וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפתח עליי שיפתח: מכנסי המצנח עושים קאמבק

עודכן לאחרונה: 3.6.2022 / 12:50

זוכרות את מכנסי הניילון של הניינטיז? אז כמו הרבה דברים אחרים מהעשור ההוא - גם הם עושים כרגע קאמבק לרחובותינו. איך לובשים אותם ומה אתן חייבות לוודא לפני הקנייה? קבלו תמצית מהירה

כמו בכל שנה עם העלייה בטמפרטורות פיסות הבד הנדרשות על מנת לכסות אותנו במרחב הציבורי הולכות ומצטמצמות, אבל בעוד החולצות מתקצרות עוד ועוד אנחנו עדות לתופעה הפוכה בגזרת החלק התחתון.

נכון לימים אלו, טרנד המכנסיים הרחבים מקבל פרשנות חדשה-ישנה עם מכנסי מצנח העשויים בד ניילון בעלי צללית בלון נפוחה. ניתן לומר שהסגנון האמור מאגד תחתיו מיזוג בין שלוש מגמות בולטות מהתקופה האחרונה - טרנינג, מכנסי פנסים ודגמ"ח - הארוזות יחד באופן אוורירי הכולל התאמה של טקסטיל "מקרר" לעונה החמה.

מדובר בטרנד הרוכב על קאמבק תחילת המילניום, מה שנקרא Y2K, שאמנם הוצג בשבועות האופנה לאביב-קיץ 22 (סטלה מקרטני, בוטגה ונטה ובלמן בין היתר), אך יש לציין שלא באופן רב נוכחות.

כהרגלו בקודש, המעבר החלק מהמסלולים לרחוב נעשה בחסות מובילות הדעה הנחשבות, והפעם ניתן לסמן את המאמצות המקדימות. בלה חדיד, שנתפסה יוצאת מפגישה באל איי עם מכנסי ענק שחורים מניילון, את זנדאיה שהתראיינה בתכנית של ג'ימי קימל בעודה לובשת גרסה לבנה של בלמן, כמו גם את
טרייסי אליס-רוס שתייגה את עצמה בזוג מכנסי בלון אדומים מבית האופנה Loewe.

האיי-ליסטיות האחרונות ואלו שהרימו להנחתה מבחינתנו הן מלאכית הסטייל, אלזה הוסק והיילי ביבר שתיעדו עצמן לובשות מכנסיים מרובי דיטיילז מצנחיים בעיצוב בית האופנה האוסטרלי דיון לי (639$).

לפני שאתן מתנסות חשוב לציין שז'אנר מכנסי המצנח הבלוניים מטשטש את פלג הגוף התחתון אך אינו עושה הנחות במקרה של פלג גוף עליון גדול מדי, אלא אם כן אנחנו מעוניינות במראה של כדור פורח.

יחד עם זאת, ניתן למצוא את הגזרה בנפחים משתנים - תוך וכמובן - הקפדה על מדידה לפני הרכישה, כי בשורה התחתונה אין כמו מראה עיניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully