפוס נוצות שתעניק חגיגיות מכופתרת אך עדיין אגבית ולא מחייבת. מכנסי ברמודה לבנים בשילוב חולצת כותנה דקיקה בעיצוב סמי מחויט יעניקו אופציה נוספת לשדרוג קליל של הגרוב האורבני כך שתתקבל הופעה המתאימה גם לימי החג וגם להמשך עונת החופשות והאירועים שלפנינו.

, דודי חסון

צלם: דודי חסון. בהשתתפות הפרזנטורים: דורית רבליס, נועם בוהדנה, און רפאלי, אימרי ביטון.

בשיתוף קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully