וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמלכה אליזבת ועד אימא של שר: אייקוניות האופנה מעל גיל 90

עודכן לאחרונה: 10.6.2022 / 8:56

זוזו הצידה, צוציקיות בנות 20-80 ותנו כבוד לפאשניסטות הבולטות מעל גיל 90 שממשיכות לתת בראש בלי להסתכל לאחור. חמסה!

בטי ווייט. AP
אייקון תרבות אך גם אופנה. בטי ווייט/AP

הבאזז סביב 70 השנה לכס המלוכה של המלכה אליזבת, הובילה אותנו לעובדה שיחד עם גילה המופלג, קווין ליזי ממשיכה לעורר את תשומת לב העולם, בין אם בכיסוי הראש הבא שתבחר לחבוש או במה תכלס היא סוחבת עימה בתיק.

אין ספק שאם יש לך את זה, זה לא משנה הגיל - הסטייל נשאר איתן ויציב. כמוה עוד רבות ונכונות הפכו עם הזמן לפאשניסטות היסטריות מן המניין, כשגילן לא יורד מ-90 שנות התרוצצות. הן לא בוחלות באמצעים וכמו האושיות הטרנדיות של היום, הן מסתגלות די בניחותא במנעד המשפיעניות - כל אחת בתחומה.

דוגמא קלאסית הייתה בטי וייט שהלכה לעולמה בדצמבר האחרון בגיל 99 וגררה איתה מפגן לוקים וסטייל מעודן ובלתי נשכח. יש שיגידו גימיק ויש שיגידו מאמא נייצ'ר. לפרוטוקול - אנחנו חלילה לא פותחות עין, נהפוכו. זה הזמן חברות, להרים לאיט גירלז גרסת גיל הזהב!

1. אליזבת השנייה, 96, מלכת אנגליה

מלכת אנגליה ידועה בזכות החליפות המחושבות שמשנות את צבען בקצב מסחרר, בתיאום מדויק לכיסויי הראש המתחלפים. רק בשבוע שעבר היא חגגה את יום הולדתה ה-96 ועד אז? הצליחה לשגע את העולם בעצם השאלה - מה לעזאזל היא לוקחת איתה בתיק היד האייקוני? הזמן יחלוף ואיתו הטרנדיים הממלכתיים, אך דבר אחד נשאר אותו הדבר והוא המסירות להנד-בג הצמוד.

תשובה משעשעת לשאלה הזאת ניתנה בסרטון מיוחד עם הדב פדינגטון לכבוד חגיגות הפלטינה שלה בסופ"ש האחרון:

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

2. ג'ורג'יה הולט, 96, זמרת קאנטרי ואמא של שר

היא זמרת קאנטרי ובין היתר זו שיצרה את אייקון התרבות של הסיקסטיז ועד היום - שר. מסתבר שאמה של הזמרת לא רחוקה מבתה, שנמנעת באופן מוצהר מכל קשר להתבגרות וזקנה.

הולט, שרק אתמול (טפו, חמסה) חגגה את יום הולדתה ה-96 אוחזת במראה מתוקתק לא פחות, עם רעמת שיער בלונדינית ופנים קורנות מתמיד. כמה עובדות מעניינות: התחתנה שבע פעמים (היד עוד נטויה מאמי), הוציאה את אלבום הקאנטרי הראשון שלה בגיל 87 והעבירה את הגנים המשובחים של הקול העוצמתי לשר.

3. אייריס אפפל, 100, אשת עסקים ואייקון אופנה

אשת העסקים והפאשן אייקון אייריס אפפל חתמה לפני כשנה, 100 שנים על פני האדמה. היא מתקדמת בצעדי הענק אל ה-101 באוגוסט הקרוב, כשאת השנה האחרונה פתחה בקולקציה משותפת עם H&M, שחוגגת "מאה שנה של סטייל אישי". היא נוהגת להתרברב בחליפות בצבעים עזים בסגנון אפפל קלאסי, עטופה בשרשראות, פריטי נוצות ואלמנטים עדכניים אחרים. לגיל ולסקרנות לא די לה.

4. כרמן דל'אורפיס, 91, דוגמנית-על

הדוגמנית האמריקאית, חגגה אף היא בשבוע שעבר, 91 שנות חיים מלאי קמפיינים של אופנה וביוטי, צעידות על המסלולים הגדולים וגם כמה שערים לווג. לקאבר הראשון של המגזין הנחשב, הצטלמה בהיותה בת 15 בלבד והייתה לאחת הדוגמניות הצעירות להופיע עליו. כיום, עם 180 סנטימטרים מתנוססים לגובה, שיערה האפור, היופי והניסיון הוותיק היא ממשיכה להיות מבוקשת בתחום.

5. דפני סלף, 93, דוגמנית-על

בגיל 93 נטולת הזרקות וחומצות, אך בעלת שיער ארוך ולבן היא ממשיכה לפזר את הייחודיות שלה ברחבי העולם וכן, גם לכמעט 65 אלף העוקבים באינסטוש. דפני סלף, הטופ מודל הבריטית, עם קריירה המתפרשת על פני למעלה משבעה עשורים, נכנסה לספר השיאים של גינס כדוגמנית העל הוותיקה בעולם. היא השתפשפה אצל דולצ'ה וגבאנה ושלל מותגי העל ובשנת 2019 זכתה לאות הוקרה ממלכת אנגליה, על תרומתה לאופנה וסיוע לקידום הזדמנויות לנשים מבוגרות בתעשייה. יו גו גירל!

6. באדי ווינקל, 93, בלוגרית אופנה

בלוגרית האופנה בת ה-93 מאל איי, מציגה את כישורי הסטייל שלה כשהפכה לסנסציית אינסטגרם בגיל 85. כיום היא סבתוש ואושיה מנוסה ומתורגלת, שמוכיחה שהגיל הוא לגמרי רק מספר. בפיד האינסטה, אליו צמודים מעל שלושה מיליון עוקבים, היא עונה לשם 'באדי ווינקלי' (שמה המלא: הלן רות' אלן וואן ווינקל) עם כיתוב בביו: "גונבת את הגבר שלך מאז 1928" - הורסת.
הפוסטים שמרבה לשתף מראים את הצבעים והפרינטים בסטייל האישי שלה, המכילים גישה נועזת חסרת מעצורים.

  • עוד באותו נושא:
  • פאשניסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully