וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לופז מקבלת פרס יוקרתי במחשוף נדיב

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 12:28

טקס פרסי הסרטים והטלוויזיה של MTV הפגיש בין הכוכבים הגדולים שמאחורי המסכים. ואנחנו? לא יכלנו שלא להשתהות רגע על האישה האלוהית, שבנוהל עוצרת את התנועה על השטיח האדום. ג'ני ווי לאב יו!

ג'ניפר לופז טקס פרסי MTV לקולנוע וטלוויזיה. אינסטגרם, צילום מסך
יש דברים כאלה? ג'יי לו בטקס פרסי MTV לקולנוע וטלוויזיה/צילום מסך, אינסטגרם

ג'ניפר לופז זכתה בפרס "אייקון הדור", שהוענק לה על עבודתה הנערצת על המסך הגדול (והקטן). את התרגשות השיא ברגע ההענקה לא היה ניתן לפספס: "אני רוצה להודות לכל האנשים שנתנו לי את החיים האלה. אני רוצה להודות לאנשים שנתנו לי שמחה ולאלה ששברו לי את הלב. אלה שהיו אמת ואלה ששיקרו לי. אני רוצה להודות על אהבה אמיתית ולדרך שבה שיקרתי לעצמי כי ככה ידעתי שאני חייבת לגדול".

דמעות וטישו בצד, מה שיותר המיס אותנו היה הטוטאל לוק של ג'יי לו, שהדגיש היטב את מיטב נכסיה. בסט שחור מבית "Monot", היא נכנס לאווירה הקליפורנית והשאירה אבק לשאר החברות, כשכל העיניים נשואות אליה. איך לא?

הסט השחור מתוך קולקציית סתיו-חורף 2022 של המותג, מורכב מחצאית מקסי (850 דולר) בגזרת סטרייט עד הרצפה, עם פתחים עגולים בצידי המותניים. החלק העליון והתוסס, הגיע בדמות מחוך שחור מעור (1,295 דולר) ללא שרוולים. בגזרה דקיקה וכתפיות עבות, פלאס רוכסן קדמי כסוף וסגירה מושלמת של מחשוף וי נועז ומדויק.

בגזרת השוז, נרשם זוג עקבים מאוסף המעצבים האישי הנושא את שמה. דגם סנדלי Junnie (119 דולר) בצבע שחור, פלטפורמה דרמטית ועקבי סטילטו שסחפו את המראה לגבהים אחרים לגמרי (בכל זאת 16 ס"מ לא בא ברגל). המאמא הלוהטת דאגה לאבזר את עצמה בתיק קלאץ' שחור של ג'ימי צ'ו. נרשמו גם צמיד ושרשרת טניס מנצנצים וכמובן - הרינג המקודשת, טבעת האירוסין מהארוס בן אפלק.

כדי להוסיף נגיעונת גלאם אחרונה, היא השלימה את האאוטפיט עם שיער פזור, גלי ומתנופף לכל עבר (ברמה של מאוורר על הרד קרפט, אנחנו עוד תוהות לנו).

על המייק אפ התפקדה המאפרת מרי פיליפס, שהוודג' של אושיות בסדר גודל של ג'יי לו לא ממש זר לה. באיפור עיניים מעושן, בשילוב נצנצים כסופים ושפתון ורוד. כך היא הגישה וסגרה לנו עוד דרמה אופנתית מכל הזוויות האפשריות. ג'ני, כפרה עלייך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully