וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבולבלת מהמונח "שגרת טיפוח"? אלו המוצרים הנכונים וסדר השימוש בהם

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

3.7.2022 / 12:30

כולנו מכירות את המונח, אך רובנו לא באמת יודעות איך לאמץ שגרת טיפוח נכונה. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בבלאגן ולהתאים לכן שגרה מלאה ומדויקת

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון/יח"צ
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון/יח"צ

"שגרת טיפוח": זה צמד מילים שכולנו מכירות. כן, אנחנו יודעות שאנחנו צריכות אחת כזו, וכן - יש נשים שבנו לעצמן שגרה שעובדת באופן שמתאים להן, אבל רובנו בדרך כלל מסתפקות בקרם לחות משולב עם קרם הגנה במקרה הטוב. כי שגרת טיפוח אמיתית יכולה לבלבל - בין סרום לקרם עיניים, בין קרם לחות לקרם לילה, אנחנו מוצאות את עצמנו מבולבלות ומנסות להבין מה בדיוק מגיע אחרי מה, ואיך משלבים בין כל התכשירים.

זו הסיבה שהחלטנו לעשות סדר אחת ולתמיד ולבנות יחד שגרת טיפוח איכותית, מדויקת ויעילה שתעשה לך סדר, עם כל המוצרים שאת צריכה. במיוחד בחודשים האלו, בהם כולנו טסות לפחות פעם אחת לחו"ל, יש לנו הזדמנות לבנות לעצמנו שגרת טיפוח חדשה, מלאה ומדוייקת יותר רגע לפני העליה למטוס, במחירים נוחים במיוחד (ובאווירה של חו"ל) בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

בדיוטי פרי ניתן לקבל 50% הנחה על הפריט השני בקטגוריית מוצרי הטיפוח שבמבצע, כך שהדרך לעור חלק, רענן ורווי בלחות משתלמת ונעימה במיוחד. וכמובן ממש כמו בכל קניה בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון - ניתן להזמין את המוצרים באתר, ולחסוך זמן יקר בשדה. כל מה שצריך הוא לבצע את ההזמנה ולאסוף את המוצרים בנינוחות ובלי לעמוד בתור, לפני העליה למטוס.

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון/יח"צ
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון/יח"צ

שלב 1: סרום

מדובר במוצר שמחדיר חומרים פעילים לעומק העור, לשכבות שאליהן קרם הלחות לא מגיע. זו הסיבה שסרום יהיה הראשון בשגרת הטיפוח, והוא יפעל על השכבות העמוקות יותר, מתחת לפני השטח.

שלב 2: קרם עיניים

העור סביב העיניים הוא עדין ודק יותר מהעור ביתר הפנים, וזו הסיבה שההמלצה היא להשתמש בקרם ייעודי שנוצר לאזור הייחודי. קרם העיניים נועד להמריץ את זרימת הדם מתחת לעיניים ולהגן על העור מפני פגעי הסביבה, על מנת לשמור עליו וכמובן להפחית כוויות או מראה עייף.

שלב 3: קרם יום

קרם הלחות שלך מגיע לאחר הנחה וייבוש של הסרום והוא צריך להתאים לסוג העור שלך. כך למשל קרם פנים לעור שמנוני יעבוד על מנת לאזן את הלחות בעור בזמן שקרם לחות לעור יבש ירווה אותו בלחות. קרם יום יהיה קליל יותר מקרם הלילה, והוא מטפל בעור כמו גם יוצר שכבת הגנה בין עור הפנים לפגעי הסביבה.

שלב 4: קרם הגנה

זה בכלל לא משנה שאת מבלה את יום השעות שלך במשרד ממוזג או עובדת מהבית - קרם ההגנה שומר עליך מפני הקרינה המזיקה שיכולה לפגום בעור הפנים שלך לאורך זמן גם אם את מבלה בשמש כמה דקות בלבד. אל תוותרי על שכבת ההגנה הנוספת גם אם הזמן היחיד שאת מבלה בחוץ הוא בדרך לרכב או למשרד. זהו מוצר מאסט ויש להניח אותו מעל לקרם הלחות היומיומי שלך.

בלילה: קרם לילה

קרם הפנים ללילה יהיה כבד יותר ופעיל יותר מקרם היום שלך והמטרה שלו היא לטפל בעור באופן אינטנסיבי בזמן שאת ישנה. בחרי קרם עשיר שידאג לעור הפנים שלך במהלך הלילה ויאפשר לך לקום במראה רענן ומלא חיים. את קרם הלילה יש להניח מעל לסרום.

היכנסו עכשיו לאתר ג'יימס ריצ'רדסון, הזמינו ותאספו את המוצרים לפני הטיסה>>

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully